Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin mun tipattoman :( Join ajattelematta yhden pienen pullon

Vierailija
09.01.2011 |

siideriä melkein kokonaan. En todellakaan muistanut, saunan jälkeen vaan totuttuun tapaan. Pulloon jäi sentäs pohjat, kun muistin.. eli tipaton MIINUS melkein yksi alkoholiannos. Hurraa :/

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se niitä tavoita, mutta ehkäpä alunperin heille silti "keksitty". Tai sitten ei.

Vierailija
22/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se niitä tavoita, mutta ehkäpä alunperin heille silti "keksitty". Tai sitten ei.

pitää tipattoman juhlakauden jälkeen. Sama kuin laihdutusryhmissä on tunkua tammikuussa aina.

Nauroin lukiessani muuten facebookin tipallinen tammikuu-ryhmää. Siellä uhottiin, että kukkahattutädit hiljaa, me alkoholistit ryypätään myös tammikuussakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka pystyssä vaan.

Vierailija
24/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, Tipaton ei tavoita niitä

joille alkoholi on ongelma. Alkoholiongelmaiset eivät pysty pitämään tipatonta.


Sen sijaan se voi tavoittaa niitä, joille alkoholi ei VIELÄ ole ongelma. Ei ole lainkaan huono asia, että potentiaalisesti tuleva alkoholisti tarkastelee alkoholinkäyttöään tipattoman tammikuun kautta.

Kaikkien alkoholinkäyttäjien tulisi tarkastella suhdettaan alkoholiin. Siksi tipaton tammikuu on yhtenä peilaustapana erittäinkin hyvä juttu.

Vierailija
25/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, Tipaton ei tavoita niitä

joille alkoholi on ongelma. Alkoholiongelmaiset eivät pysty pitämään tipatonta.


Sen sijaan se voi tavoittaa niitä, joille alkoholi ei VIELÄ ole ongelma. Ei ole lainkaan huono asia, että potentiaalisesti tuleva alkoholisti tarkastelee alkoholinkäyttöään tipattoman tammikuun kautta.

Kaikkien alkoholinkäyttäjien tulisi tarkastella suhdettaan alkoholiin. Siksi tipaton tammikuu on yhtenä peilaustapana erittäinkin hyvä juttu.


luopumaan perjantai-känneistään. Huvittaa on ollut huomata, että monet tipatonta kritisöineet ovat niitä, jotka ovat baareissa joka viikonloppu. Eli he tietävät itsekin, etteivät pysty pitämään tipatonta ja siksi narisevat niille, jotka pystyvät pitämään. Itse juon yhden siiderin per viikko. Ja pidän tipattoman. On ollut helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan