Millaista on naisten välinen flirtti? ;)
Mikä on flirttiä naisten välillä, mikä taas iskemistä? Jos ollaan siis jossain muualla, kuin baarissa..
Kommentit (21)
jos vastapuoli on ujo etkä ole varma onko hän naisiin päin, vaikka toisaalta antaisikin pientä vihiä sinne suuntaan? ;)
ap
"tosi kyseessä" niin kysyn. Onhan se hemmetin pelottavaa, mutta sittenpä tietää.
Täysiheteronainen kokemukseni mukaan saa slaagin flirtistä. Jos sen ottaa hyvin, ja vielä antaa pientä vihiä, niin kokemukseni mukaan tyyppi on ainakin bi-kiinnostunut, jos ei sitten ihan bi. Täyslesbo taas ei piilottele suuntautumistaan jos nainen flirttaa, sanoisin. Mutta mulla on kyllä suurin osa kokemuksista bi-naisista, ei lesboista.
Mutta itse olen esim. kehunut ulkonäköä ja hipaissut, niin nainen on ihan jähmettynyt, ja ollut hetero. Ja toisista sitten ikäänkuin "haistaa", ja juttu menee samantien siihen suuntaan... En osaa selittää :)
sen silmiin katsomisen kanssa? Millainen katse kertoo kiinnostuksesta? ;)
ap
pitkä ;)
Hymyilevä. Lullen, että pidän huulet kiinni, vähän vihjaileva hymy, ehkä sellainen leikkisä?
Jos olen oikein rohkea, saatan siirtää katseen nopeasti huuliin, ja sitten takaisin silmiin.
Vaikea näitä on selittää, luonnostaan tulevat :)
samoja asioita kuin minä.
Tämä on jotenkin aivan ihanaa (ja kamalaakin) tämä hapuiluvaihe kun toivo ei ole vielä kokonaan mennyttä ;)
Kunhan vaan uteliaana tässä kyselen...
että olenko mä kiinnostunut tuosta naisesta... mikä lienee melko selvää, ja että voisiko hän mahdollisesti olla minusta kiinnostunut. Sitä tarkoitin. Päänsisäisiä mietteitä.
voisitko itse olla naisesta kiinnostunut?
Tämä on jotenkin aivan ihanaa (ja kamalaakin) tämä hapuiluvaihe kun toivo ei ole vielä kokonaan mennyttä ;)
Terv. tuo joka vastaili ap:lle (2, 4..)
No miten se hapuilu sitten on ilmennyt? Kunhan vaan uteliaana tässä kyselen...
Voisitko olla naisesta kiinnostunut? ;)
Ei kai flirtti naisten kanssa ole sen kummempaa kuin miestenkään.
Rassaa vain, jos alatte ylitulkita jokaisen naiselta saamanne hymyn, katseen tai kehun. Itse en ainakaan sellaisilla tarkoita yhtään mitään seksuaalista. Muistattehan kuitenkin, että suurin osa naisista on heteroita tai sellaisia bi-henkisiä, jotka eivät tosiasiassa koskisi toiseen naiseen.
kovin moneen naiseen ihastuisi, mutta joidenkin kanssa vain jostain syystä kipinöi! Ja kai sitä nyt sitten on kiinnostunut siitä onko tunne molemminpuolinen, eritoten jos siltä vaikuttaa. Ja ei sitä heti voi mennä toiselta suoraankaan kyselemään!
kiinnostaisi sekin että millaista on naisten välinen hmmm.. seksi? Tai ihan vaan halailu, pusuttelu, miten se eroaa miesten kanssa halailusta? Ja miten sellaiseen päätyy, siis siihen tilanteeseen että halataan tmv..? Jos esim toinen on kovinkin ujo jne..
Flirttaan myös miesten kanssa ilman että mulla on mitään, pienintäkään, aikomusta ruveta heidän kanssaan mihinkään fyysiseen kanssakäymiseen.
Mutta kannatan kyllä suoraa kysymistä, jos haluaa enemmän kuin vain sen kevyen flirtin. Ja ehkä auttaa ainakin mahd. bi-kiinnostunutta heteronaista jos ei olla ihan selvin päin...
Täysiheteronainen kokemukseni mukaan saa slaagin flirtistä. Jos sen ottaa hyvin, ja vielä antaa pientä vihiä, niin kokemukseni mukaan tyyppi on ainakin bi-kiinnostunut, jos ei sitten ihan bi.
tarkoitin tuossa ehkä sellaista, että heteronainen huomaa, että olisin todella kiinnostunut _sillee_ enkä vain höpöttele kummankin piristykseksi.. No toki tapauksestahan se riippuu, mutta ei mulla kyllä ole tullut vastaan iloisesti takaisin flirttaava heteronaista :)
Joo minäkin flirttaan miehille ilman aikomuksia, naisille ehkä sitten vain aikomuksen (tai toiveen) kanssa..
No todellakin on
suurin osa naisista on heteroita tai sellaisia bi-henkisiä, jotka eivät tosiasiassa koskisi toiseen naiseen.
Vai onko sittenkään ;)
Sinun mielikuvituksesi vain tekee tepposet
Kinsleyn tutkimukissa tultu siihen tulokseen, että 90% ihmisistä on bi-seksuaalisia?
kiinnostaisi sekin että millaista on naisten välinen hmmm.. seksi? Tai ihan vaan halailu, pusuttelu, miten se eroaa miesten kanssa halailusta? Ja miten sellaiseen päätyy, siis siihen tilanteeseen että halataan tmv..? Jos esim toinen on kovinkin ujo jne..
aloitteen tekeminen on hitaampaa, kun kumpikaan ei oikein meinaa tehdä. Siis ilmeisesti totuttu, että toinen (=mies) tekee sen, niin tuntuu vaikealta :) Tunnustelevaa sanoisin..
Ja kiehnääminen kestää kauemmin. Hellempää. Ujompaa. Sensuellimpaa. Tavallaan myös ihanampaa, vaikka tykkään miehistäkin :) Huoh :)
-se sama taas..
suurin osa naisista on heteroita tai sellaisia bi-henkisiä, jotka eivät tosiasiassa koskisi toiseen naiseen.
Vai onko sittenkään ;)
Vai onko sittenkään ;)
Sinun mielikuvituksesi vain tekee tepposet
mä en juuri flirttaile naisille, jos en ole heistä oikeasti kiinnostunut. Tai ei mun tuttavapiirissä ole naisia, joille flirttailisin, muita kuin sellaisia jotka kiinnostavat seksuaalisesti.
Vieraalle naiselle flirttailisin kevyesti sanallisesti, katsoisin pitkään silmiin, koskettaisin, erityisesti hiuksia, kehuisin silmiä, hiuksia, käsiä, vaatteita, tai vaan tyyliin katsoisin päästä varpaisiin ja sanoisin vau tms.
Tutuille, joiden kanssa on jotain vispilänkauppaa, voin flirttailla hyvinkin "törkeästi", seksuaalisesti vihjaillen. Riippuu tyypistä.