Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kele! Meillä on tuparit viikon päästä, äiti ja sisko on kutsuneet minulta kysymättä sinne ihmisiä.

Vierailija
04.01.2011 |

Mulla palaa niin käämi, v*ttujen kevät!!! ARGH!!!

Olipa kiva saada tietää että äiti on kutsunut sukulaisia ja sisko tuttuja meidän (minun ja mieheni) uuden talon tupaantuliaisiin. Ilmoittivat muina miehinä että ovat kutsuneet ne ja ne tyypit. Lupaa eivät ole kysyneet. Me kun oltiin ajateltu pitää kunnon tuparit lähisuvulle ja parille ystävälle, nyt sinne olisikin tulossa monta ylimääräistä ihmistä.

Kuinka joku edes viitsii.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskollesi, että peruvat kutsut. Ei siinä sen suurempaa ongelmaa ole- minua ei ohitettaisi tällaisissa asioissa.

Vierailija
22/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alat itse soittelee äitisi ja siskosi kutsumille vieraille, ettei juhlia olekaan.

Sano äidillesi ja siskollesi, että sinä päätät, ketä sinun tupareihin kutsutaan. Sano, että tuparit on siltä päivältä peruttu ja heidän tehtävä on perua itse kutsumansa vieraiden tulo. Sano, että ette aio olla kotona ko päivänä (menette johonkin), joten heidän on pakko perua vieraat tai sitten vieraat kolkuttelevat tyhjää taloa.

Sitten pidät uudet tuparit joskus, ja niiden ajankohtaa ei kerrota äidille ja siskolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi