Mietityttää miehen suhde "lesboystäväänsä"...
Mieheni on kotoisin eri paikkakunnalta kuin missä nyt asumme. Noin reilu kuukausi sitten mieheni alkoi pitämään yhteyttä entiseen työkaveriinsa entisestä kotikaupungistaan. Tämä työkaveri on miestäni muutaman vuoden nuorempi nainen. Yhteydenpito on koko ajan muuttunut kiivaammaksi ja nyt he saattavat jo soitella monta kertaa päivässä. Mieheni on monta kertaa puhunut naisen kanssa myös minun läsnäollessani, ja ainakin silloin se on kuulostanut ihan normaalilta kavereiden jutustelulta.
Nyt olen kuitenkin alkanut mieheltäni kyselemään, miksi heidän pitää soitella ja tekstailla monta kertaa päivässä. Mieheni sanoo, että heillä vain on hauskat jutut keskenään ja kyseisen naisen kanssa on mukava jutella. Ja vetoaa siihen, että aivan turhaan huolehdin ja olen mustasukkainen, koska kyseinen nainen on lesbo. No mistä ihmeestä minä voisin sen varmasti tietää, että hän on lesbo! Voihan mies sanoa niin kenestä vain...
Minulla on tähän mennessä ollut aika hyvä luotto mieheeni, mutta tämä juttu on kyllä mielestäni menossa tosi kummalliseksi... mitä mieltä olette, olenko vainoharhainen ja turhaan mustasukkainen, ja jos en niin mitä kannattaisi tehdä?
Kommentit (27)
Ei varmaan kovin montaa kiinnosta, mutta päivänpä tänne nyt kuitenkin. Tänä aamuna ajattelin katsoa mieheni kännykkää josko sieltä olisi löytynyt jotain "lisäinfoa" tilanteesta, niin miespä onkin laittanut kännykkänsä näppäimistöön suojakoodin. Ettö sillä lailla. Taitaa olla tämä juttu aika selvä...
vaikka en sitä kannatakkaa että toisten puhelimia tutkitaan, mutta ilmeisesti jotain salattavaa hänellä on..
Näppäinlukko on lähes aina merkki pettämisestä. Ikävä sanoa, mutta ei se ystävä mikään lesbo ole vaan vamppi.
ymmärtäisin jos monta kertaa päivässä soiteltaisi, mutta kaverin kanssakaan ei yleensä soitella joka päivä....!!! Riippuu ihmisestä, mutta ei useimmat miehet soittele hyvienkään kamujen kanssa joka päivä!
Eli ei kuullosta ihan pelkältä kaverilta se "lesbo".....tai ehkä hän onkin biseksuaali..?!
Voi itku. Pyydäppä saada tutkia miehesi kännykkä, jos ei suostu tunnustamaan!
vai vain kausittain? Kyllä hyvän kaverin kanssa voi jäädä välillä "juttu päälle", jolloin puheluita ja tekstareita tulee useampi päivään. Sitten tulee taas vähän taukoa ja taas mennään.
Miten olet itse ottenut tämän asian? Oletko ollut avoimesti epäileväinen asian suhteen? Oletteko riidelleet asiasta?
Jos miehellä on ollut syytä ajatella, että olt niin mustasukkainen/epäluuloinen, että syyllistyt teleurkintaan, hän on voinut laitta näppiksen sen takia. Niin minä itse tekisin ja olen tehnytkin, kun on alkanut tuntua siltä, että epäluulo parisuhteessa on nousussa. Tekstiviestini ja puhelutietoni ovat yksityisasia, piste. Jos puoliso haluaa tietää, jotain, kysyköön. Jos ei usko, läksiköön.
ja tekstailee entisen työkaverin kanssa lähes päivittäin. Minä olen nainen ja tää ex työkaveri mies.
Ollaan jo 5 vuotta pidetty yhteyttä ja harvakseltaan käydään jossain kahvilla. Nauretaan aina vedet silmissä, kun on niin hauskat jutut :)
Mulla ei ainakaan ole tätä miestä kohtaan seksuaalisia haluja ja luulen, et se sotkis koko tän kuvion. Ollaan siis vaan hyviä kavereita.
Tää mies kyllä käy harhateillä ja sitten laittaa mulle viestejä, et voi elämän kevät mitä tuli taas tehtyä. Mulle voi siis kertoa pahat mokat ja morkkiksetkin.
mutta en todellakaan viestittele tai soittele joka päivä heidän kanssaan - max kerran päivässä. Mutta tosiaan, jos ukko salaa puhelimessaan jotakin, niin eiköhän se peli ole ihan selvä. Kuten ap jo päättelikin.
nyt ettei ap:n miehellä ja tällä naisella ole mitään seksuaalista suhdetta meneillään. Siitä huolimatta kuvio on mielestäni väärä. Ystävä tunkeutuu mielestäni silti vaimon reviirille. Esim pari kertaa viikossa soittelu olisi mielestäni ihan jees, mutta että monta kertaa päivässä? Tuo on jo kotirauhan rikkomista nimittäin ap:n kotirauhan..
Minä soittelin 18-vuotiaana miespuolisen kaverini kanssa päivittäin. Mutta tuolloin olimmekin molemmat sinkkuja, eikä tiivis yhteydenpito ollut muilta pois. Viettäisi ap:n mieskin enemmän aikaa vaikka vaimonsa kanssa.. Ja ei, en todellakaan ole sitä mieltä, etteikö nainen ja mies saisi olla kavereita, mutta joku raja perheellisilläkin ihmisillä.
Tulee kyllä väistämättä mieleen, että ovat tulisesti rakastuneita, kun eivät voi olla päivääkään kuulematta toisistaan.
keksi joku tosi hyvä syy, miksi sun pitää soittaa heti esim. vanhemmillesi. ja valehtele, että puhelimesi meni rikki ja veit sen vaikka huoltoon tai muuta. ole oikein itkuinen ja hätäinen ja pyydä kännykkää lainaan. sitten "soitat" ja oikeesti tutkit puhelimen. voit myös mennä eri huoneeseen "rauhassa puhumaan". jos mies ei voi heti antaa puhelinta vaan esim. räplää siitä jotain, selvä peli.
voit silloin kokeilla tempaista sen miehen kädestä, juosta vessaan, huutaa itkuisesti "SOITAN ÄIDILLE" ja muka "soittaa".
muista jos on todistusaineistoa, lähetä ne omaan puhelimeen talteen.
keksi joku tosi hyvä syy, miksi sun pitää soittaa heti esim. vanhemmillesi. ja valehtele, että puhelimesi meni rikki ja veit sen vaikka huoltoon tai muuta. ole oikein itkuinen ja hätäinen ja pyydä kännykkää lainaan. sitten "soitat" ja oikeesti tutkit puhelimen. voit myös mennä eri huoneeseen "rauhassa puhumaan". jos mies ei voi heti antaa puhelinta vaan esim. räplää siitä jotain, selvä peli. voit silloin kokeilla tempaista sen miehen kädestä, juosta vessaan, huutaa itkuisesti "SOITAN ÄIDILLE" ja muka "soittaa". muista jos on todistusaineistoa, lähetä ne omaan puhelimeen talteen.
minkä takia tällä palstalla roikun aina vaan ja uudestaan; aivan uskomattoman hyviä vinkkejä tulee aiheesta kuin aiheesta!
Olette neroja, arvon naiset, luv u
Törmäsin kerran miespuoliseen ystävääni ja hänen vaimoonsa baarissa. Mukavia turinoita oli, ei siinä mitään. Jossain vaiheessa ystäväni vaimo kysyi minulta, että seurustelenko minä. Tähän sanoin, että en. "Onko sinulla aiemmin ollut kumppania? Puolisoa? Miksikä TE nyt sitä kutsutte" Silloin homma valkesi.. Mies oli siis kertonut mustasukkaiselle vaimolleen, että minä olen lesbo. En ymmärrä, miksi, koska ei meillä ko. miehen kanssa koskaan ollut mitään sutinaa.
Mulla tulee työmeilit kännykkään ja työnantaja vaatii sen vuoksi näppäinlukon.
Sama muuten miehellä.
Tosin siinä vaiheessa kun meillä tuli töissä tuo näppäinlukko käyttöön, oli yleisenä vitsinä "no niin, nyt voi ottaa sitten rakastajan" :-)
alkoi kaveerata lesboystäväni kanssa. He hassuttelivat yhdessä ja tekivät asioita kimpassa. Lopuksi asiat meni niin, että ukkoni oli ihastunut ystävättäreeni, lähti tämän kanssa eräänä iltana baariin ja loppuillasta raiskasi lesboystäväni tämän sammuttua. Ei olisi pimppaa muuten tältä saanut, niin teki näin. Ja siis EX- mies tosiaan.
Aikamoisen hyvät jutut onkin jos monta kertaa päivässä soittelevat!
Mutta! Ole onnellinen, että hän puhuu sinun läsnäollessasi tämän naisen kanssa. Pettäjät nimittäin salailevat puhelunsa..Omalla kohdallani kumppanini piti puhelintaan äänettömällä ja piilossa ja jäi pettämisistään kiinni!
Aikamoisen hyvät jutut onkin jos monta kertaa päivässä soittelevat! Mutta! Ole onnellinen, että hän puhuu sinun läsnäollessasi tämän naisen kanssa. Pettäjät nimittäin salailevat puhelunsa..Omalla kohdallani kumppanini piti puhelintaan äänettömällä ja piilossa ja jäi pettämisistään kiinni!
Toi julkisesti silmieni alle koko touhun, jolloin en osannut epäillä mitään...
Vanha strategiahan se on tuoda vilppi niin lähelle ettei sitä huomaa..
muuten vielä menisi.
Kysy mieheltä, voisitteko pyytää tuota naista teille, jotta sinäkin tutustut häneen? Tapaileeko mies häntä? Jos tapailee, tapahtuuko se aina yksin vai voisitko olla mukana?
Siis miksi ei saisi pitää yhteyttä ystäviin? Ja miksi ei saisi olla naisystävää, vaikka tämä olisi - hui kamalaa - hetero? Onko se välittömästi pettämistä, jos puhuu puhelimessa ystävän kanssa?
Ja meitä miehiä sitten haukutaan kontrollifriikeiksi. Ja vaimot epäilee heti pettämisestä, jos miehellä on ystäviä. Jos on miesystäviä, niin miehenhän täytyy olla kaappihomo. Jos on lesboystäviä niin nehän ovat kaappiheteroita jotka vain harrastavat päivät pitkät vaimonkin kuullen puhelinseksiä miehen kanssa. Ja heteronainen, no sehän on mieheltä kielletty ystävänä kononaan - sellaisen kanssa ei saa edes olla töissä tekemisissä tai kyseessä on törkeä pettäminen.
Haloo. Ja vielä että "miten voisin olla varma että mieheni ystävä on lesbo" - no voi hemmetti, yritä iskeä se sänkyyn kanssasi. Tai kysy siltä naiselta onko hän nyt aivan 100% varmasti mureaa lepakon lihaa, ettei vain ole yhtään bi:tä seassa, kun sellaisen kanssa ei miehesi saa olla tekemisissä.
Ei varmaan kovin montaa kiinnosta, mutta päivänpä tänne nyt kuitenkin. Tänä aamuna ajattelin katsoa mieheni kännykkää josko sieltä olisi löytynyt jotain "lisäinfoa" tilanteesta, niin miespä onkin laittanut kännykkänsä näppäimistöön suojakoodin. Ettö sillä lailla. Taitaa olla tämä juttu aika selvä...