Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~TruPlaT ToRsTaInA~~

20.10.2005 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta tulin pikaiseen sanomaan, et laitoin meidän postiin masukuvan lomaltamme. Olisin laittanut kuvia enemmänkin, mutta jostain syystä tää urpo kone ei antanut liittää viestiin enempää kuin yhden kuvan :( En sitten viitsinyt kymmentä eri viestiä laittaa ettei postilaatikko tukkeudu.

Täytyy laittaa myöhemmin sitten vaikka uusia viestejä/kuvia mikäli haluatte lomarantoja enemmän katsella ;)

Nyt lenkille, palaan koneelle myöhemmin!

Jellona rv 20+3

Vierailija
42/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Neuvolassa kävin siis tänään ensimmäistä kertaa ja sikäli oli ihan kuin olisin tosiaankin ekaa kertaa liikkeellä, kun oli uusi paikka ja uusi terkka. Mut oli kyllä ihan mukava terkka, tullaan varmaan ihan hyvin juttuun:). Juteltiin kaikenlaista ja täyteltiin lomakkeita. Silleen harmittaa, kun viikkoja kuitenkin on näin vähän, et ei voinut vielä niitä sydänääniä kuunnella.

Syömisohjeita olin jo saanut aiemmin postissa ja aika lailla samanlaisia olivat kuin viimeksikin. Mä yritin viime raskaudessa noudattaa niitä mahdollisimman hyvin (paitsi että salmiakkia ja lakua söin surutta...) eli en syönyt esim. tuorejuustoja tai fetaa kypsyttämättä. Tiedän, ettei niitä ehkä niin kirjaimellisesti tarttis ottaa, mutta mulle itselleni tuli parempi olo siitä, että tein niinkuin suositellaan. Kun mä pelkäsin silloin, että mä vielä jotenkin kämmään sen raskauden. No, nyt varmaan teen samalla tavalla, fetajuustoa jos tekee mieli, niin pyöräytän vaikka feta-pinaattipiirakan;)... Niin, kukas sitä kysyi: munkaan mielestä pinaatti ei oo millään kieltolistalla.

Kukas täällä nyt olikaan viimeksi plussannut?? SOFFU, muistaakseni, onneksi olkoon. Ja NEKULLE pahoittelut tädistä, kiva, että olet kuitenkin jo paremmalla mielellä.

NEITI, kun mä oon lukenut niistä teidän iltapäivä/iltahuudoista (jotka toivottavasti pian helpottavat), niin on tullut mieleen, että onko sinulla kantoliinaa? Tai oletko sitä kokeillut? Meillä nimittäin auttoi tytön masuvaivoihin, kun kannettiin sitä liinassa. Jossain vaiheessa meilläkin meinasi tulla tavaksi se iltaisin huutaminen, mutta alettiin sitten laittaa tyttö liinaan heti, kun kävi levottomaksi ja se todella auttoi. Anteeksi, jos tää nyt on ihan tyhmä ehdotus, ehkä olet sitä jo kokeillut tms., mutta tuli vain mieleen...

Tervetuloa mukaan HÖNTTÄ! Minäkin olen tosiaan Pirkanmaalta, kuten TIITIKKÄ mainitsi. Ja uusi tässä porukassa.

Mitäs muuta? Niin luin ton meidän esittelypinon ja sieltä puuttuu se mun la. Se on 19.5.06, jos NEKKU jossain vaiheessa sen sinne lisäät? Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta] HÖNTTÄ tervetuloa joukkoomme! [/color]

[color=blueviolet] [b] MATTEUSK: [/b]

Juu, mulla on hug-a-bubin kantoliina ja se on ollutkin tosi hyvä ostos kyllä. Jo esikoiselle sen ostin. [/color]

[color=deeppink] [b] SOFFU ja olikos se JOHELLE [/b] kun ovat kokeneet uuden ahaa-elämyksen palstankäsittelyssä ;) heheh :D [/color]

[color=blueviolet] [b] MARIEELA: [/b]

Juu, ei mua haittaa vaikka ne sydänkoodit kopioit! Rasittavaa sellasia on uusiksi kirjoitella. Mulla on ne Wordissä ettei tartte mitään ikinä kirjoittaa uusiks ;) *minäkö Laiska* [/color]

[color=deeppink] Täytyykin joku kerta tosiaan laittaa noista rattaista vielä kuva sähköpostiin, nyt meillä surraa kone jotain miehen juttuja niin en uskalla koskea muuhun kuin nettiin :) [/color]

[color=blueviolet] Olikos jotain muuta vielä.. kysyikös joku vieläkö mun miehus on maisemissa (ainakin joskus kysyi) ja kyllä on. 24. päivä sitten lähtee taas. [/color]

[color=deeppink] Oltiin tänään isyyden tunnustuksessa. varsin puiseva täti siellä oli, mutta siinä se hoitui suhteellisen nopeasti. Kovastikysyi että onko varma ettei kukaan muu voi olla isä. Totesin mitään ajattelematta että on se sitten pyhästä hengestä sikissy jos ei mun avomiehen olisi. Täti ei nauranu sille jutulle (tosikko..) [/color]

[color=blueviolet] Mä olenkin varmaan teille joskus selittänyt tuota meidän sukulaisten välistä vihanpitoa (isäni ja isäni veljellä tulehtuneet välit) No, mun isän veljen poika, eli mun serkku soitti (me siis olemme väleissä kyllä) että voisi tyttöystävänsä kanssa tulla käymään huomenna! :D En ole siis varmaan vuoteen nähnyt ja onkin kiva yllätys että soitti.

sanoin sitten samalla että pyytää toki vanhempansakin mukaan (ovat siis minun kummeja) ja eivät ole Neaa nähneet kuin pappani hautajaisissa ekan kerran! Eivät ole pitäneet yhteyttä minuun juurikaan, mutta itse otin yhteyttä kun aloin odottaa tätä vauvaa ja kehoitin käymään. Aikaa heillä ei ole vaan koskaan ollut.

no, nyt ilmeisesti hekin tulevat :D Ihanaa! vaikka ovat olleet aika ikäviä meidän perhettä kohtaan niin ovat kuitenkin mun kummeja ja haluaisin olla tekemisissä.

Huo,menna saan siis kestitä ilmeisesti heidän koko poppoon, kivaa vaihtelua :) [/color]

[color=deeppink] Ihan totta muuten kuten totesitte: Vauva on kasvanut huimaa tahtia, huomasin sen itsekin tänään! Vaatteet (50cm:n) alkavat olla todella " knaftit" ja 56 kokoisissakaan ei sitä varaa kovinpaljoa ole, sniiiiiiiiiiiiiif!

5 päivää ja mun vauva on jo KUUKAUDEN?! Ihan kun oisin just vasta synnyttänyt! [/color]

[color=blueviolet] käytiin sit koeajamassa rattaatkin tyttöjen kanssa ja hyvät on! Tosi hyvät! Se kääntyvä työntöaisa on ihan huippujuttu! [/color]

[color=deeppink] olikos tääl joku galluppikin leluista? No, mä en kauheasti leluja ostele, mutta niitä on silti niin kauheesti kertynyt kun lahjaksi tulee ihan rasitukseen asti. Meinaan nea vaan levittää ne pitkin asuntoa, ARGH! [/color]

[color=blueviolet] Korkkasin muuten tänään ekan SIIDERIN! Luoja se maistu hyvälle! [/color]

[color=deeppink] mutta nyt iltapuuhat hoitaa Nean kans, vauva jo söi ja nukahti :) Sitten leffaa katsoo miehen kanssa (sin city, plaaaaaaaaah...) mut kaipa se on pakko uhrautua sellasen leffan pariin yhteisen hyvän vuoksi. Jos vaik palkaks heruis mieheltäki jotain ;) [/color]

T:Neiti kera kahden [color=red] ♥ ♥ [/color] prinsessan[color=red] ♥ ♥ [/color]

Vierailija
44/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneenä ja hiukan masentuneena ryömin vielä pinoon. Takana 9 tunnin työpäivä, makkarakeitto porisee hellalla ja mies touhuaa innosta soikeana uuden telkun kanssa, se tuli tänään.

Tänään kesken työvuoron alko yhtäkkiä ihan hullut menkkajomotukset, siis mä kirjaimellisesti riensin vessaan katsomaan joko veri lentää, ei edes tuhrua näkynyt vaik olo oli sellanen et oikeesti pelästyin että kohta tulee ja lujaa. Posket lommolla oon vetäny mahaa sisään,ettei sieltä vaan mitän alkas ulos valumaan, mut kaipa se täti itsensä sieltä taas tunkee. =( Sen verran railakkkaasti juili, että menetin uskoni ja ostin tuplasäästöpaketin alwayseja.

T: väsynyt mii kp 28/28-34

Sori että en jaksanut kommentoida muita tällä kertaa..

Vierailija
45/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tytöt on hki;ssä ja täällä kotona on niin ihmeen hiljaista,poikien kanssa.en oo tehnyt tänään mitää,nauttinut vaan kiireettömyydestä(syysloma lapsilla koulusta eikä siis tarvitse koulusta/harrastuksista nyt stressata)

mun täytyis alkaa miettiä vaatteita matkalle mukaan.viikon päästä lauantaina koko poppoo lähetään kanarialle.nyt jo yritän miettiä mitä ottaa mukaan 7 hengelle ettei tulis miljoooonaa kassia.

toka nuorimmalle pikku herralle nousi nyt alkuillasta,kuin salamana kirkkaalta taivaalta.kuume!oli päivällä ihan kunnossa,mutta yht äkkiä alkoi horkassa täriseen,meni kalpeaksi ja silmät sameiksi.mittasin kuumeen 38,9 astetta.

toivon totisesti että tulee kuntoon ennen matkaa ja ettei muille tartu.

omaa napaa nyt vaan kirjoittelin,sorry!

onnea kertaalleen viellä plussanneille!ja piinaileville tsemppiä!

öitä toivottaa L+5 kersaa joista vaan 2 kotona nyt ja nekin jo nukkuu!!!!

Vierailija
46/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, [b]Johelle[/b] täällä on sitte kans yks ihan yhtä blondi:D Enpä ole minäkään tuota tiennyt.

[b]Neiti[/b]: Vitsit oon kade kun jaksat kestitä tuollasta määrää poppoota. Mä oon niin laiska kestitsemään ketään, et sen takia meillä aika harvoin ketään sukulaisia käykään. Musta vaan tuntuu et aina kun ne tulee niin pitäis olla sataa erisorttia uunituoretta leivonnaista pöydässä *plaaaaah*.

[b]Hönttä[/b]: Tervetuloa mukaan!!!:)

Pyysin miestä äsken siivoamaan marsun häkin kun pesin vessaa sillä aikaa. Kuinkas ollakaan siivouksen jälkeen marsua ei näkynytkään missään:( Yleensä se hyppää itse häkkiin kun purut on vaihdettu, mut nytpä ei näkynyt missään. Mä tietty raivosin miehelle, et mihin se on voinut marsun hävittää, miksei vahtinut yms, kunnes se löyty keittiön pöydän alta. Siellä ne kyhjötti koiran kanssa kylki kyljessä:) Koira vahti sitä niin pirusti ettei marsua olis saanut hakea millään pois, kova murina vaan kuului:) Voi että on ne velikultia! Ja minä kun syytin miestä ettei vahtinut tarpeeksi, mut marsulla olikin ihan oma vahti:)

No joo pitää mennä pyytelemään anteeksi mieheltä ärähdystäni.

Hyvät yöt!

Vierailija
47/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kiva lukea, että teillä muillakin on synttärinä ja jouluna-periaate noiden leluhankintojen suhteen. Kyllähän jotain pientä tulee joskus " tavallisena päivänä" itsekkin hankittua, nuken tuttipulloa tai vastaavaa, mutta minusta leluista menee hohto jos niitä aina saa kun vaan pyytää.

Mutta meillä on tuttavapiirissä ihan oikeasti yks lapsiperhe, jossa leluja ostetaan lähestulkoon joka kauppareissu!!! Oli kuukauden verran taukoa, ettei käyty kylässä ja sit kun mentiin, niin uusia leluja oli taas ihan pilvin pimein! Olkkari, vanhempien makuuhuone ja lasten varsinainen leluhuone -- > joka kämpässä lattiat täynnä rojua! Menee jo ihan älyttömyyksiin! Mutta kun äitinsä ei kuulema henno kieltää, kun " Se tyttö oli niin suloinen kun se halasi sitä nukkea kaupassa" tai " Poika niiiiin nätisti pyysi että ostettasiinko uusi leikkiauto..." . No niin, omapa on heidän asiansa tietenkin, mitäpä minä sitä murisemaan.

Jellonalla oli jo söpö massu!! Koskahan saisin tästä omastani poseerauksen teille näytille...

Vierailija
48/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva etten ole yksin " blondina" täällä, ei kyllä tullut mieleenkään etteivätkö kaikki muut osaisi tätä kikkaa! *joka päivä oppii jotain uutta*

Jellona kiva masukuva, noi hautausmaat on muuten tuolla etelässä aika kivoja paikkoja kierrellä, vaikka voi kuulostaa hassulta, se on jännä katella niitä valokuvia ja haudat on niin hienoja kaikki. italiassa oli ainakin kuva jokaisessa haudassa, kamalaa oli vaan nähdä ihan pienten vauvojen, keskostenkin kuva siinä kivessä :/

Katzu ihana se teidän koira :) meidän koira ja kani oli myös parhaat ystävät, ne nukku aina yhdessä yläkerrassa sohvalla tai olohuoneessa :) musta koira ja valkonen kani. mutta kyllä se oli kani joka oli bossi, koira sai turpiin jos liian tuttavallinen yritti olla ;)

Ootteko muuten tehneet jotain toimenpiteitä lintuinfluenssan takia? mun täytyy myöntää et mä en ees tiedä miten tai mistä sen voi saada ja mitä se tarkottaa.. kaveri vaan sanoi että apteekeissa käy vilinä kun ihmiset hamstraa jotain lääkkeitä?!

ja siihen vaatteidenostoasiaan täytyy sanoa että mä olen kyllä myös sellainen joka varmasti tulee ostamaan kaapit pullolleen ihania vauvanvaatteita jo heti kun testi näyttää kahta viivaa ;) se on niin ihanaa!!!

Plussaunia ja ihan oikeita plussia kaikille!

Vierailija
49/49 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjaimellisesti shoppailemassa. Koko ilta meni ja oltiin kotona vasta 21.15 ;DDD Mutta kivaa oli, piiiiiiiitkästä aikaa. Ostinitelle viimein kengät (mun synttärilahja mieheltä, syyskuussa oli ko. pvä), lapsille henkas ja maukast vaatteita (näin ihanan mamma paidan mutten voinu sovittaa ku mul on tää holteri, meen huomen uudestaa ;D) ja body shopista hiukan puhistu aineita ja sitte ruokakaupassa lopuksi :) Ja hesburgeris käytii hiukan herkkuja maistelees ;) Erityinen syyslomapvä tytölle, joka valitsi itselleen vaatteita ekan kerran sävy sävyyn ja ihan itse *oli niin hellyyttävää katsella* :' )

SOFFU, Nekku sen vahingossa laittoi sen mun la väärin. Siis 26.6 se on oikeesti. Nekku korjaa kun kerkee ;D

JOHELLE, totaalinen *reps* siitä sun hauskasti kerrotusta *ding* huomiosta -> sivuista voi valita suoran tien lukemaan alku pinon ohi =)

SERPPU, laitahan tulee juu masukuvia. Itseasiassa te kaikki raskaana olevat saisitte laittaa tureet masukuvat????

MII, mullakin on vieläkin sellaisia menkkajomotuksia eikä menkat ole alkaneet. Eli elä vielä masennu, ehkä sullakin on kyse vauvasta hämäys-jomotuksineen :)

KATZU, ihaanlta kuulostaa teiän koira-marsu-kaveruus. Leppyikö mies ;)

MIRULII, toivottavasti LAssi paranee pian, eikä olisi sen kummempaa.

HÖNTTÄ, käsitit mut väärin, anteeksi mun töksähtävä ulos-anti :) Tervetuloa takas ja siis ahkeraan pinoutumista arvostetaan että pystytään tutustumaan ;) Ei muita taka-ajatuksia ;DD

Nyt meen nukkuu mikäli edes voin tän hemmetin holterin kans -> pitää sellaista metakkaa ja surinaa mitatessaan että :((((((

Huomen varmaan olen aivan kuollu *harmittaa jo valmiiks*

Öitä!!!