Aiheet AV:lla
Minulla on välillä sellainen olo, ettei täällä nykyisin juuri muita olekaan kuin provoaloituksia. On palstan tyyli muuttunut, ihmiset vaihtuneet.. Mitä on tapahtunut?
Kommentit (16)
Ise opin provoilun alkeet vuonna 2003 aaveellä... (vai oliko palstaa tämännimisenä vielä olemassakaan - vauva-lehden rekisteröitymisvapaissa keskusteluissa kuitenkin...)
... ettei oikeinkirjoituksen alkeita ole oppinut vielä millään palstalla ;-)
Ise opin provoilun alkeet vuonna 2003 aaveellä... (vai oliko palstaa tämännimisenä vielä olemassakaan - vauva-lehden rekisteröitymisvapaissa keskusteluissa kuitenkin...)
Tosiaan olen täällä myös kymmenisen vuotta pyörinyt. Mutta ehkä provot ovat nykyään läpinäkyvämpiä sitten, vai olenko vaan vihdoin kadottanut lapsenuskoni ;D
ap
Kolmonen ainakin kirkkain silmin kertoi kaverilleen, kuinka mammat "ihan tosissaan" kertovat palstalla häpeävänsä kovasti vieraiden lasten puolesta, kun näillä raukoilla on jotkut juntti-Lassie- haalarit ja omalla sentään kunnon Reimatecit... Kaveri sattui olemaan kokeneempi palstailija ja auttoi avaamaan silmiä ;-)
Kolmonen ainakin kirkkain silmin kertoi kaverilleen, kuinka mammat "ihan tosissaan" kertovat palstalla häpeävänsä kovasti vieraiden lasten puolesta, kun näillä raukoilla on jotkut juntti-Lassie- haalarit ja omalla sentään kunnon Reimatecit... Kaveri sattui olemaan kokeneempi palstailija ja auttoi avaamaan silmiä ;-)
Ai että provoja nuokin jutut, heh
ap
Tai jonka voisit uskoa ajattelevan noin?
Provot uppoavat tällä palstalla niin helposti, ettei itseään kunnioittava provoilija edes tuhlaisi ruutia tänne. Osa provoilun riemuista kun on siinä, että joku ketjussa huomaa jutun ja lähtee leikkiin mukaan.
että viime aikoina palstailijoiden keski-ikä tai sivistystaso on alentunut huomattavasti. En osaa sitä oikein kuvailla tarkemmin, kyse on enemmän vaikutelmasta. Ainakin noi pillujen ja tissien kuvat kertoo siitä ja se, että kauhean monet avaukset pyörii ulkonäön ympärillä - onko joku BB-tasoinen julkkis kaunis/ vanha/ lihava/ liian laiha tms.
Provoista en niinkään välitä. Niistäkin voi syntyä ihan hyvä keskustelu. Sitä tyyppiä taas en ymmärrä, joka katsoo asakseen kommentoida ketjuun kuin ketjuun, että "Porvoosta päivää". Saa varmaan siitä jotain kicksejä. :)
että viime aikoina palstailijoiden keski-ikä tai sivistystaso on alentunut huomattavasti.
Vai olisiko itsellenne tullut kymmenisen vuotta lisää ikää (ja palsta jäänyt junnamaan paikalleen)?
on ihan kuin ennenkin, onneksi täällä on hauskojakin juttuja
Mä olen pyörinyt palstalla parisen vuotta, mutta ehkä olen siinä ajassa vanhentunut 10 vuotta! :D
Mä olen iloinen etten ollut täällä kun lapset oli pieniä. Kaikki nää imetysketjut, alati vaihtuvien suositusten orjallinen noudattaminen ja pelkääminen ... Tiedätte kyllä.
Rasismi on ainakin lisääntynyt palstalla selvästi, eivätkä viestit yleensä kerro asioihin perehtyneisyydestä vaan vieraanpelosta ja tietämättömyydestä.
Ai niin, olihan täällä vähän aikaa sitten avaus siitä, ettei sen ketjun ap tiennyt että Suomessa on käyty sisällissota!
että viime aikoina palstailijoiden keski-ikä tai sivistystaso on alentunut huomattavasti.
Vai olisiko itsellenne tullut kymmenisen vuotta lisää ikää (ja palsta jäänyt junnamaan paikalleen)?
nuo rasismijutut erityisesti kummastuttaa, ja tuo ulkonäön ympärillä pyöriminen
ap
Aikanaan moku-perheiden palstalle aina joku tuli päivittelemään: "taas ne on laittanu av:lle linkin tähän keskusteluun ja laukoo aivottomia kommenttejaan"... Itsellä meni aikaa ennen kuin pahamaineiselle aaveelle edes uskaltauduin ;-)
Kyllä todellakin on ihmisiä, jotka noin ajattelevat. Siksi myös nämä ehkä-provot saavat ilmaa siipiensä alle. Ei se keskustelu tyhjästä synny.
eivätkä olisi uskottavia jos ei niillä jotain pohjaa olisi. Luulen että minun osaltani kuitenkin Reimatecit ovat nyt loppuunkäsitelty aihe, samoin kuin pillunkuvatkin. Heippa siis, mammat ja kohti uusia seikkailuita :)
eivätkä olisi uskottavia jos ei niillä jotain pohjaa olisi. Luulen että minun osaltani kuitenkin Reimatecit ovat nyt loppuunkäsitelty aihe, samoin kuin pillunkuvatkin. Heippa siis, mammat ja kohti uusia seikkailuita :)
Sillähän sitä mielenkiintoisempaa sisältöä saa, kun tuottaa itse. En minäkään jaksa noita iänikuisia "arvatkaa perseeni leveys", "mitä mieltä nimestä x", "onko liian lihava jos..." jne., mutta pyrin nostelemaan kiinnostavampia aiheita ylös ja osallistun itse keskusteluun.
Mutta jos nyt sitten häivyt ja jätät meidät tänne huonon provoilun ihmemaahan, niin heippa.
Aina on älytöntä vänkäämistä. Jopa siitä että onko täällä keskustelut muuttuneet vai ei. Ja jos olisi sitä mieltä että turhan vänkääminen on epäaikuismaista, niin joku tulee vänkäämään että se on juuri tämän keskustelupalstan suola.
Aivan Suomi24 tasoa ja kuin nulikat keskustelisi keskenään. Yritetään siis olla huomioimatta niitä joille ei käytöstapoja ole suotu.