Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että unelmat voivat toteutua, jos tarpeeksi uskoo?

Vierailija
05.01.2011 |

Minä uskon. Luin muutaman kirjan aiheesta ja päätin kokeilla toimiiko luja usko ja nyt voin sanoa, että todellakin se toimii. Pitää vaan tietää mitä haluaa ja sitten elää ikäänkuin unelma olisi jo toteunut. Mulla on jo monta unelmaa toteutunut. Aloitin pienestä ja vähitellen olen suurentanut unelmiani.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloitin suurtoiveen urakoinnin; talo unelmapaikalta. Ja sillä tavalla se pitää saada, ettei ole yhtään velkaa.

ap

Sähän voit käydä katsomassa sen asunnon ja laittaa nimet paperiin. Sillälaillahan nuo sun aiemmatkin unelmat ovat toteutuneet.

Vierailija
42/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta asiasta olen haaveillut, unelmoinut, rukoillut vuosikausia ja mitään ei ole tapahtunut.

Oli unelmakartat jääkaapin ovessa jne ja aiheeseen liittyvät kirjat luettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana luin Annastiina Vrethammarin kirjan, en muista nimeä kyllä. Sitten oli Alitajuntasi voima, kirjoittaja joku Murphy. Ja oli pari muutakin, mutta en muista nimiä. Yksi oli joku Aladdin-tekijä, mutta se keskittyi enemmän juuri tuohon positiiviseen toimintaan unelmien saavuttamiseksi. Ja tietysti olen lukenut Secret-kirjan ja katsonut ko elokuvan. Hyvät ohjeethan löytyy myös Raamatusta.

ap

Vierailija
44/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli kun ihastuin eräässä kaupassa kalliiseen asukokonaisuuteen, johon mulla ei tod ollut varaa. Päätin kokeilla uskonvarmistusta, uskoin jo saaneeni asun. Jo muutaman päivän päästä eräästä paikallisesta vaatekaupasta soitettiin, että olen voittanut heidän arvonnassaan lahjakortin ko kauppaan. Ja siellä oli myytävä juurikin sama asu jota olin haaveillut. Sain siis asun! Arvontalipukkeen oli täyttänyt äitini minun nimelleni. Sitten: haaveilimme lomamatkasta, mutta kun ei ollut yhtään ylimääräistä rahaa, päinvastoin. Valitsimme kuitenkin matkan esitteestä, kävin ostamassa uimapuvun, aurinkovoidetta jne ja uskoin. Parin viikon kuluttua appivanhemmat ilmoittivat, että jakavat lapsilleen vähän ennakkoperintöä. Saimme matkamme. Appivanhemmat eivät ole rikkaita, eivätkä koskaan ennen olleet antaneet meille isompia rahasummia.

Samalla kaavalla olen saanut uuden sohvan ja telkkarin, vaatteita lapsille, urheiluvälineitä jne. Isoin juttu oli uusi auto. Erilainen unelman toteutuminen oli kun mies sai yllättäen uuden työpaikan. Hän oli lopen kyllästynyt ja uupunut entiseen työhönsä ja olisi halunnut vaihtaa työpaikkaa, mutta hänen alansa töitä on täälläpäin aniharvoin tarjolla. Aloin uskoa ja nähdä mieheni tyytyväisenä työhönsä. Muutaman viikon kuluttua hän törmäsi vanhaan tuttuunsa joka tarjosi yllätten töitä firmastaan. Työ ei ollut ihan mieheni alaa, mutta sinnepäin. Hän vaihtoi työpaikkaa ja sai paremman palkan, lyhyemmät työpäivät ja tykkää kovasti työstään.

Nyt aloitin suurtoiveen urakoinnin; talo unelmapaikalta. Ja sillä tavalla se pitää saada, ettei ole yhtään velkaa.

ap

enemmän onnenonkijalta kun sun kaikkia unelmia on joku muu maksanut.Ihan mielenkiinnosta kysyn oletko mukana AMWAY toiminnassa?

Vierailija
45/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma pitää elää todeksi jo nyt. Jos haaveena on uusi auto, pitää tarkasti tietää millaisen haluaa ja tuntea kuinka istuu autossa ja ajaa sitä. Autoa kannattaa pyytää / rukoilla vain kerran, ja ajatella sen jälkeen jo omistavansa sen. Asiaa ei saa lainkaan epäillä, ei ääneen eikä ajatuksissa. Pitää muistaa myös jatkuvasti kiittää kaikesta hyvästä mitä on saanut ja keskittyä hyviin ajatuksiin. Ketään ei saa kadehtia. Sitä mihin ajatuksesi keskität, sitä myös saat elämääsi. ap

Vierailija
46/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mukana missään "liikkeessä" tms. Halusin vain kertoa omista kokemuksistani ja jakaa tätä muillekin. Elämä voi todellakin olla helppoa.

En minä mikään onnenonkija ole, ihan olen työtätekevä yrittäjä. Enkä ole keltään rahaa ruinannut, mutta olen tietysti ottanut vastaan jos joku on tarjonnut. Ei kai siinä ole mitään pahaa, jos voitan arvonnassa tai niinkuin taannoin aika mukavan summan raha-arvalla? Tai siinä, että iäkkäät appivanhempani halusivat antaa lapsilleen ennakkoperintöä, sehän on ihan laillista. Ei minun onneni ole keneltäkään pois. ap

Vierailija
47/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi, vaikka miten täyttelisi lottokuponkeja ja USKOISI että saa päävoiton ja sitä myötä rahaongelmat katoavat, niin en tosiaan usko sellaisen toimivuuteen.

Sitävastoin, jos uskoisi itseensä, tekisi kovasti työtä sen eteen että opiskelisi ja hankkisi hyvän ammatin, niin sitä kautta olisi mahdollisuus selvitä taloudellisista ongelmistaan.

Pelkkä uskominen ei auta, sen lisäksi pitäisi tehdä aktiivisesti jotakin. Ihan konkreettisesti.

Vierailija
48/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu tuosta mutta en sen enempi tutustunu aiheeseen, kun tuntuu etten pystyis uskomaan johonki lottovoittoon. Miten oot ap saanu esim. auton? Ootko saanu kaiken mitä oot pyytäny?

Vierailija
49/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli kun ihastuin eräässä kaupassa kalliiseen asukokonaisuuteen, johon mulla ei tod ollut varaa. Päätin kokeilla uskonvarmistusta, uskoin jo saaneeni asun. Jo muutaman päivän päästä eräästä paikallisesta vaatekaupasta soitettiin, että olen voittanut heidän arvonnassaan lahjakortin ko kauppaan. Ja siellä oli myytävä juurikin sama asu jota olin haaveillut. Sain siis asun! Arvontalipukkeen oli täyttänyt äitini minun nimelleni. Sitten: haaveilimme lomamatkasta, mutta kun ei ollut yhtään ylimääräistä rahaa, päinvastoin. Valitsimme kuitenkin matkan esitteestä, kävin ostamassa uimapuvun, aurinkovoidetta jne ja uskoin. Parin viikon kuluttua appivanhemmat ilmoittivat, että jakavat lapsilleen vähän ennakkoperintöä. Saimme matkamme. Appivanhemmat eivät ole rikkaita, eivätkä koskaan ennen olleet antaneet meille isompia rahasummia.

Samalla kaavalla olen saanut uuden sohvan ja telkkarin, vaatteita lapsille, urheiluvälineitä jne. Isoin juttu oli uusi auto. Erilainen unelman toteutuminen oli kun mies sai yllättäen uuden työpaikan. Hän oli lopen kyllästynyt ja uupunut entiseen työhönsä ja olisi halunnut vaihtaa työpaikkaa, mutta hänen alansa töitä on täälläpäin aniharvoin tarjolla. Aloin uskoa ja nähdä mieheni tyytyväisenä työhönsä. Muutaman viikon kuluttua hän törmäsi vanhaan tuttuunsa joka tarjosi yllätten töitä firmastaan. Työ ei ollut ihan mieheni alaa, mutta sinnepäin. Hän vaihtoi työpaikkaa ja sai paremman palkan, lyhyemmät työpäivät ja tykkää kovasti työstään.

ap

enemmän onnenonkijalta kun sun kaikkia unelmia on joku muu maksanut.Ihan mielenkiinnosta kysyn oletko mukana AMWAY toiminnassa?

Ja sitten ihan vienosti ääneen sanoo toiveitaan, niin kas, joku muu ne sinulle/perheellesi antaa/ostaa...

Vierailija
50/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takavuosina aarrekartan ja se toteutui muutaman viikon sisään hämmästyttävällä tavalla. Mutta opin myös sen, että kannattaa miettiä tarkkaan mitä toivoo, koska voi saada sen. Tai jotenkin noin se meni. Eli unelmien toteutumisesta ei välttämättä seuraa automaattisesti vain hyvää. Mulla olisi pari isoa unelmaa, mutta en uskalla toivoa niitä koska pelkään että kärsin kuin eläin siitä miten asia toteutuu. Me tosiaan tarvittais uusi auto. Entä jos toivon autoa ja saan sen sillä lailla, että vanha hajoaa niin ettei sitä pysty korjaamaan? Ja sitten on pakko ostaa uusi auto. Mutta se kaikki angsti ja tuska sitä ennen kun uusi auto on pihassa.... Pelottaa.

Vierailija
51/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään toive, jonka eteen olen tehnyt tätä unelmointityötä ei ole jäänyt toteutumatta. Toiveeni ovat olleet konkreettisia ja sellaisia, joita oikeasti tarvitsen ja haluan.

Auton sain siinä yhteydessä kun mies vaihtoi työpaikkaa, emme enää tarvinneet kahta autoa ja myytiin molemmat ja ostettiin tilalle auto josta haaveiltiin. Siinä tuli vähän velkaa, mutta sitten voitin lotossa sen verran, että saatiin velka maksettua. Rahaa on tullut myös perintönä täysin yllättävältä taholta. Suurin syy kuitenkin parantuneeseen rahatilanteeseemme on menestyvä yritykseni.

Ennen tein pitkää päivää ja ilman lomia ja tienasin vähän. Valitin koko ajan yrittäjän elämän vaikeutta ja miten vähän rahaa jää käteen vaikka kuinka raataa. Sitten muutin puheeni ja ajatukseni. Uskoin, että olen alallani erittäin hyvä ja voin sen takia nostaa hintoja. Lisäksi rohkaistuin laajentamaan yritystäni ja palkkasin työntekijän. Nyt siis tienaan moninkertaisesti entiseen verrattuna, teen lyhyempää työpäivää, pidin kuukauden kesäloman ja pystyn pitämään työntekijää!

Elämä on muuttunut jännittäväksi seikkailuksi.. ap

Vierailija
52/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy hyvä tuuri, mut vain ne joilla on perusasiat todella hyvin, voivat alkaa uskoa siihen, että maailmankaikkeus tahtoo toteuttaa heidän unelmansa rantalomasta kivoihin tavaroihin.

Siihen mä sen sijaan uskon, että ihmisen mieli on helposti manipuloistavissa näkemään elämän vaikkapa sitten tällaisena unelmien maksimarkettina. Asiat voi selitellä itselleen jälkeenpäin aina niin, että ne näyttävät siltä kuin jokin suurempi voima ohjaisi elämää hyväntahtoisesti ja oikeaan suuntaan.

Tätini on ennustaja, ja vaikka hän väittää itse, että todellakin osaa ennustaa, on selvää että ennustustilanteissa sekä hän että asiakas yhdessä luovat ennustuksen, joka todennäköisesti toteutuu - varsinkin kun minkäänlaista aikarajoitusta ennustusten toteuttumiselle ei ole. Asiakas lähtee ennustajalta ennustus muisissaan, ja alkaa tarkkailla ympäristöstään asioita jotka tukevat ennustusta ja jättää huomioimatta ristiriidat jotka puhuisivat ennustusta vastaan. He käyvät ennustuksen teon yhteydessä joskus syvällisiäkin keskusteluja asiakkaan elämäntilanteesta, toiveista ja persoonasta, ja kummasti ne kortit sitten näyttää aivan oikein! Asiakkaat lähtevät hänen luotaan mieli keventyneinä ja onnellisina joten en mä näe tuossa mitään väärää sinänsä - onpahan vaan eräänlaista todella tehokasta lyhytterapiaa. :)

Vierailija
53/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuttavan, joka unelmoi suuresta talosta. Hän sai sen hämmästyttävällä tavalla, mutta nyt hän vihaa taloa, mutta ei voi tietyistä syistä myydä sitä. Tosin, ratkaisu olisi uusi unelmointi, mutta hän ei enää uskalla unelmoida.

Itsekin olen arkaillut isoja unelmia, mutta nyt olen niin varma taloasiasta, että uskallan uskoa siihen. Ja kun aina voi unelmoida uusiksi. Pitää muistaa olla tunne mukana unelmoinnissa. Eli kun unelmoit autosta, sinun pitää tuntea miten ihanaa on omistaa uusi auto. Näin vältyt ikävyyksiltä. Ja jos joudutte ottamaan lainaa, niin voit unelmoida rahat lainan maksuun. tai voithan unelmoida pelkät rahat ja sitten ostaa auton!

Mullakin on aarrekartta kokoajan, mutta pidän siinä vain kolme toivetta kerrallaan, joista keskityn tärkeinpään.

Uskallusta vaan, onni odottaa! Pitää kiiruhtaa nyt töihin..

Vierailija
54/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unelmoinut sellaisista asioista, joita moni ehkä pitää itsestään selvänä, kuten että saisi pysyä terveenä tai tietyt vaivat jättäisivät rauhaan. Vaikka miten toivon ja yritän ajatella positiivisesti niin näin ei ole tapahtunut. Paremminkin on käynyt niin että mitä eniten olen pelännyt, niin juuri ne asiat ovat tapahtuneet (avioero, lapsen sairaus). Ja ei, en usko etten olisi riittävästi toivonut saavani elää "normaalia elämää".

Vierailija
55/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen kohtaa aina sen, mitä eniten pelkää. Tämähän on siis oikeastaan sama asia kuin tämä unelmiin uskominen: mihin huomio kohdistuu - se toteutuu.

En ole varma, voinko uskoa samoin kuin ap. Mutta tämä on niin "vakava" asia, että en kyllä uskalla teilta ap:n sanomisia. Riski on liian kova.

Olen unelmoinut sellaisista asioista, joita moni ehkä pitää itsestään selvänä, kuten että saisi pysyä terveenä tai tietyt vaivat jättäisivät rauhaan. Vaikka miten toivon ja yritän ajatella positiivisesti niin näin ei ole tapahtunut. Paremminkin on käynyt niin että mitä eniten olen pelännyt, niin juuri ne asiat ovat tapahtuneet (avioero, lapsen sairaus). Ja ei, en usko etten olisi riittävästi toivonut saavani elää "normaalia elämää".

Vierailija
56/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkkä uskominen riitä.

ehkä ihminen alkaa alitajuttomasti toteuttaa haaveitaan, ei siihen pelkkä usko riitä vaaditaan myös tekoja.

Vierailija
57/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutkuttavan jännittävää tälläine elämäntapa :)

Ap, oletko lukenut kirjan: Pyhät merkit? Voisi sopia sinulle

Vierailija
58/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiden pitää olla realistisesti toteutettavissa ja niiden eteen pitää tehdä töitä.

Vierailija
59/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, taalla toinen jolla on luja usko "Law of Attraction"iin, josta tuolla kerroit. Mun elamani on muokkautunut vuosien varrella mita ihmeellisimmilla tavoilla ihan vain unelmoinnin, uskomisen (ei uskonnollisen) ja positiivisen ajattelun voimalla. Universumi tuo sen mita pyytaa jos vain tietaa miten "pyytaa". Ja mita enemman "ihmeita" taikka odottamattomia asioita tapahtuu, sita helpompi on uskoa :-)

Vierailija
60/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi toisekseen, on epäeettistä haluta hyvää ja materiaa vain itselleen. Se ei pidemmän päälle kanna mitään hyvää.

Mutta jos ap toivoisi ja unelmoisi vaikkapa parempaa toimeentuloa köyhille suomalaisille, afrikan nälkää näkeville, Pietarin katulapsille, syöpäsairaiden lasten parantumista jne. ja jos ne unelmat toteutuisivat niin sitten voisi sanoa tuossa olevan jotakin järkeä. Tuollaisena se on pelkkää sattumaa ja kuvittelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi