HELP! Miten eroon tuoksuista/hajuista asunnossa?
Muutin uuteen asuntoon ja edellinen asukas poltellut siellä jotain suitsukkeita ja tuoksu on ja pysyy edelleen, tuuletuksesta ja siivoamisesta huolimatta. Olisko palstalaisilla antaa vinkkejä miten pääsisi tuosta eroon?
Kommentit (13)
Itse olin samanlaisen ongelman edessä juuri. Luin että etikka poistaa hajuja. Etikkaa laakeaan astiaan ja huoneeseen ohjeesta riippuen 2-48t. Itse tein juuri, ja ihan kuin hajut olis vähentyneet. Kannattaa kokeilla, ei menetä montaa euroa vaikka ei toimisi.
Eli oot pössytelly ja vuokraisäntä tulossa käymään..
Vierailija kirjoitti:
Itse olin samanlaisen ongelman edessä juuri. Luin että etikka poistaa hajuja. Etikkaa laakeaan astiaan ja huoneeseen ohjeesta riippuen 2-48t. Itse tein juuri, ja ihan kuin hajut olis vähentyneet. Kannattaa kokeilla, ei menetä montaa euroa vaikka ei toimisi.
Just joo, tuollahan niitä homeongelmiakin poistetaan 🤣😆
Parin päivän otsikointi. 700-1500 e. Vaatii kaikkien kumia sisältävien esineiden ja asioiden poistamista tilasta. Huom. Mm jääkaappipakastin, liesi, tiskikone ym.
Tuleeko hajut parista paikasta vai koko huoneiston seinät. Entä onko oma asunto vai vuokra. Kyllä siihen jotain tehokasta keksii, joten ei hätää.
Käytetyn asunnon ongelmia. Maalaa seinät ja katto. Uusi lattiat ja kiintokalusteet.
Vierailija kirjoitti:
Parin päivän otsikointi. 700-1500 e. Vaatii kaikkien kumia sisältävien esineiden ja asioiden poistamista tilasta. Huom. Mm jääkaappipakastin, liesi, tiskikone ym.
No ei mennyt meillä noin vaikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hajut parista paikasta vai koko huoneiston seinät. Entä onko oma asunto vai vuokra. Kyllä siihen jotain tehokasta keksii, joten ei hätää.
Eniten tuoksuu makuuhuone ja sen yhteydessä vaatehuone, mutta heti kun ulko-ovesta astuu sisään niin lievä tuoksu on sielläkin vastassa. Vuokra-asunto kyseessä.
Ap
Hajun poisto kuuluu vuokranantajan vastuulle.
Kannattaa kokeilla pyyhkiä pintoja tolu- tai etikkavedellä. Etikkapullon voi jättää korkki auki neutralisoimaan hajuha. Kaupoista saa hajunpoistosuihketta, joka on tehokasta.
Otsonointi. Jotkut firmat varmaan tekee, googleta.