Antaisitko Inno-Markon sisustaa asuntosi täysin vapaasti?
Kommentit (24)
Voisin huolia valaistusneuvoja yms mutta siinäkin vain suunnitelman, koska ei olis varaa toteuttaa kerralla kuitenkaan. Jotkut hienot valaistusratkaisut tulevat myös kalliiksi käyttää. Eli vaatis lisää rahaa elämiseen, jotta vois ihan täysin hyödyntää.
Ja epäilemättä meidän talo sais monen sisustussuunnittelijan sormet syyhyämään.
verrattuna Mikkoon ja Jaanaan.
Mielellään jonkun sisustusarkitehtin huomaan kuin omaan huomaan :D no, jos pitäisi suunnitella oma olohuone joksikin tyylikääksi, niin aika kuluisi kuukausi tai enemmän. Väritajua, tilatajua, käytännöllisyyttä ja sitten pitää vielä ajatella millaisia esineitä / tekotapoja yms mahdollisuuksia on rakentaa se olohuone mieleisekseen.
Eikä sittenkään ole varma, onko kokonaisuus onnistunut.
Sistusarkitehtille, Marko Paanaselle!
Eilisiä kuvia katsellessa moni av-mamma tarvitsisi sisustusapua. Sotkuista huolimatta rumia koteja näyttää olevan.