Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaas nyt hölmöä!

Vierailija
29.12.2010 |

Minulla on 8-vuotias poika, 2,5-vuotias poika ja 10 kk vanha tytär ja haluaisin mennä heidän kanssaan uimahalliin. Kuinka se käytännössä tapahtuu, koska olisin ainoa aikuinen? Vanhin lapsi yksin miestenpuolelle? Kuinka 10 kk vanha pärjää uimahallissa???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet sun kanssa naisten puolelle. 10kk pärjää hyvin sun sylissä :)

Vierailija
2/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 10 kk vanha ei vielä istu itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat pesuvatiin, jos niitä on.

Vierailija
4/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 10 kk vanha ei vielä istu itse...

vaan pidät sylissä.

Vierailija
5/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä haaste tehtävä

Vierailija
6/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 v miesten puolelle, jos ei ole erityisen tumpelo.

Jos ei ole koulun tai isän kanssa jo käynyt hallilla miesten puolella, niin yksi harjoittelukerta isän kanssa pohjille miesten puolella.

Hitto tuonikäisenä käytiin ennen yksin muiden lasten uimassa/hallissa.

Tuon voi hyvin myydä, että saa olla rauhassa pikkuveljestä niin hyvä tulee.

Vierailija
7/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt uimahallissa koko elämäni aikana todella vähäsen ja se maailma on täysin vieras. Haluaisin kuitenkin totuttaa omat lapseni veteen, mutta en uskalla sinne lähteä, kun en osaa siellä toimia:(

ap

Vierailija
8/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan aina ollaan käyty nelisin uimahallissa ("vauva" nyt 2v.). Ei mitenkään haasteellista minun mielestäni. Jos 10kk ikäinen todella ei vielä istu eikä seiso esim. niin että pitäisi sinun jaloistasi kiinni, tee kuten pienten vauvojen kanssa: laske hänet pyyhkeellä vuorattuun turvakaukaloon siksi aikaa kun peset itsesi.

Vierailija
9/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk vanhan sisävaatteissa istumaan turvakaukaloon?

ap

Vierailija
10/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk vanhan sisävaatteissa istumaan turvakaukaloon? ap

Vierailija
11/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk vanhalle sellaisen uimavaipan? Tarvitaanko uimapukua vauvalle?

typerä ap

Vierailija
12/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tällä hetkellä töissä toisessa kaupungissa ja isovanhempia ei lähellä asu:( Voin siis valita joko sen, että 8-vuotiaamme ei harjoittele uimista tai sitten yrittää mennä kaikkien kanssa.

ap

Vierailija
13/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienin autokaukalossa suihkun puolella niin, että voi laskea siihen omien pesujen ajaksi. Tosin meillä on vaan 2 lasta 2 v ikäerolla, mutta niinhän sullakin siellä pukkarin puolella on mikäli isoin menee miesten puolelle.

Suosittelen kahdelle vanhimmalle esim pillimehuja mukaan, joita juodaan poistullessa.

Vierailija
14/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta ihmettelen..

Ota kaikki lapsesi naisten puolelle jos ette ole käyneet uimassa keskenänne.

Annat vanhimman pojan pitää vauvaa sen aikaa kun peseydyt ja kyllä vauvalle olisi hyvä olla sellainen uimavaippa ettei kakkaa altaaseen.

Vierailija
15/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minä nyt lomalla uskaltaudun lasten kanssa uimahalliin...

ap

Vierailija
16/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta ihmettelen..

Ota kaikki lapsesi naisten puolelle jos ette ole käyneet uimassa keskenänne.

Annat vanhimman pojan pitää vauvaa sen aikaa kun peseydyt ja kyllä vauvalle olisi hyvä olla sellainen uimavaippa ettei kakkaa altaaseen.

Vierailija
17/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä välitä noista typeristä kommenteista! Jollai aina on huono päivä ja yrittää tartuttaa sitä muihinki. Niin siis, mene ihmeessä ja ota se isoinki lapsi sinne naisten puolelle, siitä on paljon apua! Jo kotona lähtiessä sanot vanhimmalle että äiti tarttee sitte apua, muuten ei onnistu käyä uimassa. Meillä tehdään aina niin ja vanhin lapsista on onnelllinen ja ylpeä jopa koska pääsee auttamaan pikkusisaruksen hoidossa. Oon sitä mieltä että vanhemmat muutenki käyttää liian vähän lastensa apua. 8-v on jo niin iso että osaa auttaa vaikka missä.

Vierailija
18/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toki ottaisinkin isoveljen auttamaan sisaristaan huolehtimista.

ap

Vierailija
19/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toki ottaisinkin isoveljen auttamaan sisaristaan huolehtimista. ap

otat sen kaukanlon mukaan, hyvin se menee, katsot vaikka mallia muilta :D

Vierailija
20/20 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä oman sinkkukaverisi kanssa yhdessä, jso on epävarma olo.

Myös 8-v. pojalle olisi kiva saada uimataitoinen koulukaveri tai joku tuttavan lapsi mukaan. Kaikissa halleissa ei kouluikäiset piukkupojat enää pääse naisten puolelle.

Kellukkeet pojalle tai uimahallin uimalauta (vaahtomuovia) jos ei osaa uida, Älä ole liian suojeleva ts. laita narua kiinni pojan uimahousuihin, ettei vaan pääse hukkumaan. Pyydä uimaopetuvinkkejä hallin henkilökunnalta.

Ja v10 kk pikkukaveri kaukalossa mukaan, mutta ei liikaa vaatetusta päälle, jos aiot pitää suihkutilan höyryissä häntä. Vappa ja t-paita, pyyhe peitoksi.

Jos viet babyn veteen; vaippa ei tarvi olla erikoisvaippa. Jos pidät vedessä hetke, ei pissaa sinne tai kakkaa, kun olet pitänyt vaikka vadissa pesuhuoneessa. Ota isohko pyöreä pesuvati vaaville. Siinä on helppo kuskata shampoot, pyyhkeet, uikkarit yms. myös.

Ekakerralla tosiaan malttia ja vain 15-20 min vedessä.