Oireeton alkuraskaus???
Olen nyt viikolla 6+7,ja tämä on toinen odotukseni,
minulla ei ole minkäänlaisia oireita,ei rintojen arkuutta,ei pahoinvointia,saatan olla tavallista väsyneempi ehkä mutta ei muuta.Nyt siis mietinkin että pitäisikö huolestua kun ei tunnu yhtään että olisin raskaana.Monta yötä on mennyt näiden asioiden vatvomiseen.
Kommentit (9)
Siellä selviäisi, onko mahassa ketään ja onko siellä tässä kohtaa kaikki niinkuin pitääkin. Pari viikkoa eteenpäin niin sykekin näkyy jo varmasti.
Olen tosi pienikokoinen ja eka raskaus.
Ei mitään muuta merkkejä ollut raskaudesta kuin menkkojen pois jäänti ja plussa testissä.
Ei ollut rintojen arkuutta, ei vuotoa,ei kipuja ei mitään.
Olen kauhea stressaamaan asioista ja varasin varhaisraskausen ultraan ajan ja siellä oli kaikki hyvin.
Sit alettiinki odottelemaan seuraava ultraa ja oireita että tietäisi että kaikki on hyvin...ei mitään oireita...kauheaa oli kun kaikki kertoi ja luki eri palstoilta oireista ja itsellä ei mitään.
Sit tulikin alkuraskauden ultraan aika ja olin varma että ei siellä ole mitää elävää kun ei tuntunut millekkään tai ollut oireita...mutta kaikki olikin hyvin!!!
Nyt olen viikolla 13+3 ja muutaman viikon ajan ollut kamalaa väsymystä sekä hemoglobiini ja verenpaineet tosi matalalla...et nyt toivois ettei ole mitään ;)
Kannattaa olla murehtimatta ja lukematta liikoja
että muillakin on näitä ns. oireettomia alkuraskauksia,itse oon kanssa semmonen että stressaan ja huolestun hirmu helposti asioista.Nyt on tullut rintojen arkuutta ja väsymystä,eli ei kai syytä huoleen.Pääsisi sinne ekaan ultraan vielä katsomaan että kaikki on hyvin,niin kyllä tippuisi iso kivi sydämeltä. :)
kirjoitin pitkän viestin ja tuosta puuttuu edelleen loppu vaikka sitä monta kertaa muokkasin?! =/?!
Täältä löytyy vielä yksi hermostunut odottaja, joka ei meinaa oireiden puuttuessa uskoa olevansa raskaana. Menossa ollaan jo viikoilla 12+2 ja huomenna on ensimmäinen ultra, jossa vihdoin saadaan käännytettyä tämäkin epäuskoinen tuleva äityli.
Tai ei siis voi sanoa, että oireita ei ole ollut, mutta plussat testeissä, lisääntynyt nälkä ja jano, lievä väsymys ja yölliset vessajuoksut tuntuvat niin pieniltä, kun odotti jotain fyysisten ja psyykkisten tuntemuksien pyörremyrskyä, jota säestäisi jokin ihmeellinen ylimaallinen tunne tulevasta äitiydestä (=äidinvaisto). Toivottavasti kuitenkin huomenna saadaan nähdä meidän pikkuinen vesieläin ja hällä olisi kaikki hyvin lokoisasti :)
Mulla on nyt menossa rv 38+1 ja vieläkään ei mitään oireita ole :) ei lisääntynyttä pissahätää, ei pahoinvointia, ei väsymystä, ei lisääntynyttä nälkää. Vauvan liikkeet ovat ainoat mistä tietää että olen raskaana :) joskus vko12 paikkeilla rinnat vähän aristi kun kasvoivat.
ihan alkuraskaus ollut oireeton. Eka raskaudessa ei koko aikana oikeastaan ollut mitään oireita, nyt tokalla kerralla alkoi pahoinvointi viikolla 9, siihen asti ei ollut oireita. Pienestä pahoinvoinnista huolimatta mua on koko ajan vaivannu kauhee epävarmuus, että mitä jos vauvaa ei olekaan ja mä vaan kuvittelen kaiken tai mitä jos kaikki ei olekaan hyvin.. :) Tänään oli eka ultra (rv 12+2) ja kyllähän siellä pieni vauvanalku uiskenteli ja kaikki oli mainiosti. Nyt saa siis huokaista helpotuksesta ja alkaa kunnolla nauttia raskaudesta. :)
oireeton alkuraskaus :) olen viikolla 20 eikä mitään ihmeempiä raskauden merkkejä ole ollenkaan ollut.välillä oli alussa vähän huonoa oloa mutta ihan vähän ja aika harvoin.Useammin kävin pissalla ja myöhemmin rinnat kipeyty ja oli kipeät varsinkin nukkuessa kyljellään,siinäpä se melkein olikin oireiden osalta :) ei huolta siis jos ei ole oireita,ollaan vaan iloisia siitä ;) niin joo,eihän tämä nyt ihan oireeton olekaan,naama täynnä finnejä mutta kuitenkin.
Hei!
Älä suotta kamalasti huolestu. Olen nyt 12. viikolla ja koko alkuraskaus meni jokseenkin oireetta. Rinnat oli hieman kipeät aluksi, sekin meni aika nopeasti ohi. Nyt vasta on uudestaan vähän kipeytyneet, ei pahasti nytkään.
Ainoat kunnon oireeni oli jatkuva nälkä ja öiset vessareissut. Väsymys tuli kuvioihin vasta rv 9 paikkeilla (tai silloin alkoi joululoma, niin sain luvan olla väsynyt). Pahoinvointia ei ole ollut kuin ihan muutamina päivinä, silloinkin nopeasti ohimenevästi.
Eiköhän sullakin kaikki ole ihan hyvin! Muista nauttia, kun ei tarvitse oksennella!
-Aamupuuro