Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että unelmat voivat toteutua, jos tarpeeksi uskoo?

Vierailija
05.01.2011 |

Minä uskon. Luin muutaman kirjan aiheesta ja päätin kokeilla toimiiko luja usko ja nyt voin sanoa, että todellakin se toimii. Pitää vaan tietää mitä haluaa ja sitten elää ikäänkuin unelma olisi jo toteunut. Mulla on jo monta unelmaa toteutunut. Aloitin pienestä ja vähitellen olen suurentanut unelmiani.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ap toivoisi ja unelmoisi vaikkapa parempaa toimeentuloa köyhille suomalaisille, afrikan nälkää näkeville, Pietarin katulapsille, syöpäsairaiden lasten parantumista jne. ja jos ne unelmat toteutuisivat niin sitten voisi sanoa tuossa olevan jotakin järkeä.

Koska ei toisen ihmisen puolesta voi ruveta mitään kuvittelemaan ja toivomaan. Mitä tykkäisit jos minä rupeaisin tässä nyt järjestämään sun elämää "kuntoon"? Luuletko että menisi oikein? Toisia voi auttaa, mutta tällaiset toiveet voi kyllä tasan ulottaa koskemaan vain itseään.

Vierailija
62/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ap toivoisi ja unelmoisi vaikkapa parempaa toimeentuloa köyhille suomalaisille, afrikan nälkää näkeville, Pietarin katulapsille, syöpäsairaiden lasten parantumista jne. ja jos ne unelmat toteutuisivat niin sitten voisi sanoa tuossa olevan jotakin järkeä.

Koska ei toisen ihmisen puolesta voi ruveta mitään kuvittelemaan ja toivomaan. Mitä tykkäisit jos minä rupeaisin tässä nyt järjestämään sun elämää "kuntoon"? Luuletko että menisi oikein? Toisia voi auttaa, mutta tällaiset toiveet voi kyllä tasan ulottaa koskemaan vain itseään.

luulisi olevan sellainen asia, jonka pitäisi toteutua. Eihän se olen sen vaikeampaa kuin uuden autonkaan toivominen. Jos tiedät ystäväsi kärsivän vaikkapa työttömyydestä miksi et voisi toivoa hänelle työpaikkaa? Ihan yhtä helposti sitä voi toivoa kuin autoakin, en näe siinä mitään eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi olevan sellainen asia, jonka pitäisi toteutua. Eihän se olen sen vaikeampaa kuin uuden autonkaan toivominen. Jos tiedät ystäväsi kärsivän vaikkapa työttömyydestä miksi et voisi toivoa hänelle työpaikkaa? Ihan yhtä helposti sitä voi toivoa kuin autoakin, en näe siinä mitään eroa.

Vierailija
64/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät ystäväsi kärsivän vaikkapa työttömyydestä miksi et voisi toivoa hänelle työpaikkaa?

Ja ainahan voi toivoa normaalilla tasolla, mutta se että rupeaa askartelemaan ystävälleen jotain aarrekarttaa tai harjoittamaan visualisointia toisen elämän sorkkimiseksi, se ei ole eettistä.

Vierailija
65/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minkä lie perimmäinen tarkoitus taata yksittäiselle ihmiselle mahdollisimman korkea materialistinen elintaso? Mistä lähtien maailmankaikkeus on vinksahtanut siihen suuntaan, että sen tehtävä on jauhaa rahaa, elämyksiä, menestystä ja tolkutonta määrää tavaraa ihmisille joilla muutenkin on asiat ok?

Mua häiritsee tuossa "usko ja saa" - mantrassa se, että niissä on niin selkeästi ja pelkistettynä tämän päivän pelkkään kulutukseen perustuva arvomaailma + se että kaikki pitäisi saada mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti.

Vierailija
66/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

law of attractionissa ollut jotain sellaista, että sitä ei pitäisi käyttää hankkiakseen itselleen rahaa ja tavaraa? En nyt muista täysin, mutta eikö siinä jotenkin tuotu esiin se, että ei pitäisi toivoa itselleen kalliita autoja jne.?

Vierailija
67/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät ystäväsi kärsivän vaikkapa työttömyydestä miksi et voisi toivoa hänelle työpaikkaa?

Ja ainahan voi toivoa normaalilla tasolla, mutta se että rupeaa askartelemaan ystävälleen jotain aarrekarttaa tai harjoittamaan visualisointia toisen elämän sorkkimiseksi, se ei ole eettistä.

Et sä mitään sorki jos kiihkeästi keskityt toivomaan, että ystäväsi saisi hänelle sopivan ja mieluisen työpaikan. Tai miten toi sun hommasi nyt sitten menikään ...

Vierailija
68/83 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä toivoin onnellista parisuhdetta - mitä sain: petturimiehen (sain miehen siis kuitenkin, en tiedä mitä mielikuvia olisi pitänyt ajatella että olisin saanut nimenomaan onnellisen suhteen). Toivoin myös rahaa toteuttaa isompia unelmia: voitin arvalla (koskaan muulloin en osta arpoja kuin jouluisin joulukalenterin) pienen summan rahaa. Sain myös työpaikalta joulubonuksen, jonka mahdollisuudesta olimme kyllä tietoisia kun unelmiani mietin mutta ei ollut mikään perinne.

Vierailija
69/83 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tähän. Mutta pitää olla hyvin varovainen siinä,mistä unelmoi.

Minä aina unelmoin luotettavasta miehestä. Sain sellaisen, 20 vuodeksi. Sitten mies meni ja petti.Nyt olemme eronneet.

Toivon, etten itse unelmoinut tästä avioerosta...Siis olin sitoutunut olemaan yhdessä kuolemaan asti,mutta viimeiset vuodet ennen eroa minä unelmoin siitä,että saisin tehdä,mitä itse haluan, ilman moitteita.

Oliko siis avioeroni unelmani täyttymys...? Ex-mieheni oli hyvin hallitseva, joka aina tiesi, mitä pitää tehdä. Se, että olisin voinut olla aviossa ja tehdä mitä haluan - tämä yhtälö on utopistinen. Miehen olisi pitänyt muuttua täysin. Tai sitten minun olisi vain tarvinnut pitää oma pääni ja mies olisi nalkuttanut.

Uskon myös tuohon siunaamiseen. Minun toinen lapseni oli 4-5-vuotiaana aivan kamala.Olisin voinut hirttää hänet. Kaikkeni kokeiltuani luin jostain, että joka päivä lapsen siunaa tyyliin "kiitos että olet olemassa,olet hieno lapsi" jne. Aloin tekemään tätä. Ei se lapsi sen jälkeen enkeli ollut, mutta jotain merkittävää tapahtui. Vai oliko se vain oma asennoituminen?

Vierailija
70/83 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa kaikki uskovaiset puhuvat. He eivät tosin puhu unelmoinnista vaan rukouksista ja rukousvastauksista.

Vierailija
71/83 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan alkanut kokeilla vetovoiman lain toimivuutta? Minä, siis ap, olen edelleen (tietenkin) sitä jatkanut, joka päivä. Olen koko ajan keskittynyt talon saamiseen. Tilanne on nyt se, että unelmien talo on löytynyt ja vieläpä aivan ihanalta paikalta. Talon omistajat ovat iäkkäitä ja ovat jo pari vuotta suunnitelleet talon myyntiä. Talo on vanha, mutta hyvin pidetty. Talo vastaa siis ihan täysin unelmiani, neliöitä on juuri sopivasti, ihana lasikuisti, upea puutarha, pihasauna..! Maaseutumainen ympäristö, mutta ihan lähellä kaupunkia.

Talon hinta on varsin kohtuullinen, saamme nykyisestä talostamme varmasti tuplasti tuon hinnan, eli saamme lainamme maksettua ja uuden talon. Remonttiin pitää sitten järjestää lisää rahaa. Kauppakirjat kirjoitetaan heti kun saamme oman talomme myytyä, suullinen sopimus on jo tehty.

Mielestäni kaikki on mennyt juuri unelmointini ja uskoni mukaan, jälleen kerran.

Ihminen on lähtöisin Jumalasta, osa Jumalaa ja pystyy luomaan oman elämänsä ajatuksillaan, sanoillaan ja teoillaan.

ap

Vierailija
72/83 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lueskelin ketjua ja iltapuhteiksi jään miettimään mitä toivon nyt ensimmäiseksi. Mä olen elänyt tällä samalla ajattelutavalla ilman, että olen sitä tietoisesti edes tehnyt ja saanut elämältä PALJON. Nyt miettimään ja toivetta tekemään.

Vierailija
73/83 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että unelmat voivat toteutua, jos niihin uskoo, tekee töitä niiden eteen JA sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Mutta mitään taetta ei mistään ole. Ja on aika paskamainen temppu uskotella jossain Disneyleffoissa lapsille, että näin hyvin tässä elämässä käy kaikille.

Karu totuus on, että suurimman osan unelmat joutuvat katoamaan matkan varrella, kun unelma-ammatit, asuinpaikat ja muut toiveet vaihtuvat hoitoalan töihin ja niihin kahteen asuntovaihtoehtoon, johon pankki antaa lainan. Noihin unelma-ammatteihin koulutetaan suhteessa ihan liikaa väkeä, jotka kuitenkin joutuvat luopumaan unelmastaan toimeentulon takia ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
74/83 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku uskaltaa toivoa mitään rahaan liittyvään? Olen miettinyt tätä, joskus kokeillutkin, mutta rahaa tai omaisuutta en uskalla toivoa etten saa sitä esim. niin, että vanhempani menee ja kuolee ja saan perinnön! Eikö teitä muita pelota tällainen mahdollisuus?

Vierailija
75/83 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee jotain,ja tietää,että saavuttaisi sen.Pitäisi vain tehdä kovaa työtä.

Vierailija
76/83 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun laitoin ystäväni puh.nron paikalle hänen nimensä, välimme paranivat!

ot.

Vierailija
77/83 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2011 klo 12:55"]

Minä uskon. Luin muutaman kirjan aiheesta ja päätin kokeilla toimiiko luja usko ja nyt voin sanoa, että todellakin se toimii. Pitää vaan tietää mitä haluaa ja sitten elää ikäänkuin unelma olisi jo toteunut. Mulla on jo monta unelmaa toteutunut. Aloitin pienestä ja vähitellen olen suurentanut unelmiani.

[/quote]

Riippuu unelmista.Unelmoin häistä Johnny Deppin kanssa,mutta tiedä sitten toteutuuko jos uskon tarpeeksi.

Vierailija
78/83 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja meidän kaikkien onni on muilta pois! Se ihana kallis asukokonaisuus varmastikkin jossain Cambozassa tuotettu alipalkatuilla työntekijöillä, uudet autot ja hienot asunnot ovat pinnallisinta mitä ihmisellä voi olla, onko tullut sellaisia asioita mietittyä? Että kun sinun kaikki toiveesi nyt näyttävät toteutuvat niin kannattaisiko uskoa ja toivoa jotai itseään ja omaa elämäänsä suurempaa? Ei taida kiinnostaa kuin oman edun tavoittelu taas ihmisiä

Vierailija
79/83 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun muutamia vuosia sitten katselin elämääni ja tajusin että sehän olikin järjestynyt niinkuin nuorena haaveilin vaikken ikinä olisi arvannut. 

Viime vuonna katsoin tuon salaisuus filmin ja olen ruvennut enemmän kiinnostumaan aiheesta ja lueskellut netissä.

Mulla on yksi ihan hirmuisen suuri toive, se tuntuu juuri murentuneen aika totaalisesti mutta jospa se vielä tästä tuhkasta nousee. Lupaan tulla tänne saarnaamaan jos toiveeni toteutuu. Jiipee

Vierailija
80/83 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä rukoillut ja saanut mitä olen rukoillut. En ole minkään uskonnon kannattaja vaikka uskonkin ihmistä suurempaan voimaan eli Jumalaan joka ei ole minkään uskonnon Jumala. Minä juuri päätin mitä alan opiskella, kaksikin ammattia, toinen enempi etten olisi koskaan voinut uskoa että minusta on siihen. Mutta päätin jo millainen haluan olla ja millainen minusta tulee. Tuolla tavalla en ole toivonut kuin ap. Mutta nyt kokeilen, olen jo kuvitellut itselleni tulevaisuuden. Uskon että olen raskaana, että miesystävä kosii, saan unelmahäät, teen noita kahta haaveammattiani yrittäjänä ja muutamme Thaimaahan tai muualle lämpimään yhdessä lasteni kanssa. Ja tuun kertomaan kun alkaa tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi