Ammatteja ja töitä joissa tienaa 4000 euroa kk
Siis luetelkaa kiitos! Tienaamisella tarkoitan että siinä voi olla ns. ilta- ja yölisät mukana eli kokonaisbruttosumma kuukaudessa.
Alanvaihtoa mietin ja ajattelin aloittaa siitä kun palstallakin aina sanotaan että mikään ei estä hakeutumasta tai kouluttautumasta parempipalkkaiseen työhön.
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (52)
Vaatii tosin pari ylituntia ja "ikälisää".
...kun jotain perusjuttuja tuotekehityksessä hommailee niin bonareiden kans tulee tuo 4000€/kk aika helposti jos keskimäärin 48k€ vuosipalkan kuten mulla oli tänävuonna yhdelle kuukaudelle laskee. Koulutuksella ei niin väliä, työkemusta muutama vuosi ehkä tarvitaan. YT:t on sit vähintään joka toinen vuosi kyllä, mutta muuten mukavaa klo 8-16 hommaa.
Missäs tämä konduktööri on töissä?!
- amk-insinööri
- asentaja metallivertaassa
- 2 x opettaja (aineenopettajia)
- toimittaja
- henkilöstökouluttaja
- johdon assistentti
- tekninen kirjoittaja
- juristi
- talouspäällikkö
- sairaanhoitaja keikkatöissä
- yrittäjä
Osa noista vaatii ylemmän yliopistotutkinnon, tuo asentaja on amispohjalta hommissa ja tekee paljon vuoroja ja tienaa siksi hyvin.
Oletin ettet tarkoittanut ns. korkean ja pitkän koulutuksen käyneitä kuten lääkäreitä, mutta mikäs estää niihin hankkiutumasta jos siltä tuntuu.
Onnea matkaan!
Itse vaihdoin alaa aikuisena, olin sh mutta opiskelin KTM:ksi.
yli 4000 euron kk-palkkaa? Onko jossain aikakauslehdessä vai iltapäivälehdessä?
terveisin, pienipalkkainen toimittaja
johdon assistentin kohdalla. Joku yli 4000 € ei todellaan ole mikään normipalkka ko. työtehtävissä. Ehkä luettelon kirjoittaja asuu Norjassa?
jos sulla menee kaks tuntia nettijutun tekoon. Iltapäivälehdissä juttu tehdään jo paikan päältä, revi siitä!
joilla työkokemusta oman alansa töistä n. viidestä vuodesta ylöspäin. Edellä mainittuja esim. isojen yritysten tuote-, markkinointi-, myynti- ja viestintäpäällikköinä ja -johtajina. Rahoitusalalla neljään tonniin pääsee vähemmälläkin työkokemuksella, jos oikea korkeakoulututkinto.
tienaa just sen 5000 mutta kyllä siihen saa aikalailla päivystää. Peruspalkka 3200 (37,5h/vk). Siis julkisella puolella. T. Lääkäri
Tienaa kai yli 5000 e kuukaudessa ihan alkupalkka!+ siihen päivystyslisät
yli 10 vuoden kokemus ja palkka 4500€/kk. Yksityispuolella mahdollisuus selvästi suurempiinkin palkkoihin
(äidinkieli ja kirjallisuus) juuri ja juuri tienaan 4000 euroa kuussa, kun on tosi paljon ylitunteja. (Itse en tahtoisi näin paljon töitä tehdä, mutta koulun ainoana opettajana kurssit on toki pidettävä.)
ja sisältää melkeen 24/7 päivystyksen ja bonarit jaettuna koko vuodelle. työpäivä ei lopu klo 17, vaikka silloin lähdenkin, illalla on vielä tehtävä kotoa, lomilta käsin on pakko tehdä töitä... että ei tuo raha peruspäiväduunista tule.
ei mikään normi palkka johdon assareille. mun kaverit saa 2300-3500 e/kk.
yli 10 v kokemuksen omaava tohtori valtionyhtiössä, alle 4000 eur/kk
Päivystyksien kanssa pääsee tuohon 5000e ja erikoislääkärit, mutta erikoistuvien palkka sairaalassa on kaukana tuosta 5000e.
Tienaa kai yli 5000 e kuukaudessa ihan alkupalkka!+ siihen päivystyslisät
Eipä sulla ole oikeaa tietoa. Mulla on sairaalalääkärinä peruspalkka 3000 euroa/kk ja siinäkin on yksi lisä mukana. Eikä työhöni kuulu päivystys, joten palkka jää siihen. Työpaikka yliopistosairaala.
Tämä on täysin totta uskokaa vaan!
vaik ruotsin välille, luulis oikein ahkarana tuohon pääsevän....
Missäs tämä konduktööri on töissä?!
Lisien kanssa aivan mahdollista, mutta kyllä tuohon aikalailla saa ylitöitä tehdä, että tuota palkkaa sieltä vetää. Ei ne ikälisät niin kamalia oo, vaikka yleisesti lisistä melko suuri osuus palkasta rautateillä koostuukin.
Tienaan reilusti tuon lisät mukaan luettuna, en tee ylitöitä.
elokuun tulos on näillä näkymin 4000-5000 käteen jäävä osuus.
mut en todellakaan ala leuhkia koska ens kuus voi ola 2500, mut musta sekin on hyvä. kaikki ylimenevä menee lainaan.
Mulla bruttotulot noin 4400/kk -yksityinen sijoittaja- jos nyt ammatiksi voi sanoa, moni sanoo ja työtähän tämäkin ja mukavaa sellaista.
Siis melko hyvä tulotaso tällaisella nuorella ihmisellä, ilman senkummempia opintoja.. kun verrataan esim.juristiin/lääkäriin jotka opiskelevat vuosikausia..
Proviikka palkalla tienaan n. 4000-8000€/kk,
Huom. Ei koulutusta.