Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miski isoissa ruokakaupoissa ei ole pakkaajia kuten rapakon takana?

Vierailija
06.01.2011 |

Työttömät ruokaostosten pakkaajiksi vaikka. Ja mammat kiittää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se todellakin on. Suomessa ei ole lainsäädännöllistä minimipalkkaa. USA:ssa on.

Suomen systeemistä luuloja korjaa tiedoksi vaikka alla oleva linkki.

Itseasiassa suomessa sopimuksien (ei lain) pohjalta noudatettavat vähimmäispalkat ovat alempia kuin tuo USA:n minimipalkka.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vähimmäispalkka#V.C3.A4himm.C3.A4ispalkka_…

Vierailija
22/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos euron jokaine maksaisi. Luulen, että joulun aikaan pakkaajiksi otetut urheiluseurojen nuoret ei saa 50 euroa tunnilta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippia. Se kuuluu palveluun. Jos ei ole pakkaajia niin sitten kassa pakkaa, se ei ole asiakkaan tehtava.

Vierailija
24/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaute oli enimmäkseen negatiivistä. Siksi kokeiluajan jälkeen emme jatkaneet hommaa.

Vierailija
25/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostokset? Kyllä minä mielummin pakkaan ne itse, minua ärsyttäisi pahasti jos en saisi itse pakata.

Vierailija
26/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulunaikaa tuon hyväksyy, muuten voi tuntua että pakkaaja hidastaa kassalta lähtöä tai pakkaa "väärin" tavarat. Kaupoissa, joissa palvelu kuuluu osana brändiin, kuten Stokkalla tuon hyväksyy paremmin ja oppii odottamaan palvelua. Suomalaiset on opetettu itsepalveluun.

Vierailija
27/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ne helekutin hidastelevat perfektionistipakkaajat hidastavat koko hommaa siellä kassoilla kun kaikki pitää olla just eikä melkein oikein siellä kasseissa. Ja vasta tietenkin maksamisen jälkeen aletaan tämä harras pakkaaminen.

b) kun on yksin kaupassa ja ostaa melkein viikon ruokatarvikkeet, niin on siinä melkoinen pakkaaminen, joka pitää vielä suorittaa suht nopeasti ettei takana olevat vedä hernettä nenuun.

Eli mulle kelpais kyllä.

Vierailija
28/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan vaan käyttöön ja viikon päästä palsta täynnä, että kuinka ruuan hinta kallistunut.