Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää kestä miestäni... pitkä tarina

Vierailija
04.01.2011 |

joo, naimisissa ollaan oltu jo 15 vuotta, lapsia 2, vanhin 12

kaiken on mentävä hänen mielen mukaan. Meillä menee hyvin niin kauan kun hän on kaiken keskipiste, ja silloin suhde on oikeastaan aika mukava. Mutta sen mukavuuden ylläpito on vaikeata.

Hän ei tienaa paljon mitään. Minun palkasta on maksettava talo ja lasten kulut ja ruuat jne jne

Hänen raha on hänen, eikä se ole paljon joten sen takia se on epäreilua että minä pidän palkkani omanani.

Hän ei auta minua aamuisin kun lapset on saatava kouluun, joskus siivoa ja näperoi talossa ja korjaa sitä tai tätä. On auttanut kun auto on mennyt rikki jne

Tavallaan perinteinen mies joka tekee vain miesten tyot, mutta muistoni mukaan perinteinen mies oli sellainen jonka vaimon ei tarvinnut käydä kokopäivä toissä, ja jolla oli siivooja tai piika silloin niinä aikoina.

Ihan mielelläni välillä lellin häntä jne, mutta hän on ruvennut pitämään itsestäänselvyytenä ja odottaa sitä.

kaiken lisäksi hän on vanhentunut, ja aina ollut huono sänkyhommissa, ja nyt en edes kestä ajatusta sellaisesta. Suuttuu todella paljon jos ei saa silloin kun häntä huvittaa

Tiedän että ei aio auttaa minua huomeniltana kun tarvitsisin apua hakea lapset hoidosta.

harmittaa todella paljon

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä toi kirjoitus hänelle niin voitte keskustella

Vierailija
2/3 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minun miehesi sinunkin miehesi?