Suunnittelenko mielestäsi tylsiä ylläribileitä miehelleni?
Mies täyttää nohevat 40v ja suunnittelen vapaamuotoisia yllätysbileitä.
Teemana illanvietto naposteluineen, saunoineen ja jutusteluineen, baariin lähdetään jos jossain vaiheessa siltä tuntuu, tai sitten jätetään lähtemättä. Juhlat ovat lapsettomat, koska itsellämme ja kaikilla vierailla on lapsia, ja jotain erilaista irtiottoa tarvitaan.
Vieraiksi olen salaa kutsunut kaikki mieheni neljä sisarusta puolisoineen, näkevät tosi harvoin, mutta kun näkevät niin mies nauttii tosi paljon siitä että ovat kaikki yhdessä. Lisäksi kaksi miehen kaveria töistä, joiden kanssa ovat muutenkin tekemisissä.
Mies on tarkoitus saada pois kotoa bileaamuna, ja vieraat olisivat täällä kun mies tulee kotiin.
Sen tiedän varmasti, että mies yllättyy iloisesti, mutta mitä ihmeen ekstraa tähän keksisi? Onko tämä liian tylsää?
Mies on hyvin perhekeskeinen ja ihana mies. haluaisin erilaiset mutta miehen näköiset juhlat.
Onko vinkkiä?
Kommentit (12)
koska juhlat on yllätys niin siinä on jo nostetta tarpeeksi.
Ei vaiskaan, oikein kivan kuuloiset juhlat. Miehelle varmaan iso ja mieluinen yllätys kun sisaruksensa saa paikalle. Tietäisikö sisarukset muuten sattumalta muita lapsuudenkavereita tms. joita voisi myös kutsua?
että onko miehelläsi vain kaksi TYÖkaveria sekä sisarukset (jotka asuvat eri paikkakunnilla?), jotka voisitte juhliin kutsua? Sori, mutta teidän sosiaalinen elämä kuulostaa melko ankealta.
Mun mies tykkäisi, kunhan ruoka/naposteltava olisi hänen maun mukaan. Toki muutakin saa olla, mutta juuri ne jutut ainakin, mistä mies pitää. Mun mies tykkäisi pelta jotain, mutta ei tuossa sen ihmeempää ohjelmaa tarvita. Tietysti jos joku pitäisi puheem ja tokihan laulatte onnittelulaulun :) Niin, ja olisi varmaan kiva, jos tekisit tai joku muu tekisi valokuvakansion, jossa kuvia miehesi elämästä vauvasta vaariin, eikun siis nelikymppiseksi :)
sankarin elämänvarrelta, sukulaisilta ja kavereilta. Joko skannattu ne tai otettu ihan kuvasta kuva :D
Tykillä seinälle kuvat pyörimään illan ajaksi ja jos mukana on myös kuvia sisaruksista ja kavereista, jaksaa kaikki vieraat niitä naureskella.
Toinen vaihtoehto on jos jollakin on kynä ja sana hallussa, keksiä humoristinen tarina miehesi elämästä, ja se luetaan ääneen.
että onko miehelläsi vain kaksi TYÖkaveria sekä sisarukset (jotka asuvat eri paikkakunnilla?), jotka voisitte juhliin kutsua? Sori, mutta teidän sosiaalinen elämä kuulostaa melko ankealta.
Mielestäni bileet kuulostavat kivalta illanvietolta aikuisten kesken. Toki jotkut pelit tms. voisivat olla kivoja, jos porukka on sellainen. Ei kannata tehdä mitään, mikä vaikuttaa päälleliimatulta.
kakku sen naamaan....niiiin amerikkalaista, mutta täälä yllättävää. Teetin ja heitin kakun mun mieheni naamaan 30:ppisillä, hauskaa.
Tässä alla olevassa viestissä hyviä ideoita jo tulikin, sisaruksilta varmasti irtoaa jotain kertomuksia miehesi lapsuudesta ja nuoruudesta, ja tokihan itse pidät vapaamuotoisen onnittelupuheen / maljapuheen. Mun mies rakastaisi sitä ja olisi ihan otettu, että häntä varten olisi kehitetty jotain ohjelmaa. Pelkkä istuskelu olkkarin pöydän ympärillä on aika hätäratkaisun näköinen juttu. Minäkin yrittäisin vielä saada lisää ystäviä paikalle - onko miehellä muita kavereita kuin nuo työkaverit. Tarpeeksi juotavaa, ettei tarvitse kuivistella vähillä eväillä. Seuraava päivä lapsivapaaksi myös, ettei ole jo etukäteen morkkis krapulasta.
Kiva kun järjestät, vähän vielä jotain extraa niin hyvä tulee! :)
sankarin elämänvarrelta, sukulaisilta ja kavereilta. Joko skannattu ne tai otettu ihan kuvasta kuva :D Tykillä seinälle kuvat pyörimään illan ajaksi ja jos mukana on myös kuvia sisaruksista ja kavereista, jaksaa kaikki vieraat niitä naureskella. Toinen vaihtoehto on jos jollakin on kynä ja sana hallussa, keksiä humoristinen tarina miehesi elämästä, ja se luetaan ääneen.
-runonlausuntaa (oma runo tai lainattu, monet miehet siinä yllättävän hyviä!),
-esittelykierros alussa, jos kaikki vieraat ei tunne toisiaan (ja voi kertoo mistä tuntee synttärisankarin tai mukavin muisto tms),
-sketsi/arvoitus/pantomiimi mieheen liittyen (miehellä pitää arvata mitä porukka esittää, liittyy siis esim hänen tulevaisuuteen/menneisyyten/työhön...) anna 3-4 hengen porukan itse keksiä ja aihe siis vaan keksi valmiiksi :)
-leikkimielinen kisailu/turnaus
Pyydä jotain miehen kaveria hakemaan miehen aamulla jonnekin, vaikka cartingiin tai keilaamaan tai mitä hyvänsä heillä on tapana tehdä, siten että miehesi ei aavista mitään...