Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lego-paketista puuttui palikoita, mihin voi reklamoida?

Vierailija
03.01.2011 |

Muutama palikka puuttui, jopa erikoisosia. Muutamia palikoita oli sitten ylimääräisiä. Voiko Legolta saada puuttuvat palikat? Onko kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkauksen tai sitten suoraan valmistajalle.

Vierailija
2/10 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten he antavat sinulle firman nimen, joka toimii heidän maahantuojanansa. Voit sitten itse reklamoida suodaan maahantuojaa, jos ei kauppa tee sitä puolestasi. Ehkä kannattaa tehdä se itse.

Eli maahantuoja on korvausvelvollinen. Kyse ei ole viasta, jonka perusteella olisi 14 päivän palautusoikeus. Vaan kyse on tuotteen toimimattomuudesta siihen tarkoitukseen, johon se on myyty ja sellaisessa ei ole aikarajaa palautukselle. Kuitenkin ensin on annettava maahantuojalle mahdollisuus korjata virhe itse, sitten tarjoavat tilalle muuta, jos eivät pysty ja vasta kolmanneksi palauttavat rahat tuotteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko Citymarketissa kaivavat puuttuvat palikat toisesta loodasta?

Vierailija
4/10 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko Citymarketissa kaivavat puuttuvat palikat toisesta loodasta?

antavat sinulle ihan UUDEN lootan ja hoitavat itse reklamoinnin eteenpäin...

Vierailija
5/10 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, viestini meni hieman ironian puolelle. Kiitos pitkän vastauksen kirjoittaneelle. Taidan laittaa sähköpostia Legon sivujen kautta. Olisiko kenelläkään muulla kokemuksia samanlaisesta tapauksesta. Eivätkös nuo paketit yleensä ole aivan ok.

Vierailija
6/10 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuote oli ostettu Englannin Legolandista, enkä siis viitsinyt sinne kipaista palauttamaan. Sain puuttuvat palat postitse ilman sen kummempia kyselyitä.

Toisella kertaa kotimaan Prismasta ostetun paketin kiikutin sinne neuvontaan ja sain uuden pakkauksen tilalle.

Ja tosiaakin paketit yleensä ok. Vain nämä kaksi tapausta ja meille vuosien varrella ostettu kymmeniä pakkauksia, kun perheessä usempia legoja rakastava poikalapsi.

Vierailija
7/10 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistä?

Vierailija
8/10 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reklamoinut suoraan legolle, lähettävät sieltä puuttuvat palat.

Vierailija
9/10 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legon sivuilla on ohjeet. Sieltä paketeista joskus puuttuu osia tai on liikaakin joskus.

Varaosat saatte varmasti, kun ilmoitat.

Ekstravinkki :D Legon sivuilta muuten pystyy myös ostamaan irto-osia, jos on jotain tiettyjä erikoisosia mitä kaipailee eikä halua koko settiä ostaa. Setin sarjanumerolla hakemalla löytyy listaus kyseisen setin osista ja sieltä voi valita niitä kuin irtokarkkeja ennen vanhaan ja tilata sekalaisen pussin kotiin. Ollut meillä hitti :)

Vierailija
10/10 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistä?

Lapselle ostettu varmaan satoja legopaketteja, tekniikkalegoja ja tavallisia. Ikinä ei ole puuttunut yhtään palikkaa. Yleensä pieniä "lisä"osia on ylimääräisiä. Ollaankin ihmetelty miten voi olla että aina on oikea määrä palikoita. Kerran oltiin ihan varmoja että nyt puuttuu, mutta pari palikkaa olikin jäänyt pussiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä