Apua... tää on jo outoo... (kierrukasta)
mun vauva on nyt 12kk ja mulle laitettiin mieran kierrukka jälkitarkastuksen jälkeen.. eli tää on ollut nyt joku 9-10kk mulla... laitto tuntui epämukavalle mut ei sen kummemmalta... menkat on tullu 2 kertaa tän 10kk aikana. tuntuu sopivan mulle hyvin... alussa mies tunsi sen peniksessä ne langat mutta muutaman yhdynnän jälkeen enää ei... MUTTA NYT viime kerralla kun hommailimme niin mies lopetti kesken kun sanoi että sitä sattuu... sillä oli penisrengas ja luulimme et se johtuu siitä... kun veti kalunsa veke niin verta oli hirvee määrä jokapaikassa... sit sen terskassa oli ihomennyt rikki... mut luultiin et se johtu rohtumasta ja et se veri ois ollut mun menkat vaan... noh kummastakaan ei tän jälkeen mitään vuotanut.. vain miehen peniksestä pientä verestystä... noh ajattelimme et olipas outoo mut ei sit sen enempää pohdittu... äsken kun taas duunailtiin niin sanoi et sattuu taas munaan... tuntee sisällä piikit... jatkoi loppuun asti kuiteskin ja nyt ei tullut mistään verta... maanantaina soitan ehkäisyneuvolaan... onko muilla ollut tälläisiä kokemuksia?? nyt pelottaa et kierrukka ei ookkaan siellä missä pitää... meillä on siis jo kolme lasta ja tulen ilmeisen helposti raskaaksi kun ei ole ehkäisyä (kaikki lapset tehty alle 2kk yrittämisellä)...
Kommentit (4)
Kierukan narusta tuli paha nirhauma mieheni terskaan, kun kierukka oli vasta laitettu. Edelleen mieheni tuntee narun varsinkin tapaapäin-asennossa, mutta naru ei enää tee haavaa kun ilm pehmennyt vähän. Tunne on kuitenkin epämiellyttävä. Liian pitkä naru ei ole:(
Ne voi lyhentää noi kierrrrrrrrrrrrukan langat
Miehellä sama kokemus, terskan pää oli kuin olisi neulatyynynynä käytetty, mutta mies veti loppuun saakka vaikka kuinka pisteli.
lukihärökin vaivaa ;) ja meitäkin tää homma lähinnä ihmetyttää.... outoo on se et ensin ne langat tuntui vähän ja sit ne ilmeisesti muotoutui sopivaksi mut nyt yhtäkkiä ne jopa raastaa munan kärjen :) Onkohan tuo kierukka mennyt huonosti... miehellä on penisläväri ja muutenki mun mielestä iso mela.. mietin et voiko ne työntää/siirtää kierukkaa :) t. ap
Kierrukka kahdella ärrällä ja munasta veri purskuu. Tai siis vakava asiahan se oikeasti on. Ei hauska.