Lue keskustelun säännöt.
30-vuotiaana ainejärjestöön??
12.01.2011 |
Olenko liian vanha liittymään yliopiston ainejärjestöön? Ovatko kaikki muut PALJON nuorempia? Eli noin 20-vuotiaita. Olenko jo yli-ikäinen?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
;)