G: Vuosiansiosi?
Kommentit (84)
Töissä pankissa sijoitusupuolella. Koulutuksena ylempi korkeakoulututkinto ja ikää 33-v. Tunnen olevani hyvinpalkattu.
Jos yhtään lohduttaa niin mieheni tienaa suunnilleen puolet minun tuloistani joten ei meillä ihan kauheasti ole rahaa. Mutta hyvin tullaan toimeen:-)
ajatustyötä ei lasketa:-). Siis tosiassa teen paljon duunia, mutta vain muutaman tunnin päiväsaikaan, kun lapsi hoidossa. Väsy:-(
kuin sinä saman rahan eteen. Katkeamaton kolmivuorotyö ei ole herkkua.
En kyllä ymmärrä tuota sairaanhoitajien ruikutusta "pienistä" palkoista, täällä moni sh on sanonut tienaavansa lähes saman kuin minä ja yleensä lakimiehet mielletään niiksi suuripalkkaisiksi porvarisioiksi...
muka voitte tienata 40 000????Itse sh ja ikälisä on ja 29 000 vuositulot bruttona!
Kaupantädit, paljon teidän tuntipalkka on?
Kaupantäti.... täällä vastailee mun tasolla(8v) plus lisät niin suurinpiirtein 30000 ... ja ihan hyvin pärjäillään miehellä hiukka suurinpi
noin 52000. Järjestelmäpäällikkö tietohallinnossa.
myös. 94000
olet todennäköisesti Suomen kovapalkkaisin Järjestelmäpäällikkö - good for you !
Minulla tosin on päivätyö, että ei näillä palkoilla kovin korkeisiin vuosiansioihin päästä. Bruttotuloja kyselen.
Ihmettelen, miten teillä arvoisat kollegat, voi olla jopa 40t vuosiansiot? Vuorotyölisienkään kanssa palkkani ei ole kuin 2500/kk max.
Ja yhdet ikälisät saan, parin vuoden kuluttua toiset. :)
t.ap
Olen tutkijana yliopistolla, vuosi alan työkokemusta alla. Ei ole paljon hurrattavaa, mutta olen tyytyväinen joustavaan työhöni ja taloudelliseen tilanteeseeni. Mies tienaa jonkun verran enemmän tutkijan hommissa niinikään yliopistolla. Hän on tohtori, minä maisteri.
Mukavasti on aikaa aamuisin ja iltaisin lapsille joustavien työaikojen ansiosta joten en valita, vaikka palkka ei päätä huimaakaan. Ja eikä ne pienet tulot vaan ne suuret menot...
eli mukana auto, bonukset jne.
Verojakin maksoin 47t viime vuonna eikä kertaakaan olla päästy terveyskeskukseen tai saatu kunnallista päivähoitopaikkaa kodin läheltä.
Miehellä n. 45000e brutto.
Tänä vuonna tosin molemmilla huomattavasti pienemmät tulot, mitenhän pärjätään, 7 lasta, isot lainat.
taisin tienata vuodessa noin 5000, parhaana vuonna olen saanut 9000. Opiskelija olen ja siinä sivussa kaupanhommia. Hyvin olen tullut toimeen ja rahaa on jäänyt säästöönkin. Nyt olen ollut 9kk kotona. Tämän vuoden tulot ovatkin sitten pienet, kun jään hoitovapaalle =)
45000 - 50000 riippuen bonuksista. Parina viimevuonna myös kohtuulliset ulkomaanpäivärahat tuohon päälle.
Minulla n. 25t viime vuonna, brutto, ja rahaa on niin etten tiedä mitä sillä tekisi. Ulkomailla käytiin koko porukalla viime vuonna kahdesti, asuntolaina maksettu ja säästöön jäi viime vuodelta 7000 euroa. Ja miehen palkka ei ole paljon isompi.
No, taidan silti olla köyhä. Mihin te isotuloiset saatte ne rahanne upotettua?
ylempi korkeakoulututkinto ja työkokemustakin runsaasti.
jääkin rahaa, jos on as.laina maksettu! Me esim maksamme joka kuu pankille 1400e talolainasta... Joten jos tuo 1400 jäisi aina yli niin olisihan sitä rahaa millä matkustella yms! T: 26500e tienaava ja mies 46000e.
Projektipäällikkö
Viime vuonna 65000, tänä vuonna suhdanteiden takia vain runsas 50000. Ahdistaa.