G: Vuosiansiosi?
Kommentit (84)
No siinä taisikin tulla pohjat:
327900
Meillä tarvitaan molempien tulot yhteensä että päästään tuollaisiin lukuihin, ja silti meidän mielestä menee oikein hyvin. Onnittelut hyvistä tuloista!
ja olen lakimies pienessä asianajotoimistossa. Joo, olen alipalkattu, saakelin pihi pomo... En kyllä ymmärrä tuota sairaanhoitajien ruikutusta "pienistä" palkoista, täällä moni sh on sanonut tienaavansa lähes saman kuin minä ja yleensä lakimiehet mielletään niiksi suuripalkkaisiksi porvarisioiksi...
Oho, no vaihdapa toimistoa;) Mulla viime vuoden brutto 87.000, tälle vuodelle nippanappa 100 k €. Mutta ei ole tosin toimistokaan pieni vaan keskisuuri.
ansiotulot brutto ~60000 ja pääomatulot vaihtelevasti. Vaimo kotona.
tosin siinä on mukana jokavuotiset ylityöt. Osastosihteerinä.
teen töitä ma-pe 8-17 (tunnin ruokis), ja vuosipalkka reilut 14t. Voi olla ettei tule se ekakaan vuosi täyteen? ;-)
Ai niin ja parasta on vielä se, että palkasta 75% menee päivähoitomaksuihin ja auton maksuun joten käteen jää tuurilla pari sataa kuussa, hip hei.
Miehen palkalla sitten eletään. Mulle se 8-17 on kai sitten lähinnä harrastus, koska töistähän ihmiset saa palkkaa.
Olen sh ja viime vuonna tein pääasiassa yövuoroja.
Voi sinua alkuperäinen, kun koet itsesi köyhäksi. Mulla taas on ongelma, että en tiedä mitä rahoillani tekisin. No, mut mä tienaankin tänä vuonna luultavasti 33000.
Suuria ansioita täällä.. :D
Itsellä 24 000 ja tyytyväinen olen.
-Sihteeri
Bilsan maikka yläkoulussa 35 000e bruttona.
Taidat olla vasta aloittanut? Ei lomarahaa? Ei ylitunteja?
Itsellä noin 50-tonnia samasta hommasta.
Siinä 65-75 tonnia verokortilla ja vähän tippejä päälle. Eksoottinen tanssija.
siivooja. perhana saa tukka putkella painaa ja mitään ei tienaa.
joka tienaat 50 t vuodessa. Itsekin olen moinen ja jo 10v ikälisät kasassa ja tienaan 36 000 euroa vuodessa.
Pelkällä kk-tulolla noin 80 000, kv-kauppa ja esimiestehtävä
ja olen lakimies pienessä asianajotoimistossa. Joo, olen alipalkattu, saakelin pihi pomo...
En kyllä ymmärrä tuota sairaanhoitajien ruikutusta "pienistä" palkoista, täällä moni sh on sanonut tienaavansa lähes saman kuin minä ja yleensä lakimiehet mielletään niiksi suuripalkkaisiksi porvarisioiksi...