En ole koskaan ollut kiinnostunut Thaimaasta
mahdanko olla ainoa palstalla? Mua vaan ei sinne saisi ei ainakaan niin että mun täytyis itse maksaa matka. Ei kiehdo se kulttuuri yhtään ja yhteiskunta tuntuu suorastaan vastenmieliseltä. ainoa syy miksi voisin mennä on luonto mutta sen takia en viitsis istua niin pitkää matkaa lentokoneessa ja maksaa maltaita matkasta. No mä olen muutenkin kaupunkilomien ystävä...
Kommentit (33)
siellä ihanat ihmiset eikä todellakaan avointa ihmiskauppaa kuten Thaimaassa.
Just just, Euroopan mieshuorakeskittymä. Ruoka ei todellakaan ole mitään ihmeellistä, ihmiset toki muuten ok.
Thaimaassa rehottaa esim lapsiprostituutio otapa selvää Amnestyn ihmisoikeusraporteista! Ihan eri luokkaa kuin esim euroopan maissa...mutta tietty se on helpompaa pistää se pää sinne pensaaseen ja kieltää tosiasiat kun sinne on niin "mukavaa matkustaa, ihmiset mukavia jne" todellisuudessa ne paikalliset ihmiset ovat oppineet mielistelemään tyhmiä turistejas joilta otetaan vaan rahat pois.
http://www.childrenofcambodia.com/prostitution.php?lang=fi
tuskinpa vaan sellaista ongelmaa löytyy kuitenkaan Kreikan saarilta.
missä lapsikauppa salaa sallitaan joten no way Thaimaalle tai muille vastaaville maille. Parempaankin sitä rahansa sen 5000e voi laittaa...
minusta siellä oli likaista ja köyhää eikä luontokaan mitenkään erityisesti säväyttänyt. Voin väittää että vähintään yhtä kaunista luonto on Suomessa kesällä kun hakeutuu kauniin järven rannalle nauttimaan kesäilloista.
vanhempani siellä aina matkailivat aikanaan ja kertoivat juttuja jotka saivat mut voimaan pahoin. Tyttöjä altailla hieromassa lihavien länsimaalaisten vaarien jalkoja, tyttöjä ikkunan takana tarjottimella, köyhyyttä jne...luonto voi olla kuin paratiisista mutta muuten EI...ap
paratiisilta: pillua tarjolla ja kaunis luonto!
yksi jota ei kiinnosta Aasian suunta lainkaan. Toiseen suuntaan palloa olen kyllä matkustellut innolla ja tykännyt paljon Karibian ja Usan kohteista.
olla näkemättä sitä mitä siellä tapahtuu. Siellä on todella iso ongelma ihmiskauppa ja lasten hyväksikäyttö. ei todellakaan voi verrata mitään huorakatua Saksassa siihen mitä tapahtuu Thaimaassa Herätkää ihmiset!
lienee pahimpia paikkoja jos pedofiileja ajatellaan.
Ja mitenkään puolustamatta Thaimaan prostituutiota, niin siihen on syynsä että siellä em. niin avointa: kyseisen maan kulttuuriin "kuuluu prostituutio". Ja en puhu nyt mistään turismin tuomasta ilmiöstä, vaan Thaimaassa seksin myyminen ei ole koskaan ollut niin paha asia mitä on se muissa maissa, kuten Suomessa.
Se millä tavalla Thaimaan "markkinat" eroavat, että siellä on aina ollut ko. toimintaa, ja turismin myötä "markkinat" ovat kasvaneet ja rikolliset tulleet enemmän ja enemmän kuvaan mukaan, eli naisia tuodaan (vastoin tahtoaankin) bordelleihin jne. naapurimaista.
Esim. euroopassa prostituution ongelmat johtuvat nimenomaan siitä että rikollisuus (ihmiskauppa ym.) on siinä taustalla. Tuodaan naisia köyhistä maista ja pakotetaan myymään seksiä --> paha juttu ja tuomittavaa.
MUTTA ns. "huomaamatonta huoraamista" on koko ajan länsimaissakin, esim. rikkailla miehillä avoimesti nuoria nättejä tyttöystäviä, tämä perustuu tietenkin 100% vapaaehtoisuuteen, mutta tietyillä avuilla hankitaan taloudellista hyvää (ukko tuskin ilman rahoja kiinnoistaisi tippaakaan).
Mutta Thaimaassa on pitkät perinteet asialle, eli siellä ei katsota niin pahalla jos nainen vähän antaa lempeä ja saa rahaa, vert. mitä katsoittaisiin Suomessa. Ja se on se asia mikä on luonut Thaimaalle sen maineen, ja sitä mukaan kun seksiturismi kasvaa sitä mukaa kasvaa myös rikollisuuden tuleminen mukaan, eli ihmiskauppaa ym.
yksi jota ei kiinnosta Aasian suunta lainkaan. Toiseen suuntaan palloa olen kyllä matkustellut innolla ja tykännyt paljon Karibian ja Usan kohteista.
Saa jäädä ihan Eurooppaan tai matkustaa Karibialle =)
se ole meiltä Thaimaan ystäviltä pois jos joku ei tykkää.
Mä rakastan lämpöä ja sitä sieltä löytyy, valkoisia korallihiekkarantoja, snorklausta, ihanaa tulista thairuokaa, ja kaikki vielä suht edullisesti tavallisellekin tallaajalle.
Miinuspuolia on varmaan pitkät lentomatkat, joissakin paikoissa rehottava prostituutio, kaikenkarvaiset ötökät, trooppiset taudit...
piirteitä. Edes luonto ei iske muhun mitä olen kymmeniä dokkareita ja matkakuvia sieltä nähnyt. Ei kiinnosta mitkään norsuajelut, mielistelevät kauppiaat saati palmut tai uimarannat joita löytyy lähempääkin. Puhumattakaan siitä mitä paskaa siellä onkaan pinnan alla mistä ei saa ääneen puhua tällä palstalla...