Mitä tavallisuudesta poikkeavaa miehesi tekee?
Verraten lähipiirisi muihin miehiin.
Ei ole kukaan lähipiirini mies vilä ilmoittanut kutovansa ja ompelevansa :) Mieheni tekee itselleen pukuja ja ompelee meidän verhot lyhentää lahkeet yms.
Minä osaan vain auttavasti virkata ketjua ja ompelustaidonnäytteeni ovat taloyhtiön roskakatoksessa :)
Ammattinsa on hyvin vaativa joten tälle harrasteelle jää harvoin tosin aikaa.
Kommentit (24)
No sellaista ei löydy, mutta mun mies leijasurffaa.
Mutta osaa myös virkata tossuja! Minä en...
Hän on myös tuttavapiirin paras remonttireiska, mikä täällä kaupungissa tuntuu olevan jo harvinaisuus. Myös sähkötyöt onnistuu. Makkarin seinä on siirretty jo 2 kertaa, kun halusin sen ensin vähän väärään paikkaan :)
On myös hoitanut vauvojamme suvereenisti öisinkin tarvittaessa vastasyntyneestä asti.
Ja mä, kiittämätön ihminen, kaipaisin ennenkaikkea älyllistä keskusteluseuraa, mutta siihen hänestä ei ole..
osaa tehda riistasta hyvaa ruokaa!! Mina en, pelkaan pilaavani sen maun.
Osaa ostaa minulle vaatteita :D sopivankokoisia ja juuri sellaisia mista minakin pidan!!
*ihana tuo neulova mies, tekisko se mullekkin villasukat? :) (ite en osaa)
ei musta ole kovin tavallisuudesta poikkeavaa, mutta olenkin lentäjän tytär :D
poikkeavaa.
Kalastaa. Toki moni sitä harrastaa, mutta ainakaan mun tuttavapiirissä ei kukaan tässä määrin. Tämä tekee sitä työn ohella lähes puoliammatikseen, siis myös myy. Ja asutaan kuitenkin alueella, joka ei ole mitenkään kuuluisa kalansaaliistaan (aika pieniä järviä, ei merta). Esim. nyt verkot jään alla yhdessä järvessä, muutama kymmenen iskukoukkua toisessa järvessä ja vapaapäivän riemuksi pilkillä kolmannella järvellä... Myös perkaa, fileoi ja markkinoi kalansa, sekä itse kotiin jäävät valmistaa ruuaksi. Tekee kyllä muutakin ruokaa, se tosin ei liene niin erikoista.
mä ainakaan tunne tai edes tiedä ketään jolla on lentolupakirja.
Offari laskettelua ja EN tykkää. On onneksi isäksi tultuaan vähän rajoittanut.
mies on todella taitava sängyssä ja varmistaa aina, että saan orgasmin :-)
On myös muulla lailla kätevä käsistään ja on remppahommissa ilmiömäinen. Valitettavasti tästä on levinnyt sana myös naapuriss ja miestä ollaan pyytämässä jatkuvasti jos jonkinlaisiin hanttihommiin :-/
Eräilyssä mies on myös hyvä. Tekee notskin tosta vaan lumiseen metsään :-D
Mullakin on kyllä ihan mielettömän kätevä, taitava ja ihana mies *sydän*
työkaverinsa kanssa. Silittelee työkaveriaan enemmän kuin minua.
työkaverinsa kanssa. Silittelee työkaveriaan enemmän kuin minua.
Kantaa yhdellä kertaa kaikki kauppakassit tai matkalaukut tms. joita itse saisin kanniskella yksi kerrallaan. Johtuu ehkä myös siitä, ettei jaksa ees sun taas kävellä montaa kertaa..
Pilkkoo polttopuut suitsait ja kaikki muutkin fyysistä voimaa vaativat asiat hoituvat hyvin. Ihan kiva juttu mulle!
Tosi outoo hei, et niinq kaikil ei oo lentolupakirjaa? Itselläni on pelkkkä PPL, eikä sekään ole mitenkään tavallista ja hahmotan kyllä ihan hyvin että enimmällä osalla ihmisistä ei ole lupaa lentää. Ja tämä siitä huolimatta että suvussa on ollut pitkä linja pilotteja sekä PV:n että lentoyhtiöiden palveluksessa.
Runoja, novelleja, laulunsanoja, romaania.