Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lueskelin äsken vanhaa äitipuoli-ketjuani...

Vierailija
08.01.2011 |

Siinä suurin osa vastaajista taisi olla sitä mieltä, että hoitovastuu lapsipuolestani (etä) kuuluu enemmän minulle kuin lapsen vanhemmille. Tajusin myös, ettei meidän tilanteemme, avun hakemisesta huolimatta, ole parantunut, päin vastoin.

Esikoinen on tarhasta lomalla, käy ylikierroksilla, lapsipuoli ollut meillä tosi paljon, ja aina tullessaan niin likainen ym, että todellakin teettää minulla paljon lisähommaa, kuopus edelleen sairastelee, miehen ongelmat pahentuneet ja minä niin poikki että kilahtelen jatkuvasti.

Av-mammat varmaan kuitenkin ilahtunevat tiedosta: lapsipuoleni on edelleen minun hoidettavanani, ollut nyt talvella jopa tavallista enemmän, hurraa! Ja ei, älkää väittäkö että lasta vihaisin, en, mutta tätä väsymystä kyllä!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten jäisi tekemättä. Yritetty on. Samoin ulkoilut, pukemiset, ruokailut jne. Kerran lapselta tuli jopa kakkat housuun kun olin pois ja mies ei ollut huomannut (kuullut) että lapsella hätä.

Vierailija
42/42 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi positiivinenkin muutos ON tapahtunut. Mies osallistuu, ainakin hieman, yhteisen lapsemme hoitoon ja antaa tälle huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla