Lue keskustelun säännöt.
Vasurit ja persut on niin helppoja. Siksipä trollailen vuoronperään molemmille.
27.06.2026 |
Rydman, Antti, Sofia, Tytti, Ano…kuka kulloinkin on pinnalla.
Ja aina tartutte koukkuun.
Kertonee ääri-ihmisten älykkyydestä.
Kommentit (2)
Tyhmän ap:n tyhmät trolluakset. Niistä näkee ettei ap:n ÄO ole kovin korkea. Narkkarijuoppo Kapukin tykkää trollata netissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja sinä olet jotenkin älykkäämpi olemalla mukana?