Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko Inno-Markon sisustaa asuntosi täysin vapaasti?

Vierailija
09.01.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiä kuvia katsellessa moni av-mamma tarvitsisi sisustusapua. Sotkuista huolimatta rumia koteja näyttää olevan.

Vierailija
22/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin huolia valaistusneuvoja yms mutta siinäkin vain suunnitelman, koska ei olis varaa toteuttaa kerralla kuitenkaan. Jotkut hienot valaistusratkaisut tulevat myös kalliiksi käyttää. Eli vaatis lisää rahaa elämiseen, jotta vois ihan täysin hyödyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja epäilemättä meidän talo sais monen sisustussuunnittelijan sormet syyhyämään.

Vierailija
24/24 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna Mikkoon ja Jaanaan.



Mielellään jonkun sisustusarkitehtin huomaan kuin omaan huomaan :D no, jos pitäisi suunnitella oma olohuone joksikin tyylikääksi, niin aika kuluisi kuukausi tai enemmän. Väritajua, tilatajua, käytännöllisyyttä ja sitten pitää vielä ajatella millaisia esineitä / tekotapoja yms mahdollisuuksia on rakentaa se olohuone mieleisekseen.



Eikä sittenkään ole varma, onko kokonaisuus onnistunut.



Sistusarkitehtille, Marko Paanaselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi