Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako näin tehdä (aurauksesta kyse)?

Vierailija
10.01.2011 |

Muutimme viime kesänä omakotitaloon taajaman laitamille. Koko talven jalkakäytävän lumet on aurattu meidän ajotien eteen. Mies on koko viikon reissussa, minä olen viimeisilläni raskaana eikä naapurikaan ole kotona. Este oli aurattu jo aamulla ja päivän aikana on jäätynyt kivikovaksi puoli metriä korkeaksi möykyksi. En saa sitä itse pois. Joudun siis pitämään autoa viikon jalkakäytävällä. Miten sitä sitten aurataan. Onko auramiehillä oikeasti oikeus tukkia ajotie? Ymmärrän jos lunta on vähän ja siitä pääsee ajamaan yli mutta puolen metrin kinos jäätynyttä tavaraa oli kyllä ihan käsittämätöntä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma homma kolata oma tieliittymä puhtaaksi. Minäkin kolasin ison pihan viime vuonna ison raskausmahani kanssa. Mies töissä ja isommat lapset oli pakko viedä kouluun. Illalla kolattiin ja aamulla jatkettiin ja eikun menoksi. omalta tontilta ei myöskään saa työntää lunta kunnan/ kaupungin tontille. Tätäkään monet eivät tiedä. Eli lapio käteen ja hommiin.

Vierailija
82/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori varoittaa: Raskas lumityö voi viedä miehen hautaan – ”Lumityöt joko vaimolle tai lapsille”

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001111567.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita traktori käymään. Meillä ajaa koko pihat. Ei ole edes kallista.

Vierailija
84/84 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse asua omakotitalossa. Aina jotain.., jos ei lunta, niin sitten haravointia tai ruohonleikkaamista. Ja mitä lie risusavottaa työkaveri viime keväänä touhusi. Ja kun joku paikka hajoaa , niin eipä ole huoltoyhtiötä mihin kilauttaa. Paljon helpompaa ja huolettomampaa vaan maksaa vastiketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme