Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odottaa että mies "rakastuu"?

Vierailija
15.11.2010 |

Eli ollaan tapailtu puolivuotta, aluksi todella harvoin nyt lähes päivittäin...mies ei aluksi halunnut seurustella ja toivoi hidasta etenemistä. Kaikki päällisin puolin ok mutta en uskalla edes kysyä että onko tämä seurustelua vai mitä sitten...jotenkin vaan itse tarvitsisin tiedon asiasta, hetken odotan ja sitten kysyn asiaa suoraan. Millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä. Toki mies voi päätyä sun kanssa naimisiin saakka jos saat hänet ylipuhuttua tai jotain.

Vierailija
2/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei normaalilla hormonitoiminnalla varustettu mies mitään odottele. Joko olet tosiaan varalla tai sitten miehellä on pahoja estoja tms. Epäilyttävää. Samaa mietin- jos mies haluaa järki-vaimon joka pysyy kotona ja testaa nyt kuinka vähään tyydyt- ja sitten ne varsinaiset naiset on muualla?? Jos on kipinää- on. JOs ei ole- ei ole. Ei se odottelulla syty- se on itsepetosta- tai toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia vaan joka mietityttää on se ettei yksikään mies ole halukas seurustelemaan, useimmille jopa sanan tapailu käyttäminen tuntuu punaiselta vaatteelta..ap

Vierailija
4/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei asioilla tarvii aina olla 'nimiä'. Jotkut miehet ei vaan halua kiirehtiä?! Anna mennä vaan ihan omilla ja kato, mihin se johtaa. Älä hätäile vaan nauti niistä hetkistä, jotka häneltä tai hänen kanssaan saat. Ole kärsivällinen, niin saat parhaan luottamuksen =)

*tai silleen mä teen ja puoli vuotta on meilläkin nyt 'kateltu'

Vierailija
5/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tällaista miestä olet tavannut? Valitettavasti sellaisia miehiä on, juu, muttei heihin kannata tuhlata aikaansa. Olen samaa mieltä muiden kommentoijien kanssa, että olet jotenkin "varasijalla". Itsekin tuhlasin tuollaiseen "jahkailijaan" useamman vuoden ja voin sanoa, ettei tuosta varmaan valmiimpaa tule, puoli vuotta on jo suht pitkä aika.

Jätä tuollaiset aikasi tuhlaajat, "se oikea" tulee taatusti. Ja muista olla jämäkkä tuollaisen miehen kanssa!

Vierailija
6/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt takerrut tuollaiseen saamattomaan mieheen ja jätät hänen takiaan kaikki muut miehet huomiotta. Siellä saattaa varsinainen kultakimpale mennä ohi suun...

Vierailija
7/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen, normaali mies ei ole tähän mennessä halunnut seurustella...kaiken maailman sekopäitä tietysti olisi...kaikilla yli 30 vuotiailla tuntuu olevan jokin edellisestä suhteesta saatu trauma tai sitten ovat kelvottomia jotenkin muuten...ap

Vierailija
8/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asia, joka ei tule kuin salama kirkkaalta taivaalta tosin tietoisuus siitä asiasta on yllättävä. Yhtäkkiä tajuaa vain olevansa siinä tilassa.

Voit tarvita aikaa, että saat miehen ymmärtämään asian tämä tietysti on tuskallista.Hmm...Käy kysymässä mitä hän tuntee sinua kohtaan. Mikäli heti et saa varmaa vastakaikua niin odota, että hän saa asian käsiteltyä mielessään.

Jos hän on sinuun rakastunut tuo kysymys voi auttaa häntä tiedostamaan asian.

Kyseessä on silti pitkä projekti voi mennä vuosikin, mutta mielestäni silti kannattava.:)

Vierailija
9/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän käyttäytyy joka suhteessa kuin olisimme jo kauankin olleet yhdessä, huolehtii, seksi on loistavaa, etc...siksi olenki odottanut koska tuntuu että häntä vaan ahdistaa sana seurustelu..olen tavannut vanhemmat, sisarukset ja ties mitä..ap

Vierailija
10/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että on epävarma sun tunteista ja haluamisista ja siitä, että oletko kiinnostunut hänestä vai et.

Vierailija
11/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perillä siitä mitä minä ajattelen..olen tehnyt selväksi että haluan sitoutua, asiaa kuitenkaan tyrkyttämättä..ap

Vierailija
12/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi on aina niin mahdoton tarve analysoida asioita? Eikö vaan voida olla yhdessä, kun hyvältä tuntuu ilman sen kummempia seurusteluja... tai niistä sopimisia ja antaa ajan näyttää, mitä siitä syntyy?

Vierailija
13/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettämisen pelossa voi myydä itsensä halvalla. Täytyyhän suhteen toimia 50% sun ehdoilla. Jos sitoutuminen ja tieto siitä on sulle tärkeä- se on! Jos mies susta välittää hän pohtii asian omalta kannaltaan ja ottaa tai jättää. Älä jää roikkumaan- itse olin 10v(!!!) suhteessa jonka ehdot mies saneli- kaikelle mikä oli mulle tärkeää- oli tulossa joskus joku sopiva ajankohta yms- sympaattisia selityksiä oli joka lähtöön. MItään ei ikinä tullut- ja mies oli ihan ihmeissään kun mun tunteeni olivat kuolleet ja halusin erota.

Vierailija
14/22 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettämisen pelossa voi myydä itsensä halvalla. Täytyyhän suhteen toimia 50% sun ehdoilla. Jos sitoutuminen ja tieto siitä on sulle tärkeä- se on! Jos mies susta välittää hän pohtii asian omalta kannaltaan ja ottaa tai jättää. Älä jää roikkumaan- itse olin 10v(!!!) suhteessa jonka ehdot mies saneli- kaikelle mikä oli mulle tärkeää- oli tulossa joskus joku sopiva ajankohta yms- sympaattisia selityksiä oli joka lähtöön. MItään ei ikinä tullut- ja mies oli ihan ihmeissään kun mun tunteeni olivat kuolleet ja halusin erota.

..ymmärsin, että ap on onnellinen tilanteessaan. Hän olisi valmis seuraavalle tasolle, mutta mies ei. Tästä syystä kehoitin olla kärsivällinen, mutta toki jos on itse tyytymätön...

Vierailija
15/22 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syy on miehissä?

Kysyy 12 vuotta parisuhteessa ollut eukko. Minusta omaa napaakin voisi katsoa eikä syyttää muita, jos haaviin tarttuu kusipäitä ja outoja ihmisiä niin silloin siinä haavissa on vikaa.

Miksi sulle ei tavalliset ihmiset kelpaa, semmosia on riittävästi!

Minusta on perin outoa ettei suhteen alussa olla yhteydessä kuin harvakseltaan, minulla hälärit soisivat jo silloin.

Miten ihmeessä täysi-ikänen ihminen ei voisi kysellä että onko tämä sinusta seurustelua. Kerro sille että rakastat sitä! Siinä se tulee selväksi.

Ihmeellistä kissa-hiiri- leikkiä.

Vierailija
16/22 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on pieni, ja haluaa varmistua, että et jätä häntä, kun se paljastuu

Vierailija
17/22 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan nimittäin nimenomaan tavallisen miehen, en tavoittele kuuta taivaalta. Tosin alkoholismia tms. en katsele...ulkonäön perässä en juokse..Sinänsä olen ihan onnellinen nykytilanteessa, mutta menettämisen pelko on raastava. Mies ei pallottele minua lupaamalla tapaamisia ja sitten perumalla niitä, kuten kirjoitin, olemme yhdessä lähes päivittäin. Noin puolet viikosta nukumme yhdessä. Minulla on kaksi kouluiäistä lasta, hänellä ei ole lapsia. Asiassa on monta monessa. Itselläni ei ole pienintäkään sitoutumiskammoa, paremminkin toisin päin, ja olen valmis panostamaan suhteeseen aivan 100% varmuudella alkuhuuman jälkeenkin. Molemmilla meillä on pitkät suhteet takana, tiedämme siis mitä sellainen elämä on. Ap

Vierailija
18/22 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt nainen enemmän jos todella haluat viettää sen miehen kanssa vuosia. Jotkut miehet ovat tarkkoja omasta ajastaan ja myös siitä että kukaan ei yritä muuttaa häntä.

Vierailija
19/22 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseni kohdalla omaan nykyiseen mieheeni se kesti melko tarkkaan vuoden. Vasta sen ajan jälkeen pystyin rehellisesti sanomaan, että rakastan miestä. Nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta.

Vierailija
20/22 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, teillä ei ole keskusteluyhteys sellainen kuin minun mielestäni pitää olla, jos kerran ette voi vapaasti puhua niin keskeisestä asiasta kuin suhteen luonne. Toiseksi, jos sana seurustelu on miehelle joku peikko, onhan se nyt aika paha miinus sinun kannaltasi.

Jos sillä miehellä on hirveitä ongelmia itsensä ja tunne-elämänsä kanssa, voisi olla viisainta irtautua hänestä. Oman kokemukseni mukaan tällainen irtautuminen oli yksi parhaista käänteistä elämässäni, suorastaan pelastus ja siunaus, näin uskonnollista terminologiaa käyttääkseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä