Mietityttää miehen suhde "lesboystäväänsä"...
Mieheni on kotoisin eri paikkakunnalta kuin missä nyt asumme. Noin reilu kuukausi sitten mieheni alkoi pitämään yhteyttä entiseen työkaveriinsa entisestä kotikaupungistaan. Tämä työkaveri on miestäni muutaman vuoden nuorempi nainen. Yhteydenpito on koko ajan muuttunut kiivaammaksi ja nyt he saattavat jo soitella monta kertaa päivässä. Mieheni on monta kertaa puhunut naisen kanssa myös minun läsnäollessani, ja ainakin silloin se on kuulostanut ihan normaalilta kavereiden jutustelulta.
Nyt olen kuitenkin alkanut mieheltäni kyselemään, miksi heidän pitää soitella ja tekstailla monta kertaa päivässä. Mieheni sanoo, että heillä vain on hauskat jutut keskenään ja kyseisen naisen kanssa on mukava jutella. Ja vetoaa siihen, että aivan turhaan huolehdin ja olen mustasukkainen, koska kyseinen nainen on lesbo. No mistä ihmeestä minä voisin sen varmasti tietää, että hän on lesbo! Voihan mies sanoa niin kenestä vain...
Minulla on tähän mennessä ollut aika hyvä luotto mieheeni, mutta tämä juttu on kyllä mielestäni menossa tosi kummalliseksi... mitä mieltä olette, olenko vainoharhainen ja turhaan mustasukkainen, ja jos en niin mitä kannattaisi tehdä?
Kommentit (27)
Siis miksi ei saisi pitää yhteyttä ystäviin? Ja miksi ei saisi olla naisystävää, vaikka tämä olisi - hui kamalaa - hetero? Onko se välittömästi pettämistä, jos puhuu puhelimessa ystävän kanssa?
Ja meitä miehiä sitten haukutaan kontrollifriikeiksi. Ja vaimot epäilee heti pettämisestä, jos miehellä on ystäviä. Jos on miesystäviä, niin miehenhän täytyy olla kaappihomo. Jos on lesboystäviä niin nehän ovat kaappiheteroita jotka vain harrastavat päivät pitkät vaimonkin kuullen puhelinseksiä miehen kanssa. Ja heteronainen, no sehän on mieheltä kielletty ystävänä kononaan - sellaisen kanssa ei saa edes olla töissä tekemisissä tai kyseessä on törkeä pettäminen.
Haloo. Ja vielä että "miten voisin olla varma että mieheni ystävä on lesbo" - no voi hemmetti, yritä iskeä se sänkyyn kanssasi. Tai kysy siltä naiselta onko hän nyt aivan 100% varmasti mureaa lepakon lihaa, ettei vain ole yhtään bi:tä seassa, kun sellaisen kanssa ei miehesi saa olla tekemisissä.
Jännää miten pitää tahallaan vääntää juttu ihan toiseksi mitä aloittaja tarkoitti ja pistää "sanoja toisen suuhun". Kannattaisi varmaan ensi kerralla lukea aloitus kokonaan ennen kuin alkaa noin kärkkäästi kommentoimaan.
minä suosittelisin että pyytäisit tosiaan saada itekin osallistua tapaamiseen jos he tapaavat. Siitähän sen näkee mikä juttu se on. Jos et voi osallistua ni se on selvä ku pläkki.. Pakko tunnustaa, mutta minä oon joskus ollu yhtä kamala. Olin muka vain hyvä ystävä toisen miehen kans ja soiteltiin päivittäin, hän asui kans parin sadan kilsan päässä. Mutta kyllä hän kävi luonani, ku minä olin "shoppailemassa". Ja puhuin puhelimessa mieheni kuullen.. Ja tämä ystävämies kävi meillä kylässäkin, mieheni ollessa paikalla... Eli helpompi se on pitää salassa jos asian tuo tarpeeks lähelle.. En tarvi tästä asiasta haukkuja, olen kärsiny jo ihan tarpeeksi. En jääny kiinni mutta lopulta halusin ite miehelleni kertoa, onneksi sain anteeksi. Mutta ap, ole tarkka! Toivottavasti sun miehes ei ole yhtä järkyttävän typerä ku mä.
Jännää miten pitää tahallaan vääntää juttu ihan toiseksi mitä aloittaja tarkoitti ja pistää "sanoja toisen suuhun". Kannattaisi varmaan ensi kerralla lukea aloitus kokonaan ennen kuin alkaa noin kärkkäästi kommentoimaan.
Kyseessä ei siis ollut miehen ja tämän lesboystävän välisen ystävyyden epäileminen, vaan jokin muu asia?
ja jso ei ole lesbo niin miehesi ei taida hirveästi häntä arvostaa kun lesboksi tituleeraa.
Mulla on ollut miespuolinen kaveri lapsuusajasta lähtien ja kerran paljastui, että hän oli mustasukkaiselle tyttöystävälleen vakuutellut minun olevan lesbo.. Ja me pidettiin yhteyttä sentään vaan noin 1krt/viikossa. Minä en kyllä parhaimman ja rakkaimman ystävänikään kanssa soittele tai viestittele useita kertoja päivässä.
Et tainnut ymmärtää lukemaasi? Siis mieheni ja tämä nainen soittelevat ja tekstailet MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ, joka päivä. Eikö tämä mielestäsi ole outoa? En ole missään vaiheessa ollut sitä mieltä, etteivät he saisi pitää yhteyttä, mutta noin tiivis yhteydenpito on mielestäni oikeasti epäilyttävää. Miehelläni on aina ollut ja on edelleen paljon naispuolisia ystäviä, eikä se ole minulle mikään ongelma.
Muille vastaukseksi, että tämä nainen siis asuu noin. 300km päässä, mieheni entisellä kotipaikkakunnalla, eli suurta "vaaraa" heidän tapaamisestaan ei ole. Käymme kyllä mieheni kotipaikkakunnalla noin. kuukauden-parin välein, eli voi toki olla että ensi kerralla he haluavat tavata taas...