Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaisitko Keravalta Jollakseen?

Vierailija
17.11.2010 |

Meille olisi tarjolla rivari vuokrattavaksi Jollaksesta, mikä on tietysti asuinalueena merellistä ja viihtyisää.

Mutta...onko se ihan tuppukylä? Onko siellä mitään 10 ja 6 vuotiaille lapsille, entä palvelut yms?

Eme ole viihtyneet Keravalla, mutta muutto uudelle paikkakunnalle mietityttää, varsinkin jos alueella ei ole mitään "elämää"...

Mitä mieltä olet alueesta lapsiperheen kannalta?

Tekisitkö itse tämän vaihdon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollas on sentään Helsingissä! :-)

Jos on meri-ihminen, niin viihtyy Jollaksessa erinomaisesti. On rantaa ja venepaikkaa joka suunnassa. Erinomainen koulu, turvallinen paikka olla ja liikkua. Kymmenen minsaa metroasemalle, siitä vartti Stockalle. :-)

Palvelut pääsääntöisesti Laajasalossa.

Vierailija
2/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ihan mihin vain, kunhan pääsisi pois Keravalta. Asuimme vuoden siellä ja ahdisti ihan koko ajan. Pakko oli päästä pois =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin jostain syystä joutunut Keravalle, niin juoksujalkaa pakkaisin tavarat ja muuttaisin Jollakseen!!!

Jollaksesta pääsee kyllä pois julkisillakin, jos ei paikalliset palvelut riitä -ja niitähän ei paljon ole.

Koko Jollas ei ole mikään homogeeninen alue, kävisin ensin tutustumassa sen rivarin lähialueisiin, siellä tuon ikäiset lapset kuitenkin tulevat vielä jonkun aikaa pyörimään, sillä ympäristöllä on merkitystä!

Vierailija
4/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika kaukana, mutta bussi kulkee ja Herttoniemessä pääsee metroon.

Vierailija
5/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin Keravalla.

Vierailija
6/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti odottelen vastausta, saadaanko asunto...

Miinuksena mulla vanha luottotietomerkintä, mikä tosin vanhenee pian, ja talous nyt vakaa, mutta saattaa vaikuttaa päätökseen...:(

Ap

Vierailija
7/7 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alue on yksi osa isoa Laajasalon saarta, lapsiperheen kannalta mitä parhain, vihreää merellistä luontoa löytyy ja lapsille luontoa, metsiä seikkailla. Leikkipuisto, päiväkotia, ala-asteen koulu, yksi lähikauppa (Valintatalo), bussilla pääsee Laajasalon keskustan kauppoihin tai siitä eteenpäin Herttoniemenrannan puolelle, josta löytyy ihan kaikki tarvittavat palvelut ja metro, jolla pääsee erittäin kätevästi keskustaan 10 minuutissa. Jollaksessa on uimarantoja, lenkkipolkuja, venesatama, alue on rauhallinen pientaloalue, kuitenkin lähellä Helsingin kaikkia palveluita. Laajasalosta löytyy mm. urheilukenttä, tennishalli, jokamiehen golfkenttä, koirapuisto, useampi uimaranta ja ala-asteen koulu sekä yläaste, kirjasto, nuorisotalo, terveyskeskus ja kirkko.

Olen asunut itse eri puolilla Helsinkiä ja täällä on ollut kyllä parasta.

Ainoa mitä ehkä joku voisi pitää miinuksena on Santahaminan varuskuntasaaren läheisyys ja sieltä kuuluvat kovapanosammunnat, mutta minua ne eivät ole ikinä häirinneet, päinvastoin, on turvallinen olo :-)