Kunika moni osallistuu maanantaina alkavaan Go Fat Go ryhmään?
Kommentit (21)
mutta aloitan jo sunnuntaina ja pe-su tulee pakosti taukoa, koska on aikoja sitten sovittu meno, johon tämä juttu ei sovi. Mutta jatkankin sitten kaksi päivää pidempään.
maanantaina? Kuntoilun puolesta en pysty kauheasti toteuttamaan, mutta ruokavalion kyllä.
Jos ohjeet tulevat vasta maanantaina, niin käytännössä pystyy aloittamaan vasta tiistaina.
kaurapuuroa, mehukeittoa ja raejuustoa
Haluaisin osallistua, mutta mikäs juttu tämä on? En ole kuullutkaan.. infotkaa minuakin please. =)
kaikki ryntää samana päivänä katsomaan ohjeita?
Mitä on lounaaksi oi te toiskertalaiset? Jotta heti pääsen alkuun eikä mene eka päivä pipariksi.
200g kasviksia 5g öljyä oisko ollu munan valkuainen tai raejuustoa ihan vähän
välipala rahka+pakastemarjat (makeutusain)
päivällinen: 200g kasviksia, 5g öljyä, 170g perunaa
iltapala: rahkapurkki, vehnälese, mehukeitto NAM!
3l vettä päivässä
Liityin mukaan.
Mutta, jos joku viitsii kirjoittaa lounas ym. ruokaohjeita tähänkin, niin olisin kiitollinen. (Pääsee alkuun aikaisemmin)
oli viimeks paljon hyviä ruokaohjeita.
Kannattaa ekaa päivää varten ostaa rahkaa, pakastemarjoja, makeutusainetta, 400 lihaa (ei sikanautaa), 400g kasviksia, raejuustoa ja vehnäleseitä ja mehukeittoa (vähäkalorinen) niin ja kaurahiutaleita.
Digitaalivaaka on kätevä.
Ekaa kertaa. Saa nähdä mitä tapahtuu.
forum aukeutuu huomenna puoleen päivään mennessä eli sitten näkee ohjeet jo
mut sit alko tasaantuu, 3viikon jälkeen ei menny aamusin enää kaurapuuro alas niin oli pakko syödä ruisleipää, vaikka ei olis saanut mut aattelin et ei mun painolla se kaatuu siihen.
Tykkäsin kuurista kun rakastan rahkaa ja kasviksia, leipää oli ikävä =)
oon ollu jo 4pvää..tosin en ihan niin tiukalla,oon käyttäny hieman kermaa. -3kg
En löydä ja rekisteröintikirjeessä niin kehoitettiin tekemään.
Toivon todella että tästä go fat go jutusta olis oikeasti apua....
Mulle jäi 5 kpl ruokalippuja töissä ja aion käyttää ne pois. Aamiaisen, välipalat ja päivällisen vedän ohjelman mukaan, mutta ekan viikon ajan aion syödä lounaan töissä. En halua heittää maksettuja lippuja hukkaan. 5 päivän jälkeen olisi tarkoitus jatkaa ohjelman mukaan ja jatkan sit vaikka vähän pidempään jos siltä tuntuu. Voi tosin olla, että näillä kiloilla (40 kg pitäisi pudottaa) lisään kasvisten määrää joka aterialle... Katsotaan nyt.