Suosittele Nokian puhelinta, jolla pääsee myös mukavasti nettiin!
Pari kolme vuotta vanha Nokian toimistosovelluspuhelin (joku E65 tms) hajosi ja pitäisi ostaa uusi. Soitan, tekstaan ja haluaisin myös käyttää nettiä paremmin kuin tuolla vanhalla.
Kommentit (10)
iPhone4 pelittää tosi hyvin.
Työpuhelin on Nokian C6, en voi millään suositella sitä tai muita Nokian malleja. Mikä tahansa merkki on parempi, mutta iPhonen ottaisin mieluiten.
Ja olis melko ok puhelin, jos vain toimis! Eli kaikkea pientä vikaa, toisinaan toimii, toisinaan ei ja joskus toimii, mutta hitaasti. Hohhoijaa, en suosittele.
IPhonen varmaan nyt ottaisin mutta luulen kaipaavani perusnäppäimistöä.
IPhonen varmaan nyt ottaisin mutta luulen kaipaavani perusnäppäimistöä.
on hyvää, kosketusnäytöllistä ja fyysisellä näppiksellä varustettua puhelinta vailla, kannattaa vilkaista HTC Desire Z.
Ostettiin kalliimpi malli kun piti olla luotettava. Akku pullistui ja rikkoi puhelimen, nikia ei korvannut mitaan kun 'akku ei ollut listalla'. Urpot!! enka osta Nokiaa, muitakin parempia merkkeja on pilvin pimein.
ja olen kohta vaihtamassa uudempaan N8:aan. Se on saanut tosi paljon kehja myös meidän työntekijöiden keskuudessa.
t. nokialainen
Suosittelen, hetkessä voit tarkistaa meilit, Facebookin, lähetellä meiliejä g-mailin/yahoon/hotmailin kautta, tekstareiden näpyttely sujuu hyvin ja kameralla saa oikeasti hyviä kuvia!
Käy nyt ainakin räpläämässä läpi nuo uudet C,N,E,X -sarjan laitteet. Eli ne missä on yksi kirjain ja yksi numero. N8, C6, E7... Ehkä noista jostain löytyy mieluisa.
t: ap