Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatteja ja töitä joissa tienaa 4000 euroa kk

Vierailija
09.01.2011 |

Siis luetelkaa kiitos! Tienaamisella tarkoitan että siinä voi olla ns. ilta- ja yölisät mukana eli kokonaisbruttosumma kuukaudessa.

Alanvaihtoa mietin ja ajattelin aloittaa siitä kun palstallakin aina sanotaan että mikään ei estä hakeutumasta tai kouluttautumasta parempipalkkaiseen työhön.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proviikka palkalla tienaan n. 4000-8000€/kk,

Huom. Ei koulutusta.

Vierailija
22/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii tosin pari ylituntia ja "ikälisää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun jotain perusjuttuja tuotekehityksessä hommailee niin bonareiden kans tulee tuo 4000€/kk aika helposti jos keskimäärin 48k€ vuosipalkan kuten mulla oli tänävuonna yhdelle kuukaudelle laskee. Koulutuksella ei niin väliä, työkemusta muutama vuosi ehkä tarvitaan. YT:t on sit vähintään joka toinen vuosi kyllä, mutta muuten mukavaa klo 8-16 hommaa.

Vierailija
24/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tämä konduktööri on töissä?!

Vierailija
25/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- amk-insinööri

- asentaja metallivertaassa

- 2 x opettaja (aineenopettajia)

- toimittaja

- henkilöstökouluttaja

- johdon assistentti

- tekninen kirjoittaja

- juristi

- talouspäällikkö

- sairaanhoitaja keikkatöissä

- yrittäjä

Osa noista vaatii ylemmän yliopistotutkinnon, tuo asentaja on amispohjalta hommissa ja tekee paljon vuoroja ja tienaa siksi hyvin.

Oletin ettet tarkoittanut ns. korkean ja pitkän koulutuksen käyneitä kuten lääkäreitä, mutta mikäs estää niihin hankkiutumasta jos siltä tuntuu.

Onnea matkaan!

Itse vaihdoin alaa aikuisena, olin sh mutta opiskelin KTM:ksi.


yli 4000 euron kk-palkkaa? Onko jossain aikakauslehdessä vai iltapäivälehdessä?

terveisin, pienipalkkainen toimittaja

johdon assistentin kohdalla. Joku yli 4000 € ei todellaan ole mikään normipalkka ko. työtehtävissä. Ehkä luettelon kirjoittaja asuu Norjassa?

Vierailija
26/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla menee kaks tuntia nettijutun tekoon. Iltapäivälehdissä juttu tehdään jo paikan päältä, revi siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla työkokemusta oman alansa töistä n. viidestä vuodesta ylöspäin. Edellä mainittuja esim. isojen yritysten tuote-, markkinointi-, myynti- ja viestintäpäällikköinä ja -johtajina. Rahoitusalalla neljään tonniin pääsee vähemmälläkin työkokemuksella, jos oikea korkeakoulututkinto.

Vierailija
28/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa just sen 5000 mutta kyllä siihen saa aikalailla päivystää. Peruspalkka 3200 (37,5h/vk). Siis julkisella puolella. T. Lääkäri

Tienaa kai yli 5000 e kuukaudessa ihan alkupalkka!+ siihen päivystyslisät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 vuoden kokemus ja palkka 4500€/kk. Yksityispuolella mahdollisuus selvästi suurempiinkin palkkoihin

Vierailija
30/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(äidinkieli ja kirjallisuus) juuri ja juuri tienaan 4000 euroa kuussa, kun on tosi paljon ylitunteja. (Itse en tahtoisi näin paljon töitä tehdä, mutta koulun ainoana opettajana kurssit on toki pidettävä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sisältää melkeen 24/7 päivystyksen ja bonarit jaettuna koko vuodelle. työpäivä ei lopu klo 17, vaikka silloin lähdenkin, illalla on vielä tehtävä kotoa, lomilta käsin on pakko tehdä töitä... että ei tuo raha peruspäiväduunista tule.



ei mikään normi palkka johdon assareille. mun kaverit saa 2300-3500 e/kk.

Vierailija
32/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 v kokemuksen omaava tohtori valtionyhtiössä, alle 4000 eur/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyksien kanssa pääsee tuohon 5000e ja erikoislääkärit, mutta erikoistuvien palkka sairaalassa on kaukana tuosta 5000e.

Vierailija
34/52 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa kai yli 5000 e kuukaudessa ihan alkupalkka!+ siihen päivystyslisät

Eipä sulla ole oikeaa tietoa. Mulla on sairaalalääkärinä peruspalkka 3000 euroa/kk ja siinäkin on yksi lisä mukana. Eikä työhöni kuulu päivystys, joten palkka jää siihen. Työpaikka yliopistosairaala.

Tämä on täysin totta uskokaa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/52 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik ruotsin välille, luulis oikein ahkarana tuohon pääsevän....

Vierailija
36/52 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tämä konduktööri on töissä?!


Lisien kanssa aivan mahdollista, mutta kyllä tuohon aikalailla saa ylitöitä tehdä, että tuota palkkaa sieltä vetää. Ei ne ikälisät niin kamalia oo, vaikka yleisesti lisistä melko suuri osuus palkasta rautateillä koostuukin.

Vierailija
37/52 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan reilusti tuon lisät mukaan luettuna, en tee ylitöitä.

Vierailija
38/52 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuun tulos on näillä näkymin 4000-5000 käteen jäävä osuus.

mut en todellakaan ala leuhkia koska ens kuus voi ola 2500, mut musta sekin on hyvä. kaikki ylimenevä menee lainaan.

Vierailija
39/52 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bruttotulot noin 4400/kk -yksityinen sijoittaja- jos nyt ammatiksi voi sanoa, moni sanoo ja työtähän tämäkin ja mukavaa sellaista.

Siis melko hyvä tulotaso tällaisella nuorella ihmisellä, ilman senkummempia opintoja.. kun verrataan esim.juristiin/lääkäriin jotka opiskelevat vuosikausia..

Vierailija
40/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii varmaan älä naurata enempää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme