Miten iso masu on viikolla 25?
Kommentit (26)
Kahden viimeisen viikon aikana maha kasvoi niin paljon, että jouduin muutama päivä ennen hääpäivää vielä käyttämään pukua korjauksessa :) Kiloja tuohon mennessä oli tullut n. 5 kg (koko raskaus n. 11 kg).
[URL]http://www.aijaa.com/v.php?i=7280797.jpg[/URL]
[URL]http://www.aijaa.com/v.php?i=7280798.jpg[/URL]
Rv 25 jotain siltä väliltä :)
Näytän siltä kuin olisin viimeisilläni ja yksi vauva on vaan tulossa. En ole edes hoikka, mutta maha on kasvanut tosi pystyyn eteenpäin. Olenkin miettinyt, että miten pärjään tän mahan kanssa loppuun asti. Nytkin äitiystoppatakki menee enää just ja just kiinni. :(
Itse olen hoikka, ja mulla näkyi semmoinen pieni puolikas jalkapallo :) mutta jos on vähän enemmän massaa omasta takaa niin ehkä ei erotu kovin hyvin. Mun kaverilla joka on vähän pulska muttei suorastaan lihava, näkyi vauvamasu oikeastaan vasta viimeisten kuukausien aikana.
kovasti laihduttaa tai syöpöttelee, kyllähän tuonne kesäkuuhun on vielä melkein puoli vuotta aikaa.
ja kävi niin ett hääpäivänä tulen olemaan raskaana jo viikolla 25. Mietinkin tässä sitä pukua..
AP
ei tietenkään sellaisen vyötäröltä tiukan, vaan vähän empire/A-linjaisen.
t. 2
Jos odotat, koitan ladata sulle kuvan...
rv 27+2 mutta antaa vähän osviittaa. Itse tosiaan olin (ja olen vieläkin) ihan normaalivartaloinen.
http://www.aijaa.com/v.php?i=7279587.jpg
tosi paljon ruumiinrakenteestasi ja kohdun paikasta. Itselläni 25rv mahaa ei ole juurikaan ollut, vielä nyt kun olen rv32 mahani ei näy jos takki päällä, eikä kukaan huomaa että olen raskaana. Minulla tosin on kohtu tosi takana. Joillain taas masu voi tulla aika selvästikkin näkyviin jopa 12rv:lla. Ja olen tosi hoikka, mutta silläkään ei kauheasti ole merkitystä. Neuvoaltätini joka on isokokoinen ja hieman pullea jäi äitiyslomalle enkä tiennyt edes että hän odottaa.
Kukaan ei nimittäin huomannut raskauttani vielä siinä vaiheessa :) Toisaalta,olin kyllä punkero 170cm/72kg
kuvanottohetkellä painoa oli tullut jo 13kg... ;)
t. 11
kuvanottohetkellä painoa oli tullut jo 13kg... ;)
t. 11
vähäsen pömpötti, mutta ei hääkuvasta huomaa ollenkaan että olen 25vk raskaana. Mulla oli taktisesti valittu sellainen empire-linjainen puku, joten sinne olisi tarpeen tullen mahtunut suurempikin vatsa.
Itse olen vähän pyöreä. Tarkoittaako se ett masu alkaa näkymään myöhemmin?
Itse olen vähän pyöreä. Tarkoittaako se ett masu alkaa näkymään myöhemmin?
Yleensä hieman pyöreämmillä raskaus alkaa näkyä myöhemmin.
Kysyisin viel rintojen koosta.. muuttuuko liivien koko miten paljon siihen menneessa?
ekassa raskaudessa raskausamaha oli aika pieni pitkälle, tosin selkeästi näkyvä. Nyt toisessa raskaudessa vatsa on paljon isompi, vaikka paino sama.
On tosi hankala etukäteen tietää vatsan kokoa, joten kannattaa valita empirelinjainen puku ja kiinnittää huomiota siihen ettei siinä ole pukuun sisäpulelle ommeltua liian tiukkaa korsettia. Olin juuri häissä joissa morsian raskaana, ja hänellä oli nyöritetty puku ilman korsettia. Puku oli hyvän näköinen.