Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö vastaa muutamaan,asialliseen kysymykseen.

Vierailija
10.01.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin, että synnytys (käynnistetty) oli tosi nopea ja raju. Epiduraalin sain, mutta se ei hillinnyt kipuja lainkaan. Kätilö sanoi jälkeenpäin, että synnytys oli niin raju ja kivut kovat, että aina epiduraali ei tuolloin auta. Onko totta?

Sen jälkeen olen onneksi synnyttänyt toisen kerran. Jälleen nopeasti ja tehokkaasti, mutta onneksi ei kuitenkaan lainkaan noin raju synnytys ja epiduraali onneksi puri :D

Kyllä niinkin joskus harvoin käy, ettei epid. auta. Syy on usein tuo kuvailemasi nopea edistyminen, myös laittotekniikoissa on eroja.

Vierailija
22/23 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska arvelen, että minut vaan aiottaan passittaa takaisin kotiin, kuten viimeksi. Sain kuitenkin jäädä sairaalaan ja eihän siinä mennyt kuin muutama tunti ja vauva syntyi. Pelkään, että en ehdi ajoissa sairaalaan, koska kakkoseni syntyi yllättäen. Olin jo sairaalassa, mutta kukaan ei tiennyt, että synnytys oli jo niin pitkällä, onneksi juuri kätilö tuli paikalle ja just olin siirtynyt synnytyssaliin epiduraalia varten. Siksi en haluaisi jättää viime tippaan ja kivuliaisiin supistuksiin lähtöä, vaan tulla ajoissa vaikka en olisi vielä kovin kipeäkään. Tuntuu että mieluumin synnyttäisin kotona jos uskaltaisin, mutta en sitä tee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan rohkeasti ja kerro aikaisemmat kokemuksesi. Kätilöt ovat nähneet niin monenlaisia synnytyksiä, ettei kukaan voi väittää, ettei tämä vielä synny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme