Täihoitojen jälkeen pää kutiaa edelleen!
Vaan yhtään elävää täitä ei löydy, ei edes munia. Pää kutiaa silti. Mikä tää on?? Vainoharhaa, psykosomaattista??
Olen ollut hysteerinen meidän täiongelman suhteen, itseni olen pessyt täishampoilla (kahta erilaista) varmaan jo 4 kertaa, kun vielä 4 päivää sitten tyttären päästä yksi elävä täi löytyi. Onko päänahkani nyt jotenkin kuiva vai mieheni vain sokea eikä näe täitä?
kaksi viikkoa ollaan taisteltu täitä vastaan ja nyt alkas jo riittää!
apuja!
Kommentit (4)
sitä täishampoota, jossa on myrkkyä, niin kaverini sanoi, että hänen päänahkansa oli vuoden sen jälkeen rikki. Eli aina kun päänahka on "rikki",niin sehän kutiaa.
Minä käytin sitä anisshampoota sen vuoksi.
Varmaan kutiaa niiden myrkkyjen vuoksi, jolla päänahka pesty.
Meillä kun oli täitä käytteiin lapsille sopivaa Paranixiä hiusten pesuun. Tämä tappoi vain täit ja saivareet ja sitten piti pestä toiseen kertaan, kun munista oli tullut saivareita, jotka ei muni, vaan vasta ne täit munii. En muista oliko se kuukausi, kun piti odottaa ennen toista pesu kertaa.
Päästiin eroon täistä.
Tämä aine on jotenkin luonnonmukaista ja ainakin minulla loppui kutina heti ekan pesun jälkeen.
Niin ja niitä munanakuoria oli vielä päässä, vaikka täit ja saivareet olikin tuhottu. Voihan nekin aiheuttaa kutinaa.
Oletteko pakastaneet pipoja ynm.? Se on helppo konsti tuhota täitä vaatteista ynm.
ja tämä on siis sitä hyönteismyrkkyainetta ja sitten Linicinillä kaksi kertaa, tämä on siis luonnollinen myrkytön aine. Miten niitä uusia täitä sitten tulee vaan, jos vaikutus muka kestää sen 2 viikkoa?? Ei ymmärrä! Ja sittenhän ne uudet täit munii taas uusia munia ja niistä alkaa kuoriutua täitä...sittenhän kierre on loputon?!
Ja ollaan pakastettu harjat ja pipot ja saunotettu kaikki vuodevaatteet ainakin 2 kertaa, pesty 60 asteessa, vaihdettu lakanat yms joka ilta...ja kakkien päät kammattu ja tarkastettu joka päivä ainakin kaksi kertaa...
olisko sitten antaa vinkkiä kuivaan ja kutisevaan päänahkaan?? Mulla olis huomenna kampaaja ja pitäisi värjätä tukka. Ei ehkä hyvä idea??
ap
te olette siis pesseet täishampoolla 4 kertaa 2 viikon aikana?!?!? oletko hullu?!?!?
Täishampoon täitä tappava vaikutus kestää päässä 2 viikkoa ja suositus on että jos eläviä täitä on löytynyt päästä uusitaan käsittely n. 10 pvän päästä ekasta käsittelystä. Jos täitä on ollut vain perheenjäsenellä uusintahoito suoritetaan vain hänelle, ei muille!
Ihan varmasti sun pääsi on ihan korppu jos olet sen 4 kertaa jo pessyt täishampoolla?!?! Mieti mikä määrä myrkkyä on elimistöösi joutunut, huh, huh...