tyttärestämme tulee suomen ensimmäinen (väestörekisterin mukaan)...
Kommentit (55)
Chardonne lausutaan tietty shardon, ihan niinkuin vaikka Charlotte on sharlot. Ja toi Chardonne kuulostaa yhtä paljon siltä viiniltä kuin Charlotte...
lemppari viininne ei sattunut olemaan Tollo
Siis erikoisen sukunimen kanssa, Virtaselle ois outo nimi. Voisin kuvitella että kaverit kutsuis Saraksi tai vastaavaksi
Menkääs nyt repimään ne Iida-Aada-Oliver-Lenninne sieltä telkkarin äärestä ja antakaa niille vähän iltapalaa. Eiköhän se ole nukkumaanmenoaika.
on suomen eka Egri Vonkaleka Sanvigilio Bikaver.
Jos nimi tuntuu hassulta, niin isä on unkarilainen vanhan tavaran kauppias ja itse olen asunut vartin Tuusniemellä.
Ei tosiaan olisi sopinut minkään suomalaisen sukunimen kanssa, mutta tuon lapsen isän sukunimen kanssa se menee hyvin.
Aika törkeitä ja lapsellisia kommentteja kyllä tullut. Kertoo aika paljon av-mammojen tasosta....
sitten kytätä vrk:sta että tuleeko se sinne vai ei ;D
harmittaa eniten se, että Suomessa ei ole erikoisia nimiä... pelkkiä Hildoja ja Urpoja... tosiaan aika idioottimaisia kommentteja... =/
Chardonne, Cheyenne, mitäs niitä ilolintusten nimiä muita olikaan?
Kyllä me suomalaiset ollaan tylsiä.
Onnea vain ap:lle ja miehelle. Kyllä Suomessa kummemmankin nimisiä asuu. Mm. minun mieheni, jota ei haittaa se, että hänen nimeään ei täällä osata lausua tai kirjoittaa.