huijasin masennustestissä jotta masennusta ei
Olin yks päivä terveydenhoitajalla ja tieto kulkee kuulemma terveyskeskukseen..en uskaltanut laittaa kaikkea totuutta peliin kun tein Beckin masennustestiä. Tosin se ei ole hyvä testi mielestäni, vaihtoehtoja puuttuu ja välillä mulla on tilanne toisesta ääripäästä ja välillä toisesta.
Ja jopa molemmat ääripäät yhtäaikaa..
No, tottakai tulos oli sitten ei niin huono.
En halua merkintöjä että olen tosi masentunut..
Kommentit (24)
Vastaan aina niin että vaikutan älykkäämältä kuin olen. Viimeksi sain Psykon testissä tuloksen, että olen älykkäimman 20 prosentin joukossa, mutta hähhähhää, se psykologipa ei tiennyt että huijasin.
Olen tyhmä, mutta mielelläni voisin huijata itseni älykkäämmäksi. Voiko niitä Mensan testejäkin huijata? Voisin vaikka liittyä sinnekin...
ja osaa sen tehdä vielä niin, ettei jää siitä kiinni.Samaa mieltä!! Eiväthän tyhmät tajua..itse näen aina tesetistä ja kysymyksistä mikä olis paras laittaa jos haluaa tietyn tuloksen..eli osa testeistä on siis tyhmiä!
Niin kyllä fiksu ihminen oppii. Sain aina koulussa kokeista kympit ja vielä yliopistossakin samalla periaatteella parhaat arvosanat tenteistä. Harmitti aina kun kursseilla piti kirjoittaa essee. Siinäkin voi tietenkin huijata, mutta aikaa menee enemmän.
Huijasin myös autokoulun teoriakokeessa. Oikeasti liikenteessä en tunnista edes kaikkia liikennemerkkejä ja ajan muutenkin kuin kaistapää, mutta kokeessa ei mennyt yksikään vastaus väärin.
Pärjään kyllä, siitä ei ole kyse.
Ehkä vielä, muttet loputtomiin.
Pärjään kyllä, siitä ei ole kyse.
Ehkä vielä, muttet loputtomiin.
No, yli 40 vuotta tässä on oltu ja ollaan paremmalla puolella kuin joskus kauan sitten. Käsittelen asioitani jne.
Samaa mieltä!! Eiväthän tyhmät tajua..itse näen aina tesetistä ja kysymyksistä mikä olis paras laittaa jos haluaa tietyn tuloksen..eli osa testeistä on siis tyhmiä!