Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatteja ja töitä joissa tienaa 4000 euroa kk

Vierailija
09.01.2011 |

Siis luetelkaa kiitos! Tienaamisella tarkoitan että siinä voi olla ns. ilta- ja yölisät mukana eli kokonaisbruttosumma kuukaudessa.

Alanvaihtoa mietin ja ajattelin aloittaa siitä kun palstallakin aina sanotaan että mikään ei estä hakeutumasta tai kouluttautumasta parempipalkkaiseen työhön.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIKOISTUVAN lääkärin peruspalkka on 3000-3500 euroa kokemuksesta ja paikasta riippuen. Päivystyslisineen siitä tulee reilusti yli 4000 €/kk, monella menee yli 5000 €/kk säännöllisesti.



Erikoislääkärin palkka sairaalassa (peruspalkka) on aina yli 4000 €/kk + päivystyslisät, eli siinä 5000-6000 €/kk välillä. Moni tekee lisäksi yksityisvastaanottoa, josta sitä lisätienestiä sitten ropisee.



Tk:ssa tienaa paremmin kuin sairaalassa. Jos ei erikoistu vaan jää terkkariin tai tekee yksityisvastaanottoa, pääsee tietenkin paljon paremmille palkoille kuin erikoistuvat erikoistumisaikanaan.

Vierailija
42/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. erikoistuva lääkäri sairaalassa, peruspalkka pyöreästi 4000 €/kk, päivystyskorvaukset mukaan lukien 5500-6500 €/kk. Moni muu meillä tienaa tonneja vähemmän samasta työstä, mutta mitäs eivät neuvotelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuotepäällikkönä eräässä maahantuontifirmassa, eräs erikoisala. Mies on koulutukseltaan (matkailun) restonomi AMK, eli ei ihan siinä hommassa oo mihin opiskeli. Itselläni on sama koulutus ja olen pienellä palkalla ravintola-alalla esimiehenä.

Vierailija
44/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööri

erityisluokanope (muutamalla lisätunnilla tosin)

Vierailija
45/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän tietotekniset ratkaisut meidän erikoisalan tiimille. Mulla tosin lisäksi myös erityisalamme koulutusta.

Ja on AMK:n käynyt tietoliikenneinsinööri.

Vierailija
46/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi huippu myyjää on ystäväpiirissä ja tienaavat parhaimmillaan tuon. Mutta tietysti vaihtelee palkka paljon kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/52 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen oikein ymärtänyt, niin nämä konnarien ja veturinkuljettajien peruspalkat on osa-aikatyöstä, koska vr:llä on perusolettamuksena että ilta/yölisät pidetään vapaina. eli jos teet täyttä päivää, tienaa jo ihan hyvin.

ja koulutus näihin tehtäviin on todella lyhyt

Vierailija
48/52 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työt käyttöönottoja meillä ja maailmalla. Aivan helposti tuo 4000e/kk + verottomat päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/52 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on, tienaa noin 5200 euroa kk lisineen.

Vierailija
50/52 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2011 klo 13:15"]

Tienaa kai yli 5000 e kuukaudessa ihan alkupalkka!+ siihen päivystyslisät

[/quote]

Ei tienaa noin paljon, alkupalkka n. 3000-3500 ja sitten ne päivystykset. Hyvä palkka kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/52 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä it-insinöörinä, mutta taustalla 20 vuoden työkokemus. Palkka on noussut työpaikkoja vaihtamalla. 

Vierailija
52/52 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan Työosuusrahaa,joka kuukausi Autismisäätiön Vallilan Valmennuskeskuksessa vai. 30 Hilua.Eli Työosuusrahaa jopa 30 Euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän