Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin kyllä halunnut seksiä alle 16-vuotiaana

Vierailija
06.01.2011 |

oman poikakaverin kanssa varsinnkin! 14-15-vuotiaana olisin ollut ihan valmis, mutta poika hannasi.

Olin lopulta 16v ekakerran koittaessa ja miesytävä 23.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todellisuudessa seksi ja varsinkin yhdyntä olivat mulle lähinnä epämiellyttäviä kokemuksia. Hiplailu ja pussailu oli OK, mutta yhdyntä sattui, en kehdannut vaatia kumia, pelkäsin tauteja ja raskaaksi tulemista. En nauttinut seksistä moneen vuoteen, vaikka sitä harrastin "kun se haluaa".

Vierailija
2/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk ennen varsinaista ekaa iltaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ennen, sitten kun hain, voin huonosti niiden kanssa. Ja viikko/kuukausirahoista pillerit ja gynekäynnit teki ison loven.

Vierailija
4/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ollut poikaystävää :(

Vasta 18 vuotiaana sitten alkoi minun seksielämä.

Ja pillereitä sain terkkarista ainakin vuodeksi ihan ilmaiseksi.

Vierailija
5/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hain pillerit vuosia ennen seksin aloittamista. niillä sai kierron säännölliseksi ja tiesi aina milloin menkat tulee. se oli hienoa.

Vierailija
6/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hain pillerit vuosia ennen seksin aloittamista. niillä sai kierron säännölliseksi ja tiesi aina milloin menkat tulee. se oli hienoa.

Siitä hetkestä kun ekat menkat tuli. Ja kesti 7 päivää. Yäääks. Sitten kun lopulta hain pilsut, söin niitä putkeen 2-3 kiertoa, kun inhosin sitä valumista ja haisemista. Silloin ei missään nimessä suositeltu tuota tauottomuutta, nykyään sille annetaan siunaus.

Mutta inhosin pillereitä muuten, en koskaan alkanut tykätä niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi