Mikä noissa Emmaljungan vaunuissa viehättää?
Mun mielestä ne on painavat ja raskaat työntää ja hankalat kääntää. Lisäksi ne on niiiin ison ja tilaa vievän näköiset eikä edes erityisen edulliset. Miksi ihmiset niitä ostaa?
Kommentit (29)
ja nyt vielä enemmän kun lapsi ei ole vaunu/ratasiässä enää :D
Mun silmissä 99,9 prosenttisesti kaikki vaunut on ihan rumia (liian sporttisia) ja noi ceroxit näyttää ihan samalta kuin ne briot mitä meidän lapsella oli tossa 5 v sitten.
vaunukoppaa yli puolivuotiaalla. En minä ainakaan.
Kyllä vaunujen työntömukavuus on ykkösasia. Ei kai niitä muuten viitsi edes käyttää.
Yllättävän hyvin rullasi lumisilla kaduilla matkarattaa pienillä pyörillä. Paremmin kuin mukulakivikaduilla.
Kyllä jos vaunut on raskaat, leveät ja hankalat työntää, niin vähälle käytölle ne jää.
Ehkä asutte jossain Utsjoella, missä ei ole kuin metsää eikä teitä aurata.
jos vaunusta takuuaikana joku muoviosa hajoaa, niin vaihtoon vaan.
se vaunun ulkonäkö sinänsä ollut mikään ykkösasia, vaan että esim. laadukkaan turvakaukolon sai ratasosaan kiinni.
Emmaljungan omat turvakaukalothan on ihan p:stä. Saaneet huonoimmat mahdolliset tulokset turvallisuustesteissä.
jos nyt vaunut valitsisin, että mitkä ottaisin.
Kriteerinä olisi ainakin, ettei vaunut ole liian isot ja että ne saa helposti kasaan.
Turvakaukalo olisi hyvä saada rattaaseen myös kiinni.
Miksi turvakaukalo pitäisi saada kiinni vaunuun?
Kyllähän Emmalin päällä voi kuljettaa mitä hyvänsä turvakaukaloa siten ettei se siitä mihinkään putoa ja ihan hyvin istuu rattaaseen/vaunuun.
Puhun nyt perusmallin Emmalista, en scoottereista tai muista.
se vaunun ulkonäkö sinänsä ollut mikään ykkösasia, vaan että esim. laadukkaan turvakaukolon sai ratasosaan kiinni.
Emmaljungan omat turvakaukalothan on ihan p:stä. Saaneet huonoimmat mahdolliset tulokset turvallisuustesteissä.
kun menet kauppaan autolla. Lapsi nukahtaa kaukaloon, niin saat siirretyksi kaukolon vaunun runkoon. Me käytettiin tätä ominaisuuutta tosi paljon.
maalla saa joskus mennä varsin off-road olosuhteissa ja ceroxeilla pääsee mukavasti. Lisäksi ovat niin tukevat että tarvittaessa saa kuljetettua kahta lasta kyydissä. Ja kyllä mä ulkonäöstäkin tykkään!