Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallisuudesta poikkeavaa miehesi tekee?

Vierailija
11.01.2011 |

Verraten lähipiirisi muihin miehiin.

Ei ole kukaan lähipiirini mies vilä ilmoittanut kutovansa ja ompelevansa :) Mieheni tekee itselleen pukuja ja ompelee meidän verhot lyhentää lahkeet yms.

Minä osaan vain auttavasti virkata ketjua ja ompelustaidonnäytteeni ovat taloyhtiön roskakatoksessa :)

Ammattinsa on hyvin vaativa joten tälle harrasteelle jää harvoin tosin aikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myös tuttavapiirin paras remonttireiska, mikä täällä kaupungissa tuntuu olevan jo harvinaisuus. Myös sähkötyöt onnistuu. Makkarin seinä on siirretty jo 2 kertaa, kun halusin sen ensin vähän väärään paikkaan :) On myös hoitanut vauvojamme suvereenisti öisinkin tarvittaessa vastasyntyneestä asti. Ja mä, kiittämätön ihminen, kaipaisin ennenkaikkea älyllistä keskusteluseuraa, mutta siihen hänestä ei ole..

Minun mieheni on noiden LISÄKSI älyllistä keskusteluseuraa ja pitää kaikenlaisesta kulttuurista.

Vierailija
22/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni minua parempi silmä sisustamisen suhteen. Lisäksi laittaa ruokaa hyvin, viettää todella paljon aikaa lasten kanssa. Ei harrasta autoja. Ja hei, ajelee alapään karvoitustaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut on tavallisia meidän tuttavapiirissä mutta ei yleisemmin ja osa ehkä päinvastoin :)

-on innokas syömään ja tekemänä kasvisruokia (minutkin opettanut niitä syömään :) vaikka ei ole kasvissyöjä. On ylipäänsä hyvä kokkaamaan, mutta se ei varmaan ole kovin harvinaista?

-seksissä hoitelee AINA ensin mulle orgasmin, vasta sitten keskitytään häneen

-työn ja harrastusten kautta hyvä lajintuntemus, eli tunee esim. kaikki Suomen linnut ja nisäkkäät, paljon kasveja jne. Tämä tosin ei harvinaista meidän tuttavapiirissä, kun ollana kumpikin biologeja :)

-lukee venäläistä kirjallisuutta, ainakana omassa tuttavapiirissä se ei ole mitenkään yleistä

Saako ilmoittaa myös "negatiiviset poikkeavuudet", eli sellaista mitä monet tekevät mutta mies ei? Sellaisia olisi

-penkkiurheilu, mies ei siis seuraa _mitään_ urheilua, fudiksen mm-kisat ainoa poikkeus

-moottorikulkuneuvot ei kiinnosta. Auton huoltaa, mutta vain koska haluaa että se luotettavasti siirtää paikasta A paikkaan B. Muuten ei autot, moottoripyörät tms. kiinnosta pätkääkään, puhumattakaan jostain vesiskoottereista yms.

Vierailija
24/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ajelee alapään karvoitustaan :) Ei poslariksi, mutta siistimmäksi.

kun jotkut on tavallisia meidän tuttavapiirissä mutta ei yleisemmin ja osa ehkä päinvastoin :)

-on innokas syömään ja tekemänä kasvisruokia (minutkin opettanut niitä syömään :) vaikka ei ole kasvissyöjä. On ylipäänsä hyvä kokkaamaan, mutta se ei varmaan ole kovin harvinaista?

-seksissä hoitelee AINA ensin mulle orgasmin, vasta sitten keskitytään häneen

-työn ja harrastusten kautta hyvä lajintuntemus, eli tunee esim. kaikki Suomen linnut ja nisäkkäät, paljon kasveja jne. Tämä tosin ei harvinaista meidän tuttavapiirissä, kun ollana kumpikin biologeja :)

-lukee venäläistä kirjallisuutta, ainakana omassa tuttavapiirissä se ei ole mitenkään yleistä

Saako ilmoittaa myös "negatiiviset poikkeavuudet", eli sellaista mitä monet tekevät mutta mies ei? Sellaisia olisi

-penkkiurheilu, mies ei siis seuraa _mitään_ urheilua, fudiksen mm-kisat ainoa poikkeus

-moottorikulkuneuvot ei kiinnosta. Auton huoltaa, mutta vain koska haluaa että se luotettavasti siirtää paikasta A paikkaan B. Muuten ei autot, moottoripyörät tms. kiinnosta pätkääkään, puhumattakaan jostain vesiskoottereista yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä