Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö lapsen uudelleen lääkärin kiellosta huolimatta?

Vierailija
06.01.2011 |

Meidän teini (16v) on jo pidempään sairastanut. Sairaus alkoi normaaleilla influenssan oireilla, jotka pahenivat ja sitten hänellä todettiin keuhkoputkentulehdus, sai lääkkeet, jotka eivät tehonneet ja tyttö joutui sairaalaan, koska keuhkoputkentulehdus uhkasi pahentua keuhkokuumeeksi. Sairaalassa tyttö oli neljä päivää ja kotiutui ja oli hieman parempivointinen. Nyt kuitenkin taas parin päivän ajan tyttö on ollut huonovointisempi siis kuume on taas korkealla jne.

Soitin päivystykseen, koska meillä on sinne sen verran matkaa, ettei viitsis turhaan mennä ja nyt olen yksin lasten kanssa niin pienemmille pitää saada hoitaja kun en heitä mielellään ota päivystykseen. Päivystyksestä sanoivat, ettei ole tarvetta tulla käymään. Olen silti huolissani ja kahden vaiheilla lähdenkö kuitenkin käyttämään tyttöä päivystyksessä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vaaditaan soitto päivystykseen ja se kysytään ensimmäisenä kun menee ilmottautumaan, että onko soittanut ja mitä sanottiin. Jos on sanottu, ettei tarvitse tulla vaan seuraillaan kotona niin saa vihaisia katseita ja olla tiukkana, ettei käännytetä kotiin takaisin.

ap

Sori, taisin lukea viestit liian hätäisesti.

Olet siis tänään vienyt tytön sairaalaan?

Vierailija
22/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata suostua järjestelmän kynnysmatoksi.Sen kun menee tiskille ja esittää asiansa napakasti,ja mahdollisesti myös VAATII sitä hoitoa sekä hieman suurentelee oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laakitys ja paasiko tytto kotiin

Vierailija
24/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos hoitajaa pienille ei löydy heti niin lähettäisin sen 16v vaikka taksilla sinne ja menisin itse sitten perässä kun hoitaja järjestyy. 16v on kuitenkin jo kykenevä menemään itsenäisesti.

:)

Vierailija
25/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa silta, että kyllä veisin.

Vierailija
26/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsen voi viedä uudestaan päivystykseen, jos vointi muuttuu heikommaksi.

Vierailija
27/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastin koko syksyn, ja eipä mua sinne lääkäriin olisi haluttu, ellen itse olisi vaan mennyt.Kotona vaan "seuraillaan".Keuhkokuume löydettiin, eikä mennyt yhdellä kuurilla ohi, vaan viikko antibioottikuurin loppumisesta olin taas samassa jamassa, eli kuuri ei ollut tarpeeksi vahva.Sain uudet lääkkeet, 2 eri kuuria, ja sitten vasta alkoi toipuminen.

Vierailija
28/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virustulehdus on voinut muuttua bakteeritulehdukseksi, eikä sitä kukaan puhelimessa voi tutkia.

Vierailija
29/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli äkkiä päivystykseen ja vaadit hoitoa

Vierailija
30/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kyllä, että lääkäri ei ole tuota "kieltoa" antanut,sillä harvemmin päivystysaikaan on puhelimen päässä lääkäri, yleensä sh.

Muutoinkin, puhelimessa on todella vaikea arvioida tilannetta, sinä olet lapsesi paras tuntija, ja siksi teet itse päätöksen vietkö hänet lääkärin...

Vierailija
31/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vaatii hoidon erikseen. Anteeksi nyt, mutta miten voi äiti-ihminen olla noin epävarma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän