Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sovittiin ylihuomiseksi treffit ja nyt mies tipautti pommin :(

Vierailija
11.01.2011 |

se on mua 4 sentii lyhyempi. Miten perun nätisti kyseiset treffit... en halua mitään kävelysauvaa :(

Olin niin innoissani ennen tätä tietoa, nyt en halua nähdä koko miestä

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kolahti, niin miten ihmeessä antaisit muutaman hassun sentin olla mahdollisen onnesi tiellä! Höpöhöpö, nyt treffeille siltä ja sassiin! ;)

tässä on nyt 4 päivää yty kiihkeää keskustelua koeella, puhelimessa, tekstiviestein

Vierailija
42/57 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit oli onnistuneet, olihan se vähn outoa atsoa miestä samalta tasolta, mutta eipä ole haitannut jatko treffeilläkään.

Ihana tyyppi, kiitos teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon tehnyt itelleni miesihanteen, joka kuitenkin osottautui vääräksi pari vuotta sitten. Nettitreffeille saapui mies, joka oli aivan liian laiha, eikä minun tyylisenä lainkaan. Treffien edetessä tuo "vika" kuitenkin unohtui, koska hänessä oli paljon kaikkea muuta hyvää.

Laiheliinin vaatteiden alta kuitenkin paljastui muutaman päivän kuluttua hyvin timmissä kunnossa oleva urheilullinen ja erittäin miehekäs kroppa. Tuon kropan vierestä herään edelleen jokainen aamu erittäin onnellisena.

Lopeta höpötys ja ala valmistautua treffeille nainen :)

Vierailija
44/57 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella olisi saattanut kuvitella, että miehellä on HIV, neljä vaimoa, hän on käynyt läpi sukupuolenvaihdoksen tai on istunut linnassa viidestä taposta.

Vierailija
45/57 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin kuitenkin treffeille, vaikka ajattelen juuri samalla tavalla kuin sinä. Miehen pitää mun kriteereiden mukaan olla yli 180cm. Kyllähän tuo 163cm on aika naurettava pituus miehelle! Mut mee treffeille, pidä hauskaa. Voihan sitä kaveri olla kuitenkin.

Vierailija
46/57 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut kaksi lyhyttä miestä peräkkäin. Eka oli hoikka ja siro, sormet lyhyemmät kuin mulla. Tunsin itseni toooosi isoksi hänen rinnallaan ja kainalossa vaikka hän oli mua viisi senttiä pidempi. Häiritsi koko ajan. Lisäksi hänellä oli pituuden takia huono itsetunto. Hän painoi suunnilleen samanverran kuin minä.

No, sit tää toinen oli tosi harteikas ja lihaksikas, ei ollenkaan semmoinen hernekeppi kuin tuo eka. Olo ei tuntunut kertaakaan pieneltä! Painoi yli 10 kg enemmän kuin minä.

Itsetuntoa ja egoakin löytyi :P

Pituus ei haitannut siis kertaakaan!

Vierailija
47/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se todella häiritsi mua, vaikka mä olenkin vain pari senttiä pidempi.

Ei mua haittaisi, jos mies olisi neljä senttiä lyhyempi, jos itse olisin vaikkapa 180 cm pitkä. Silloin mies kuitenkin olisi ihan miehenkokoinen.

Omasta mielestä aina näytti jotenkin niin säälittävältä, kun silloinen mies tuli esim. kaveriporukkansa kanssa vastaan.. kaikki muut 180 cm ja sitten tämä 163 cm siellä keskellä.. kuin lapsi!

Tunsin todella itseni isoksi ja amatsoniksi (vaikka ihan hoikka olin, mies vaan oli vielä hoikempikin..)

Ja lisäksi tällä miehellä oli vähän omituisia tapoja, esim. tunki istumaan MINUN syliini sohvalla ja iltaisin käpertyi sikiöasentoon mun kainaloon ja oli muutenkin sellainen herkkis, itkeskeli ja herkisteli vähän joka asiasta.. argh.

Ei voi mitään, ei ollut mulle sopiva.

Vierailija
48/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän hän ole ammatiltaan kokki (tai joku ruoanlaittoon liittyvä)

jos on, saatan tuntea tyypin..

Vierailija
49/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella olisi saattanut kuvitella, että miehellä on HIV, neljä vaimoa, hän on käynyt läpi sukupuolenvaihdoksen tai on istunut linnassa viidestä taposta.

Peru ihmeessä ap ne treffit. tärkeintä elämässäsi on neuvolakortti.

Toivottavasti poikani ei koskaan tapaa ketään kaltaistasi.

Vierailija
50/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän hän ole ammatiltaan kokki (tai joku ruoanlaittoon liittyvä)

jos on, saatan tuntea tyypin..

Vierailija
51/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja lisäksi tällä miehellä oli vähän omituisia tapoja, esim. tunki istumaan MINUN syliini sohvalla ja iltaisin käpertyi sikiöasentoon mun kainaloon ja oli muutenkin sellainen herkkis, itkeskeli ja herkisteli vähän joka asiasta.. argh. Ei voi mitään, ei ollut mulle sopiva."

Vierailija
52/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kyllä ruokaa ammatiksee :) -ap-

Vierailija
53/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö hänen peukalon pituuden?? Penis on kolme kertaa peukalon mittainen!!! Meti sitä!?

Vierailija
54/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin luullut että kyse on exästäni..

Vierailija
55/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja lisäksi tällä miehellä oli vähän omituisia tapoja, esim. tunki istumaan MINUN syliini sohvalla ja iltaisin käpertyi sikiöasentoon mun kainaloon ja oli muutenkin sellainen herkkis, itkeskeli ja herkisteli vähän joka asiasta.. argh. Ei voi mitään, ei ollut mulle sopiva."

Vierailija
56/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sitten kerran kannoin sylissä jonkin ojan, tms. yli. SE oli kyllä melkoinen turn-off. Itsekin olen hoikka ja pienehkö, ei kyllä iske, jos tuntee itsensä korstomaiseksi miehen rinnalla.

Omasta mielestä aina näytti jotenkin niin säälittävältä, kun silloinen mies tuli esim. kaveriporukkansa kanssa vastaan.. kaikki muut 180 cm ja sitten tämä 163 cm siellä keskellä.. kuin lapsi!

Ja lisäksi tällä miehellä oli vähän omituisia tapoja, esim. tunki istumaan MINUN syliini sohvalla ja iltaisin käpertyi sikiöasentoon mun kainaloon ja oli muutenkin sellainen herkkis, itkeskeli ja herkisteli vähän joka asiasta.. argh.

Vierailija
57/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi mies, sen suuremmat munat! Mistä tiedät vaikka pienen miehen pöksyissä jököttääkin kunnon vonkale?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän