SIIS ONKO OIKEIN. NAINEN SAA PÄÄTTÄÄ KAIKEN MIEHEN PUOLESTA.....
TYÖPAIKKA RUOKAILUNKIN.
Lasten tapaamiset, vapaa-ajan tekemiset, rahankäytön, siivouksen, ruoanlaiton, vierilut
kaiken...
olen itsekin nainen--hyi meitä.
ps. tämä kaikki tuli mieleen, kun yksi mamma kysyy, että onko kohtuutonta määrätä, saako mies syödä lounasruokalassa vai ei. hävytön akka.
Kommentit (29)
Onneksi mies saa päättää
naisen sukunimen, vaikka kaikki naiset sanoo ottaneensa nimen siksi kun se on kauniimpi, ei siksi että mies ja miehen suku haluaa niin että miehen suku jatkuu.
Kylläpä olen kuullut yleensä asiasta käydyn keskustelua, toiset ovat päätyneet miehen, toiset naisen nimeen ja jotkut yhdistelmänimeen.
En ole havainnut asiassa mitään miesten sanelua.
Minustase työpaikkaruokailukysymys ei ollut sikäli yhtään kohtuuton, että perheessä oli se tilanne, että molemmat olivat yhtä mieltä siitä, että rahaa pitäisi saada säästöön. Kuitenkin ilmeisesti vain nainen oli valmis tinkimään menoistaan. Ei nainen voi tietenkään kaikesta päättää, mutta kyllä molemmilta osapuolilta tietenkin vaaditaan joustoa.
Mutta tämä kuulosti jotenkin niin naisen valmiiksi tehdyltä päätökseltä, hän päättää ilmeisesti sen mistä itse säästää mutta myös sen mistä mies säästää. Ennemmin miehen tulisi päättää itse mistä luopuu.
Minustase työpaikkaruokailukysymys ei ollut sikäli yhtään kohtuuton, että perheessä oli se tilanne, että molemmat olivat yhtä mieltä siitä, että rahaa pitäisi saada säästöön. Kuitenkin ilmeisesti vain nainen oli valmis tinkimään menoistaan. Ei nainen voi tietenkään kaikesta päättää, mutta kyllä molemmilta osapuolilta tietenkin vaaditaan joustoa.
Mutta tämä kuulosti jotenkin niin naisen valmiiksi tehdyltä päätökseltä, hän päättää ilmeisesti sen mistä itse säästää mutta myös sen mistä mies säästää. Ennemmin miehen tulisi päättää itse mistä luopuu.
ihan pakko saada. Mies saa varmaan ihan vapaasti käydä syömässä, mutta säästää sitten jostain muusta. Oikeasti onko se niin, että miehen ei tarvitse säästää jos ei vaan kertakaikkiaan halua luopua mistään? Silloin nainen hoitaa sen säästämisen yksinään. Mies kyllä sitten pääsee hyötymään tästä "yhteisestä" hankinnasta. Jep, reilu meininki.
että nainen säästää ja mies yrittää mennä siinä siivellä mutta ei haluaisi tinkiä mistään.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2011 klo 20:25"]että nainen säästää ja mies yrittää mennä siinä siivellä mutta ei haluaisi tinkiä mistään.
[/quote]
Siis säästää "yhteiseen" Pentikin maljakkoon.
No eihän tossa ollut edes mainintaa, että olivat säästämässä. Naiset asettivat tämän naisen uhriksi ja miehen siaksi, joka haluaa rällätä, eikä halua luopua mistään. Hyviä olettamuksia mammoilla.
Hyvä ketju siitä, kuinka nykysuomalaisnaiset pyrkivät hallitsemaan miehiä.
No jo on nössöjä miehiä, jos eivät osaa itse päättää asioistaan / sopia yhteisistä asioista.
Mitä erikoista tässä on? Meillä lapset, koirat, tavarat, kaikki on hankittu kun vaimo on niin halunnut.
Vastapainoksi olen sitten itse luopunut kavereistani, harrastuksistani, rahoistani, lepohetkistä, vapaa-ajasta, hauskanpidosta, yksinolosta........
Eikä miehen suku edes tiennyt naimisiinmenostamme, joten ei sitten älynneet puuttua sukunimivalintaani ollenkaan :)