Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huijasin masennustestissä jotta masennusta ei

Vierailija
11.01.2011 |

Olin yks päivä terveydenhoitajalla ja tieto kulkee kuulemma terveyskeskukseen..en uskaltanut laittaa kaikkea totuutta peliin kun tein Beckin masennustestiä. Tosin se ei ole hyvä testi mielestäni, vaihtoehtoja puuttuu ja välillä mulla on tilanne toisesta ääripäästä ja välillä toisesta.

Ja jopa molemmat ääripäät yhtäaikaa..

No, tottakai tulos oli sitten ei niin huono.

En halua merkintöjä että olen tosi masentunut..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ketään muuta. Sinun elämäsi on vaikeaa ja vaikeutuu vain, jos et halua pyytää apua :/ Toivottavasti ymmärrät ajoissa!!

Vierailija
2/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle olisi suurta hyötyä siitä, että saisit apua masennukseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein näin koska tiedot kirjataan koneelle..

varmuuden vuoksi ettei kukaan rupea huolestumaan, lastensuojelun takia, se on pääsyy.

Olen yh.

Pärjään kyllä, siitä ei ole kyse.

Vierailija
4/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jso ei halua masennuksestaan koko kylän naurunaihetta

Vierailija
5/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. työterveyden kanssa kannattaa olla varovainen..

Vierailija
6/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais miettiä sitä myös. Nythän mietit vain itseäsi niinkuin masentunut ihminen yleensä tekee.

Vierailija
7/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sinun kertomuksesi sai minut masentumaan. Meni ihan elämänilo, kun kuuntelin kuinka olet joutunut huijaamaan masennustestissä, jotta sinua ei todettaisi masentuneeksi. Sellainen masentaa. Tekisi mieli mennä itsekin terveydenhoitajalle tekemään tuollainen Beckin masennustesti, jotta voisin valehdella etten ole masentunut, mutta olen liian masentunut varatakseni ajan. Voivatkohan ne siellä huomata tietokoneelta etten ole tullut tekemään masennustestiä ja tehdä ls-ilmomituksen? Minulla ei vielä ole lapsia.

Vierailija
8/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet masentunut, mene konsultoivalle psykiatrille. Saat häneltä testiä pätevämmän diagnoosin ja hän ohjaa sinut hoitoon. Siis jos haluat parantua.

Tuolla huijauksellasi aiheutit tosiaan haittaa vain itsellesi.

Vierailija
9/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloni on jotain muuta kuin masennusta. Miten syyllisyys, rangaistuksen saaminen esimerkiksi liittyy masennukseen? Tai tulevaisuuden pohtiminen? Itse kuljen kuin unessa, en koe syyllisyytty, en pelkää rangaistuksia, en näe tulevaisuutta kovin synkkänä (jos terveenä saan olla). Silti olen kuin täi tervassa, kartan ihmisiä, en jaksa kiinnostua mistään.

Vierailija
10/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusmiehenä tiedän tapauksia, joissa masentuneet on yritetty irtisanoa ensimmäisenä.

Vierailija
11/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusmiehenä tiedän tapauksia, joissa masentuneet on yritetty irtisanoa ensimmäisenä.

Se on yllättävää, kuinka moni niistä diagnooseista tietääkään.

Vierailija
12/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet masentunut, mene konsultoivalle psykiatrille. Saat häneltä testiä pätevämmän diagnoosin ja hän ohjaa sinut hoitoon. Siis jos haluat parantua.

Tuolla huijauksellasi aiheutit tosiaan haittaa vain itsellesi.

Kyllä mun pitäis tosiaan mennä, en ole koskaan kertonut kaikkea taustaa kellekään lääkärille, siis taustaa tälle ololleni.

Vierailija
13/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis sen mukaan keskivaikea masennus. Kuitenkin minulla on post-traumaattinen oireyhtymä. Joten se testi ei kerro oikeastaan mitään. Ja juurikin johtuen siitä et vastaukset on tyyliin joko tai.

Vierailija
14/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai työterveyslääkäreiläkin pitäisi vaitiolovelv. olla. Tosin onhan tällaisilla ihmisillä usein enemmän poissaolojakin joten sekin voi peruste irstisanomiselle olla osana. Ei niinkään itse mielenterveysongelma.

Vierailija
15/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietovuoto aina lääkäristä johdu..

Vierailija
16/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina niin että vaikutan älykkäämältä kuin olen. Viimeksi sain Psykon testissä tuloksen, että olen älykkäimman 20 prosentin joukossa, mutta hähhähhää, se psykologipa ei tiennyt että huijasin.

Vierailija
17/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina niin että vaikutan älykkäämältä kuin olen. Viimeksi sain Psykon testissä tuloksen, että olen älykkäimman 20 prosentin joukossa, mutta hähhähhää, se psykologipa ei tiennyt että huijasin.

Olen tyhmä, mutta mielelläni voisin huijata itseni älykkäämmäksi. Voiko niitä Mensan testejäkin huijata? Voisin vaikka liittyä sinnekin...

Vierailija
18/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis sen mukaan keskivaikea masennus. Kuitenkin minulla on post-traumaattinen oireyhtymä. Joten se testi ei kerro oikeastaan mitään. Ja juurikin johtuen siitä et vastaukset on tyyliin joko tai.

Olen samaa mieltä, se on huono testi. Ja mullakin on tuo sama oireisto. Ja ahdistusta. Ja koen yhtäaikaa olevani huono, mutta kuitenkin tietäen että olen oikeasti ihan hyvä..

ap

Vierailija
19/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä, mutta mielelläni voisin huijata itseni älykkäämmäksi. Voiko niitä Mensan testejäkin huijata? Voisin vaikka liittyä sinnekin...

ja osaa sen tehdä vielä niin, ettei jää siitä kiinni.

Vierailija
20/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joudutte piirtämään, esim. 6 ruutua joita pitää täyttää omilla piirroksilla niin vetäkää paksua, vahvaa viivaa, ei mitään kumituksia tai "epävarmoja" linjoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi