Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS ONKO OIKEIN. NAINEN SAA PÄÄTTÄÄ KAIKEN MIEHEN PUOLESTA.....

Vierailija
10.01.2011 |

TYÖPAIKKA RUOKAILUNKIN.

Lasten tapaamiset, vapaa-ajan tekemiset, rahankäytön, siivouksen, ruoanlaiton, vierilut

kaiken...

olen itsekin nainen--hyi meitä.

ps. tämä kaikki tuli mieleen, kun yksi mamma kysyy, että onko kohtuutonta määrätä, saako mies syödä lounasruokalassa vai ei. hävytön akka.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taannoin jossakin ketjussa kotiäiti valitti, että pitkää työpäivää tekevä mies haluaisi töistä uupuneena tultuaan ottaa pienet päiväunet, mutta vaimo kielsi sen kun halusi että mies alkaa osallistua lastenhoitoon heti kotiin tultuaan.

Ja täältä löytyi kymmenittäin naisia joiden mielestä on ihan ok päättää, saako puoliso ottaa päiväunet vai ei ja jos saa, niin milloin!!!!!

Vierailija
2/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut naiset kuvittelevat olevansa se ainoa järjen ääni talossa. Jos mies tekee jotain toisin kuin nainen itse ajattelee, mies on keskenkasvuinen, ajattelematon tai osaamaton moukka, jota joutuu kasvattamaan.

Miehen mielipiteillä ei ole merkitystä, jos ne eroavat omista, ne ovat vääriä ja ne oikaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkansa pikkujouluun...

Vierailija
4/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei saa puuttua naisen asioihin eikä elämään. Onhan se nyt itsestään selvää.

Vierailija
5/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täältä löytyi kymmenittäin naisia joiden mielestä on ihan ok päättää, saako puoliso ottaa päiväunet vai ei ja jos saa, niin milloin!!!!!

Eli jos miehen on perheestä huolimatta saatava nukkua koska tahtoo, onko naisella sama oikeus myös?

Vierailija
6/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntunut kun kaikki on päätetty miesten taholta. jopa puoliso...

Vierailija
7/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä päikkäreille silloin kuin huvittaa ja kovasti väsyttää...elämä on!

Vierailija
8/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa siis sitä että suurista asioista keskustellaan eikä kumpikaan tee tiettyjä päätöksiä toiselta ensin kysymättä. Etenkin kun perheeseen tulee lapsia vastuut kasvaa sekä naisella että miehellä. Tarkoittaa sitä ettei mieskään voi mennä nukkumaan tai katsomaan telkkaria silloin kun huvittaa. ei myöskään tuhlata rahaa miten sattuu jos vaimo hoitaa jollain hoitorahalla lapsia kotona jne...

Vierailija
9/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietääpähän sitten miltä on kautta aikain naisista

tuntunut kun kaikki on päätetty miesten taholta. jopa puoliso...

joku oikeutus, jollekin?

Vierailija
10/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mieskään ala minun tekemisiäni päättämään.

Ja kyllä, minä saan ainakin mennä silloin tällöin päikkäreille kun väsyttää :) En nyt joka päivä, mutta en minä aina olekaan väsynyt! Öisin herää myös mies välillä että minä saan nukkua.

Yhteistyötä naiset hyvät! Selviää silläkin :)

Vierailija
11/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti eroa, päättääkö toinen noista asioista yksin vai keskustellaanko niistä yhdessä. Ei voi tehdä mitä tahansa huvittaa, mutta ei voi myöskään määrätä toiselle mitä huvittaa.

Vierailija
12/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän velvollisuuksia kun taas miehelle oikeuksia! Tasa-arvo monessa perheessä tarkoittaa sitä että esim mies päättää mitä haluaa siivota ja vaimo tekee sit ne paskaduunit mitä mies ei halunnut jne.

Vierailija
13/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kotiäitinä siivoilen ja hoidan 3 lasta kotona joten ei todellakaan mies mene heti kotiin tullessaan päikkäreille...osaamme joustaa molemmin puolin mutta se tosiaan vaatii sitä keskustelua eikä niin että toinen tekee mitä lystää ja jos ei saa niin haukutaan heti toinen nalkuttajaksi ja määräilijäksi.

Vierailija
14/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuku öitään? Ei ne kotiäiditkään pääse päikkäreille useinkaan jos monta lasta perheessä...sitten mennään kun sopiva väli tulee ja jos toinen jaksaa sillä välin hoitaa ne mukulat.

Vierailija
15/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tulee rahankäyttöön tai vapaa-ajan käyttöön perheessä. Perhe kun on yksikkö missä kaikilla aikuisilla samat velvoitteet...

Vierailija
16/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sukunimen, vaikka kaikki naiset sanoo ottaneensa nimen siksi kun se on kauniimpi, ei siksi että mies ja miehen suku haluaa niin että miehen suku jatkuu.

Vierailija
17/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan päätä miehen puolesta!

Vierailija
18/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on miehen kanssa yksi tuttavaperhe jota seuraillaan tirskuen "niin kauan kuin ei tehda kuin he, ja eleta kuin he niin kaikki on kunnossa" :D

Vierailija
19/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se työpaikkaruokailukysymys ei ollut sikäli yhtään kohtuuton, että perheessä oli se tilanne, että molemmat olivat yhtä mieltä siitä, että rahaa pitäisi saada säästöön. Kuitenkin ilmeisesti vain nainen oli valmis tinkimään menoistaan. Ei nainen voi tietenkään kaikesta päättää, mutta kyllä molemmilta osapuolilta tietenkin vaaditaan joustoa.

Sama koskee päiväuniasiaa. Ei mieskään voi yksipuolisesti päättää menevänsä päiväunille joka päivä töidensä jälkeen, koska se vaatii ylimääräistä joustoa naiselta. Asioista pitää sopia.

Vierailija
20/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies välillä ihan haluaa, että minä päätän kaikesta. Sekin on aika rasittavaa, kun kaikki vastuu ja asioiden organisointi kasaantuu vain toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan