Antakaa niille pennuillemme unilääkettä jos turpa ei pysy kiinni lentokoneessa!
Jälleen kerran eilen kammottavaa kiljumista reittilentokoneessa. Tuleeko teille vanhemmat mieleen että siellä koneessa on ihmisiä, joille se kyseinen lento ei ole lomalento ja jotka ovat olleet ehkä pitempään matkalla kuin te ja nico-petteri-jessicanne!
Ja ne vaipatkin voisi mennä vaihtamaan vessaan, ettei takana istuva joudu haistelemaan koko matkan paskan hajua.
Kommentit (28)
Korvatulpat auttaisivat sinua.
Helppo kuljettaa mukanaja menevat aika pieneen tilaan. Korvatulppia saa paitsi apteekista myös esim. Clas Ohlssonilta.
paljon ja harvoin on mitään ongelmia ollut. Kun lapset olivat pieniä, vaihdettiin tietenkin vaipat vessassa, jossa oli hoitotaso. Vain yhden kerran muistan pienemmän itkeneen yliväsymystään ja sille ei oikein voinut mitään, kun on suostunut millään nukkumaan.
Yleensä meille on lapsille lehtiä, pelejä, leluja ja naposteltavaa ja nykyisin jo pelailevat pleikkaa matkan ajan.
Eniten minua ärsyttävät ne lapset, jotka saavat tosiaan vapaasti hyppiä tuolissa, jolloin takana olevan tarjotin heiluu ja ruuat on tippua. Tai sitten potkia tai ravistella edessäolevan istuinta. En ikinä antaisi lapseni ehdoin tahdoin häiritä muita, mutta jotkut vanhemmat tosiaan viis veisaavat.
samaa mieltä vaippojen vaihdosta. olin kerran työmatkalla (suomen sisällä) ja parin penkkirivin päässä mamma vaihtoi vaipat siinä penkillä. en nähnyt, mutta haistoin :( Ihme, ettei kukaan oksentanut.
lentokoneessa ei saisi ottaa unilääkettä, eikä sitä varsinkaan lapsille antaa.
kuin miksi sen tekee :) Suosittelen purkamaan taman pahanmielen vaikka tyonantajan kanssa, ehka ratkaisu loytyy helpommin silla tavalla.
Tai sitten yksityiskoneella :)
saa tästä 4 tampomia: yhdet molempiin hörökorviin ja yhdet väriseviin lehmänsieraimiin. Hyviä unia.
(kuulostaa ihan Täti Toimittajalta suunnittelemassa uutta The Kolumnia)
mutta lapsi ei äänelleen mitään mahda.
nähnyt koneessa lapsien juoksentelevan muuta kuin vanhemman kanssa vessaan ja silloinkin kävellen. toki itkua ja yms .normaalia lapsien ääniä on olen kuullut.
Mutta sitten olen kyllä esim. Thaimaan lennolla istunut käytäväpaikalla, jossa aikuinen suomalainen mies sammui lattialle ja lentoemännät eivät meinanneet saada sitä ryhävalasta nostettua pois...tämä nyt vaan yksi monista esimerkeistä joita olen nähnyt aikuisten toimista...