Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sovittiin ylihuomiseksi treffit ja nyt mies tipautti pommin :(

Vierailija
11.01.2011 |

se on mua 4 sentii lyhyempi. Miten perun nätisti kyseiset treffit... en halua mitään kävelysauvaa :(

Olin niin innoissani ennen tätä tietoa, nyt en halua nähdä koko miestä

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 177cm pitkä nainen ja olen aina halunnut itseäni pidemmän miehen. Ja olen aina sellaisen löytänyt. Kerran sovin nettituttavuuden kanssa treffit mutta ihan viime metreillä kävi ilmi että hän on mua 5cm lyhyempi. Ilmaisin nätisti että pituusero on ongelma ja mies ymmärsi täysin. Toivotettiin hyvät jatkot eikä koskaan tavattu. Mies ei varmaan itsekään halunnut pidempää naista kuin itse on.

Vierailija
22/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaisi välttämättä itseään lyhyemmän naisen, laihan ne haluaa ja timmin ja kauniin.

T:mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaisi välttämättä itseään lyhyemmän naisen, laihan ne haluaa ja timmin ja kauniin.

T:mies

Vierailija
24/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURI MYSTEERI mitä ne mallit ja missit näkevät rumissa ja pienissä formulakuskeissa. :D

Vierailija
25/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella niin tärkeää että mies on pidempi niin peru ihmeessä.

Mutta voihan olla että mies on muuten ihan täydellinen, ja koska hyviä yli 30v miehiä on yleensä aika vähän vapaana, niin sä jäät näppejäs nuolemaan.... Ihmiset joilla on liikaa vaatimuksia ovat niitä jotka eivät koskaan löydä sopivaa kumppania.

Vierailija
26/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi noin järkyttyä tuollaisesta. Itsellänikin on jokin kompleksi ja lyhyempi mies tuntuu nololta, mutten silti jätä tilaisuutta käyttämättä, koska eiköhän se korvienvälivikani ole ihan hoidettavissa.

Vierailija
27/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottu etta olet pitempi? Jos ei niin varaudu siihen etta on tosi vaivautunutta treffeilla ja etta toista tapaamista ei luultavasti tule.

Vierailija
28/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi parempaa miestä toivoa. Ainoa pieni miinus on tuo pituusero, mutta sekin merkitsee aina vain vähemmän ja vähemmän. Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta enkä ikinä vaihtais pois.

Kun vähän katselee ympärilleen niin saa kyllä todeta, että jos meillä ainoa 'ongelma' on miehen lyhyys minuun verrattuna niin kyllä ollaan aika onnellisia...

Kannattaisko kuitenkin tavata se mies? Toisaalat jos asia on sinulle todella merkittävä niin ehkä sitten on parempi antaa olla vaan.

Vierailija
29/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvit käydä juomassa?

Vierailija
30/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole onni kaikille muille sinkkunaisille ja miehelle itselleen, että ap antaa miehen mennä?

Vierailija
31/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole laittanut pituutta kriteeriksi jos kerran nettitreffeistä kyse? Ei tolla perusteella VOI perua treffejä. En mäkään silti oo ikinä ottanut itseäni lyhyempää miestä.

Ja muuten, miksi tämä pituus on niin kauhean väärä kriteeri? Ihan kuin ette kukaan katsoisi ulkonäköä??? Pituus on ihan yhtä merkittävä juttu jollekin kuin jollekin on vaikka se vaaleat hiukset. Mulle pituus on tärkeä kriteeri siksi, että haluan tuntea itseni pienemmäksi kuin mies. Aika vaikeeta jos ukko on 20 senttiä lyhyempi (olen siis 175cm).

mutta silti oma aviomieheni on perussuomalainen ristiverinen jurrukka, joka on mua vieläpä 5 cm lyhyempi. Tottakai jokainen varmasti katsoo ulkonäköä, mutta ei kai kumppanin hiusten väri, kengän koko, nenän muoto tai sitten vaikka pituus oikeasti ole aikuiselle ihmiselle niin tärkeä asia, etteikö niistä ulkonäkökriteereistä voisi tinkiä, jos mies/nainen vastaa henkisiltä ominaisuuksiltaan omia toiveita ja odotuksia. Kyllä esimerkiksi pituus tai vaaleat hiukset on ihan yhdentekevä seikka siinä kohti, kun tosissaan kolahtaa. Ja aika paljon menettää, jos ei anna toiselle ihmiselle edes mahdollisuutta siksi, että hän on neljä senttiä itseä lyhyempi.

Vierailija
32/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos mies on 4cm lyhyempi se tarkoittaa että mies on myös kokonaisuudessaan pienempi. Kyse ei ole siis pelkistä pituussenteistä vaan myös siitä että pienellä miehellä on pienet kädet, kapeat hartijat, sirot sääret... Ehkä siinä tapauksessa jos mies olisi 4cm lyhyempi mutta harteikas ja salilla kerännyt massaa kroppaansa niin ettei sen rinnalla tuntisi itseään amatsoniksi, niin siinä tapauksessa voisin harkita lyhyempää miestä. Mutta itseäni pienempää miestä en ottaisi.

Vierailija
33/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3cm lyhyempi eikä 4cm kuten aikaisemmin väitin :)

Aikaisemmat poikaystävni olivat ihan sattumalta aina aika pitkiä. En siis ole katsellut lyhyitä tai pitkiä mitenkään erityisesti, sattui vaan niin, että se paras olikin se lyhyin...

Vierailija
34/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos mies on 4cm lyhyempi se tarkoittaa että mies on myös kokonaisuudessaan pienempi. Kyse ei ole siis pelkistä pituussenteistä vaan myös siitä että pienellä miehellä on pienet kädet, kapeat hartijat, sirot sääret... Ehkä siinä tapauksessa jos mies olisi 4cm lyhyempi mutta harteikas ja salilla kerännyt massaa kroppaansa niin ettei sen rinnalla tuntisi itseään amatsoniksi, niin siinä tapauksessa voisin harkita lyhyempää miestä. Mutta itseäni pienempää miestä en ottaisi.

Itse olen hoikka ja mieheni on harteikas ja selkeästi minua isompi ja lihaksikkaampi :)

- se, jolla 3cm lyhyempi mies

Vierailija
35/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella olisi saattanut kuvitella, että miehellä on HIV, neljä vaimoa, hän on käynyt läpi sukupuolenvaihdoksen tai on istunut linnassa viidestä taposta.

Vierailija
36/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi mies, sen suuremmat munat! Mistä tiedät vaikka pienen miehen pöksyissä jököttääkin kunnon vonkale?

hyvin tiedän...

En ole tavannut miestä mistään treffi-ilmotus jutusta, eikä minun pitänyt alunalkaeen sopia treffejä. Hän vaan kolahti

Vierailija
37/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, minkä ikäisiä te mahdatte olla? Mieti, sillä voi olla isommat tissitkin kuin sulla tai nätimpi perse. Se on varmaan kanssa kuullut huhuja sun pienistä teepusseista ja ajatteli, että hänellä on teetä muutenkin kotona.

tää oli hyvä

Vierailija
38/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylihuomenna menen miehen tekemälle päivälliselle! niin kun oli sovittu :)

kiitos teille

Vierailija
39/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sille mahdollisuus antaa :)

Itsekin olisin halunnut itseäni pidemmän miehen, mutta minkä sille voi kun tuo oma mies vain tuntui juuri oikealta (kaikilta muilta osin). Ja mies on siis minua muutaman sentin lyhyempi, mutta muuten kyllä esim. harteikkaampi ym. Ja 14 vuotta ollaan onnellisesti yhdessä kuljettu...

Vierailija
40/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kolahti, niin miten ihmeessä antaisit muutaman hassun sentin olla mahdollisen onnesi tiellä! Höpöhöpö, nyt treffeille siltä ja sassiin! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi