Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mielestäsi paras ostoskeskus pk-seudulla? Miksi?

Vierailija
04.01.2011 |

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi miettiä, minne menee räntäsadekeleillä shoppailemaan niin sinne menisin. Paljon liikkeitä, ilmaiset vessat. Mamuja on, mutta ei ole koskaan häirinneet kauppareissujani.

Jumbossa ei ole mitään vikaa, on vain liian kaukana itselleni (asun Helsingin kantakaupungissa). Sellokin on ok, itselle on jäänyt mieleen, että ruokapaikat eivät ole olleet kovin kummoisia (ne joihin olen päätynyt siellä). Sellossa mukavaa se, että siellä on hyvä kirjasto samassa.

Iso Omenasta sama fiilis ruokapaikkojen suhteen, ei hääpppöisiä. Niin ja kirjasto on myös. Mutta ihan ok kauppakeskus, ehkä kuitenkin vähemmän liikkeitä kuin Itiksessä. Noista eniten olen käynyt Omenassa, koska olen kotoisin Omenan viereisestä lähiöstä ja vanhemmat asui vielä pitkään siellä sen jälkeen kun oli itse muuttanut pois.

Vierailija
62/66 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedettävän kokoinen mutta tarpeeksi iso että sieltä yleensä löytää etsimänsä, selkeä ja siisti. En kestä liian isoja härdellejä, mulla menee pää pyörälle ja uuvahdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbo on Paskaa, Kamppi on ehdottomasti YKKÖNEN

Jumbo on todella lapsellinen keskus.

Kamppi on kaikkillaisia hyviä tapahtumia, kaikki tarvikkeita ja lisäksi vieressä on Forum.

Mikä teini täällä kirjoittelee? Tietysti Kamppi on paras, koska se on paras paikka hengailla - teineillekin;)

Vierailija
64/66 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei ihan pääkaupunkiseudulla sijaitse, mutta aika lähellä kuitenkin. Mukavan kokoinen, ja löytyy kaikki tarpeellinen.

Vierailija
65/66 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sieltä usein lähes kaiken tarvitsemani tosi kätevästi matkani varrelta.

Vieläkin muistan sen, kun olin juuri 7 päivää aiemmin saanut lapsen ja maitoa tursuavat rinnat eivät sitten mahtuneetkaan niihin liiveihin, joita olin varannut. Ja ei kun Bebesiin asioille. Muistaakseni pikkuvauvan kanssa selvisin alle 30 minuutissa koko reissusta. Kävelin Kamppiin, hankin monet uudet liivit itselleni ja palasin kotiin. Se oli eka kerta, kun pienen vauvan kanssa uskaltauduin ulos.

Vierailija
66/66 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itiksessä käyn ajoittain, toivottavasti siistiytyy rempan myötä, päivittäistavarat haen itsekin arabiasta, joka on kyllä entistäkin huonompi paikka. K-kauppa on tosi kallis ja valikoima on huonontunut paljon siitä mitä se muutamia vuosia sitten oli.