Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sovittiin ylihuomiseksi treffit ja nyt mies tipautti pommin :(

Vierailija
11.01.2011 |

se on mua 4 sentii lyhyempi. Miten perun nätisti kyseiset treffit... en halua mitään kävelysauvaa :(

Olin niin innoissani ennen tätä tietoa, nyt en halua nähdä koko miestä

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi ihmeessä asia ei selvinnyt aiemmin?

Vierailija
2/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyempi mies on monella naisella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa.

Vierailija
4/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, minkä ikäisiä te mahdatte olla? Mieti, sillä voi olla isommat tissitkin kuin sulla tai nätimpi perse. Se on varmaan kanssa kuullut huhuja sun pienistä teepusseista ja ajatteli, että hänellä on teetä muutenkin kotona.

Vierailija
5/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mieluiten reilusti isommista. Sanot vaan suoraan, mitä sitä kaunistelemaan. Se kun on jokaisen makuasia minkä kokoisista miehistä tykkää, jos ei natsaa niin ei natsaa.

Vierailija
6/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät korkokenkiä, olet helposti miestä pidempi, vaikka tämä olisi oikeasti sinua muutaman sentin pidempi. Minkä pituisia te sitten olette?

Vierailija
7/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet joka tapauksessa miehelle suuren palveluksen, kun hänen ei tarvitse tuhlata aikaansa kaltaiseesi pinnalliseen ihmiseen. Kyllä se mies todellakin muille kelpaa.

T. Lyhyen miehen hujoppivaimo.

Vierailija
8/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sinulle tulikin menoa tms. Kukaan ihminen ei ansaitse tuollaista.

Vierailija
9/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä en...

Ja ikää yli 30

Vierailija
10/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella olisi saattanut kuvitella, että miehellä on HIV, neljä vaimoa, hän on käynyt läpi sukupuolenvaihdoksen tai on istunut linnassa viidestä taposta.

Vierailija
11/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, minkä ikäisiä te mahdatte olla? Mieti, sillä voi olla isommat tissitkin kuin sulla tai nätimpi perse. Se on varmaan kanssa kuullut huhuja sun pienistä teepusseista ja ajatteli, että hänellä on teetä muutenkin kotona.

Vierailija
12/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoititko poliisille?

Vierailija
13/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää korkokenkiä (ja mies kulkee hartiat lysyssä, kun istuu päivät pitkät tietokoneella), niin käytännössä hän on minua reippaasti lyhyempi. Eipä tunnu missään, kummallakaan.

Vierailija
14/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole laittanut pituutta kriteeriksi jos kerran nettitreffeistä kyse? Ei tolla perusteella VOI perua treffejä. En mäkään silti oo ikinä ottanut itseäni lyhyempää miestä.

Ja muuten, miksi tämä pituus on niin kauhean väärä kriteeri? Ihan kuin ette kukaan katsoisi ulkonäköä??? Pituus on ihan yhtä merkittävä juttu jollekin kuin jollekin on vaikka se vaaleat hiukset. Mulle pituus on tärkeä kriteeri siksi, että haluan tuntea itseni pienemmäksi kuin mies. Aika vaikeeta jos ukko on 20 senttiä lyhyempi (olen siis 175cm).

Vierailija
15/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi mies, sen suuremmat munat! Mistä tiedät vaikka pienen miehen pöksyissä jököttääkin kunnon vonkale?

Vierailija
16/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formulakuskeilla yms on aina pidemmät naiset, mitenköhän ne naiset pärjää ollenkaan tuon asian kanssa. No minä olen itse 187 cm mies, joten en ole koskaan tavannut pidempää naista, mutta silti haluaisin pitkän, pitkäsäärisen naisen vaikka heti tuon oman 169 cm maatuskan tilalle :)

Vierailija
17/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi mies, sen suuremmat munat! Mistä tiedät vaikka pienen miehen pöksyissä jököttääkin kunnon vonkale?

Ja se on sitten se toiseksi tärkein kriteeri :) Mikä on kolmas? Mä olen aina rakastunut ihmiseen, en pituuteen, en munan pituuteen vaan ihmiseen. Ei todellakaan mikään ihme, että olette sinkkuja ja todennököisesti vielä aika säälittäviä sellaisia, rumia, lihavia ja pikkurintaisia tyhmyyden lisäksi.

Vierailija
18/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi, tosin en luottaisi nettituttavuuksiin ollenkaan.

Huonoja kokemuksia.

Vierailija
19/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään katsele sillä silmällä itseäni lyhyempiä miehiä. Voithan sä kuitenkin tavata hänet, ties vaikka olisi poikkeus säännöstä. :)

Vierailija
20/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formulakuskeilla yms on aina pidemmät naiset, mitenköhän ne naiset pärjää ollenkaan tuon asian kanssa. No minä olen itse 187 cm mies, joten en ole koskaan tavannut pidempää naista, mutta silti haluaisin pitkän, pitkäsäärisen naisen vaikka heti tuon oman 169 cm maatuskan tilalle :)

on kuitenkin keskimääräistä pidempi:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi