näin eilen Tuksun ravintolassa :)
on muuten hoikempi kuin miltä lehdissä näyttää. Mutta ei nyt silti mikään hoikka :D
Meinattiin kaverin kanssa mennä fanittaen pyytämään nimmaria jos Tuksu ois ollut vielä paikallaan kun lähdettiin pois. Ois Tuksu ollut varmaan onnellinen :) harmi, että oli lähtenyt.
Kommentit (15)
ihan vaan saadakseni hänet hyvälle tuulelle :) Nimmarilla en tekisi mitään
nimmaria koska en kerä niitä muiltakaan.
Mutta nostan kuitenkin Tuksulle hattua kun on sitä mitä haluaa, kaikesta negatiivisesta julkisuudesta huolimatta! Ja haluaa ilmeisesti pysytellä julkisuudessa olipa se mitä tahansa.
Ihmiset hakee Tuksulta nimmareita vaan saadakseen hänet hyvälle tuulelle?
ja kaunis nainen, jonka yläpuolelle ei voi asettua.
Tukiainen ei uhkaa kenenkään itsetuntoa, ei tarvitse lytätä enempää.
"Miten niin ylimielistä porukka" Ihmiset hakee...
Mä en ymmärrä miksi mulla tänään jää kaikista viesteistä tuo otsikkolaatikko tyhjäksi??
väkivaltaista, laiskaa, sovinistista saamatatonta rattijuoppoa. Ja ei ole panettelua, kaikki nämä kunniamaininnat tulleet hälle a) oikeuden tuomioista b) omien sanojensa mukaan
Hei, olin viittä vaille joskus hakea Mervi Tapola-Nykäseltä nimmarin. Olisin leveillyt sillä töissä...
no ei tietenkään mitään! Tuskin kukaan muukaan :D mutta olisihan se ollut hauskaa mennä "fanittamaan" sitä kovalla äänellä ruokaravintolassa. Tuksu olisi ollut onnellinen. Nimmarilla ois voinut pyyhkiä vaikka pyllyn ;)